0

ایموجی های جدید اندروید 11

ایموجی های جدید اندروید 11

ایموجی های جدید اندروید 11

اندروید ۱۱ به‌ هنگام انتشار روی گوشی‌های هوشمند، مجموعه‌ی جدیدی از ایموجی‌ها را به‌همراه می‌آورد. در اندروید ۱۱ شماری از ایموجی‌های فعلی نیز به‌روزسانی می‌شوند. ایموجی های جدید اندروید 11 را از بخش تکنولوژی سایت تفریحی جیران همراه ما باشید.

ایموجی های جدید اندروید 11

اندروید ۱۱ گوگل (Google Android 11) قرار است پاییز امسال با مجموعه‌ای از قابلیت‌‌های جدید و برخی تغییرات ظاهری روی دستگاه‌های مقصد منتشر شود. کاربران همواره به ایموجی توجهی ویژه نشان می‌دهند و همین موضوع باعث شده فهرست ایموجی‌های اندروید ۱۱ نیز طی چند روز اخیر موردتوجه قرار گیرد. براساس اعلام گوگل، اندروید ۱۱ مجموعه‌ی جدیدی از ایموجی‌ها را وارد اپلیکیشن‌های پیام‌رسان گوشی شما می‌کند.


موارد پیشنهادی


آن‌طور که اهالی مانتین‌ویو می‌گویند، بیش از ۱۰۰ ایموجی قرار است در نسخه‌ی بعدی اندروید دردسترس باشد. شماری از این ایموجی‌ها کاملا جدید هستند. به‌علاوه شماری از ایموجی‌هایی که در نسخه‌ی فعلی اندروید حضور دارند قرار است برخی بهبودها به‌خود ببینند تا جذاب‌تر شوند.

مجموعه‌ی جدید ایموجی‌های اندروید ۱۱ تمرکزی خاص روی مباحثی مثل برابریِ حقوق و برخی فرهنگ‌ها در سراسر دنیا دارد. برای مثال در یکی از ایموجی‌ها شاهد مردی هستیم که تور لباس عروس بر سر کرده است یا اینکه زنی را با تاکسیدو می‌بینیم. ایموجی‌های جدید همچنین شامل ابراز احساسات هستند. مثلا در یکی از ایموجی‌ها افرادی را می‌بینیم که هم‌دیگر را در آغوش کشیده‌اند یا اینکه فردی را می‌بینیم که در حال غذا دادن به یک کودک است. ایموجی‌های فرهنگی جدید اندروید ۱۱ شامل مواردی مثل چای بوبا و غذای تاماله و درام (ساز) و پیناتا می‌شوند.

ایموجی های جدید اندروید 11

شماری از ایموجی‌های جدید اندروید ۱۱ غیرمعمول و عجیب به‌نظر می‌رسند. برای مثال ایموجی قلب جدیدی به سیستم‌عامل اضافه شده است که قلب واقعی انسان را نشان می‌دهد. همان‌طور که می‌شد انتظار داشت، گوگل ایموجی حیوانات را نیز به‌روز کرده و مواردی جدید به آن آورده است که شامل مواردی مثل سگ آبی و گاومیش کوهان‌دار آمریکایی و خرس قطبی هستند.

گوگل همچنین تصمیم گرفته است شماری از ایموجی‌های فعلی را دست‌خوش تغییر کند. ایموجی شیر جنگل از نو طراحی شده است و این موضوع برای ایموجی خرگوش و گوسفند و لاک‌پشت هم صدق می‌کند. به‌علاوه ایموجی‌های دیگر هنگامی که درحال استفاده از حالت تاریک برای سیستم‌عامل باشید، بهتر به‌نظر خواهند رسید. البته همه‌ی ایموجی‌ها رنگ تاریک به‌خود نمی‌گیرند.

ایموجی های جدید اندروید 11

به‌منظور استفاده‌ی بهتر از ایموجی‌ها مجبور نیستید تا زمان فرارسیدن اندروید ۱۱ صبر کنید. گوگل به‌تازگی بتای جی‌بورد را آپلود کرده است. این نسخه‌ی بتا نواری جدید برای دسترسی سریع به ایموجی‌ها دارد. گوگل می‌گوید قابلیت موردبحث در زمانی نامشخص طی ماه‌های پیش‌رو به نسخه‌ی استاندارد اپلیکیشن نیز اضافه خواهد شد.

اعمال تغییر در ایموجی تنها محدود به اندروید نیست و اپل نیز پیش‌تر اعلام کرده است که می‌خواهد برخی تغییرات روی ایموجی‌های iOS اعمال کند. این دو شرکت یک روز پیش از فرا رسیدن روز جهانی ایموجی در اطلاعیه‌هایی جداگانه از اضافه‌شدن ایموجی‌هایی جدید به سیستم‌های عامل موبایلی خود خبر دادند. ایموجی‌های جدید به اندروید ۱۱ و iOS 14 اضافه خواهند شد. بنابراین مواردی نظیر قلب واقعی و ایموجی‌های فرهنگی که برای اندروید ۱۱ ذکر کردیم، به iOS 14 هم خواهند آمد.

ایموجی‌های موردبحث به‌تأیید رسمی یونیکد (استاندارد جهانی برای رمزگذاری و متن در سیستم‌های کامپیوتری) رسیده‌اند. درکنار آنچه گفتیم، ایموجی‌هایی دیگر مثل قوری و صورتی با لبخند اندک هم به سیستم‌های عامل جدید گوگل و اپل خواهند آمد. درحال‌حاضر به‌طور دقیق نمی‌دانیم اندروید ۱۱ و iOS 14 قرار است در چه تاریخی روی دستگاه‌های مقصد منتشر شوند. iOS 14 معمولا اوایل پاییز دردسترس قرار می‌گیرد. برخی شایعه‌ها می‌گویند گوگل در پی انتشار اندروید ۱۱ در روز ۸ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۸ شهریور ۱۳۹۹) است. اندروید ۱۰ در اوایل سپتامبر سال گذشته منتشر شده بود.


بیشتر بخوانید: راهنمای خرید لپ تاپ


 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

مشاهده بیشتر