0

5 تا از بهترین نرمشها برای افراد بالای 40 سال

5 تا از بهترین نرمشها برای افراد بالای 40 سال

5 تا از بهترین نرمشها برای افراد بالای 40 سال

با معرفی 5 تا از بهترین نرمشها برای افراد بالای 40 سال از بخش ورزشی سایت تفریحی جیران همراه باشید.

وقتی 40 ساله می شوید یا بالای 40 سال سن دارید ، احساس می کنید که بلافاصله سنتان افزایش یافته است. این دردها بیشتر می شود ، شما شروع به فکرهای ناخوشایند در مورد پوکی استخوان می کنید ، و احساس می کنید باید بیشتر از آنچه اکنون انجام می دهید ، به مراقبت از سلامتی خود بپردازید.


موارد پیشنهادی


حقیقت این است ، بدن شما فارغ از آنچه انجام می دهید ، پیر می شود ، اما با در نظر گرفتن کارهای روزمره تمرین مفید در زندگی ، می توانید کنترل کنید که همیشه سلامت باشید.

اگر می خواهید احساس خوبی داشته باشید یا خوب به نظر برسید و به مردم بگویید “وای ، واقعاً 40 ساله هستید؟” ، به این نکات تمرینی زیر توجه کنید. باور کنید یا نه ، حتی می توانید از چند بار مریض شدن و نیاز به بستری شدن در بیمارستان جلوگیری کنید.

5. چربی سوزی

5 تا از بهترین نرمشها برای افراد بالای 40 سال

معمول نیست که کمی چربی اضافی داشته باشید ، زیرا به بالای سن چهل سالگی رسیده اید ، اما این دلیل نمی شود که پیاده روی نکنید و ورزش انجام ندهید.

یکی از برنامه های مفید ورزش اگر بالای 40 سال دارید و می خواهید آن چربی ها را از بین ببرید ، طیف وسیعی از تمرینات پر انرژی را وارد روال عادی زندگی خود کنید.

گامهای بلندی ، رانش ، چرخش کتری و پرش چمباتمه را انجام دهید، همه به نام تمرینهای چربی سوزی یاد می شوند تا هر چه بیشتر در بالای سن 40 سالگی احساس خوبی و جوانی داشته باشید.

4- قدرت

5 تا از بهترین نرمشها برای افراد بالای 40 سال
تمرینات قدرتی با افزایش سن بسیار مهم است ، وقتی نمی خواهید عضلات شما به هیچ وجه از بین برود و احتمال آسیب دیدگی در هنگام استفاده از آنها را افزایش می دهد.

اگر بیش از 40 سال دارید ، می خواهید یک کراس مربی ، سوارکار یا یک طناب پرش را امتحان کنید. سپس می توانید بر روی استحکام پا با چمباتمه ها ، استحکام اضافی پشت با ردیف های دمبل ، فشار شانه برای استحکام شانه و بن بست به عنوان یک فینر کار کنید.

3. تحرک

5 تا از بهترین نرمشها برای افراد بالای 40 سال
فعال ماندن اولین قدم برای ماندن در دسترس است ، اما اگر می خواهید مطمئن شوید که بدون درد ، انعطاف پذیر و کاملاً سالم هستید ، پس از 40 سالگی ، آموزش های ایروبیک را انجام دهید.

آموزش تحرک و انعطاف پذیری شامل حرکت مفاصل و توانایی انجام این کار بدون درد است. فعالیتهای مختلفی وجود دارد که به شما کمک می کند تا بتوانید در همان زمان عضلات خود را تقویت کنید ، مانند گذر از شانه ، نیم دایره گردن و بازکن های لگن.

2. تعادل

5 تا از بهترین نرمشها برای افراد بالای 40 سال
آیا می دانید سقوط بیش از حد ، دومین عامل شایع مرگ تصادفی است؟ بسیاری از این سقوط ها نتیجه از دست دادن تعادل است ، عاملی که در گروههای سنی بالای 65 سال مشکل ساز است.

اگر ، اگر شما می خواهید زودتر از موعد عمل کنید ، می توانید تمریناتی را شروع کنید که تمرکز آنها بر تعادل باشد.

حداقل دو دقیقه روی یک پا بایستید و به طور هم زمان بمانید ، روی یک تخته چرخش تعادل برقرار کنید و چمباتمه بزنید. سپس ، اگر واقعاً قصد دارید با افزایش سن ، توانایی خود را انجام دهید ، در کلاس تای چی ثبت نام کنید.

1. سلامتی

اگر می خواهید بیشتر از حد توان سالم باشید ، برخی تمرینات بهتر از سایرین است. البته فعال بودن در کل چیزی است که باید به آن افتخار کنید ، اما بهتر است بدانید که این تمرینات چه چیزهایی را به بدن بدست می آورند.

طبق گفته دانشکده پزشکی هاروارد ، شنا ، تمرینات قدرتی ، کلاس های تای چی ، پیاده روی و تمرین های کگل از مفیدترین تمریناتی است که اگر بالای 40 سال دارید باید انجام دهید.


بیشتر بخوانید: ورزش کگل


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 3 =

مشاهده بیشتر