0

چهار شباهت بین ورزش و تجارت

چهار شباهت بین ورزش و تجارت

چهار شباهت بین ورزش و تجارت

چهار شباهت بین ورزش و تجارت را از بخش ورزشی سایت تفریحی جیران همراه ما باشید.

چهار شباهت بین ورزش و تجارت

هفته گذشته ، تیم فوتبال زنان ایالات متحده با پیروزی 5-2 جام جهانی مقابل ژاپن را به خانه برد. وقتی آنها در زمین جمع شدند و شروع به بازی کردند، از همان ابتدا مشخص بود که این زنان دارای ساختار سازمانی محکمی هستند که به آنها امکان تصمیم گیری هوشمندانه و اجرای موثر آنها در زمین را می دهد.

با پیشرفت کار و تغییر نیازهای شما، ساختار سازمانی شما باید انعطاف پذیری کافی برای پاسخگویی به این نیازها را داشته باشد. اگر کسب و کار شما خواهان وقت بیش از حد شماست و هیچ هدفی در پیش ندارید، ممکن است بخواهید برخی از استراتژی های پیروزی زیر را در ساختار کسب و کار خود جذب کنید.


موارد پیشنهادی


یک کاپیتان تیم تعیین کنید.

تیم شما ممکن است یک کاپیتان داشته باشد، اما این بدان معنا نیست که همه تصمیمات باید به یک نفر محدود شود. در شرکتهای نوپا، اکثر تصمیمات مستقیماً توسط مدیر عامل شرکت رسیدگی می شود. اما با بزرگتر شدن اندازه مشاغل شما، خط اقتدار در تصمیم گیری سریع باید برای پاسخگویی به نیازهای فعالیت های داخلی و مشتریان خارج گسترش یابد.

با توجه به اینکه برخی از بخشها وجود دارند که باید در ارتباط نزدیک با سطح اجرایی باشند، مانند تصمیمات مالی، حسابداری و منابع انسانی سطح بالا، بسیاری از تصمیمات روزمره می توانند (و باید) توسط افراد میانی شما اداره شوند به نام تیم مدیریت.

پاس هوشمندانه توپ را به جلو حرکت می دهد.

به طور معمول، در زمین، مهاجمان زیاد با دروازه بان ها ارتباط برقرار نمی کنند. این بدان دلیل است که نقش آنها نیاز به تمرکز بر چیزهای مختلف دارد. به همین ترتیب، در یک محیط کسب و کار سالم، به بخشهای مختلف این توانایی داده می شود که بر اهداف خود تمرکز کنند.

همانطور که نویسنده تجارت لکس سیسنی در مقاله خود، 5 اشتباه کلاسیک در ساختار سازمانی اظهار داشت، “شما هرگز نمی خواهید عملکردهایی داشته باشید که بر توسعه برد طولانی (مارک تجاری، تحقیق و توسعه، توسعه افراد) متغیر باشد و گزارش عملکردهای متمرکز بر هدایت نتایج روزانه ( کمپین های فروش و بازاریابی). به راحتی می توان فهمید که عملکرد استراتژی بازاریابی به سرعت در معرض فشار فروش قرار می گیرد و به یک عملکرد پشتیبانی از فروش تبدیل می شود. فروش ممکن است در کوتاه مدت به آنچه فکر می کند نیاز داشته باشد، اما شرکت در نتیجه توانایی تولید محصولات، مارک ها و استراتژی خود را در طولانی مدت کاملاً از دست خواهد داد. ”

اگر نمایشنامه ای از کار بیفتد، بازیکنان هوشمند آن را تغییر می دهند.

یک هت تریک به موقع ممکن است در یک لحظه اساسی از بازی امتیاز بزرگی کسب کند، اما وقتی شرایط در زمین تغییر می کند، استراتژی شما برای ادامه موفقیت نیز باید تغییر کند. متأسفانه، بسیاری از کارآفرینان سعی می کنند ساختار سازمانی اولیه خود را علی رغم رشد شدید یا جابجایی صنعت در شرکت حفظ کنند.

سیزنی می نویسد: “واقعیت این است که تغییر ساختار در یک کسب و کار به دلیل تمام سابقه های گذشته واقعاً دلهره آور به نظر می رسد.” “بازسازی درست انجام شده، مقاومت در برابر تغییرات ساختاری را رفع و آزاد می کند، به افراد آسیب دیده کمک می کند تا تصویر کامل را ببینند، و همچنین نقش های جدید خود را در آن درک و قدردانی می کنند.”

وقتی وسط آن قرار می گیرید اغلب دشوار است که بفهمید کجا هستید. در مواقعی از این دست، یک مشاور خارجی ممکن است در ارزیابی وضعیت موجود شرکت شما مفید باشد و پیشنهادهای عینی را برای یک ساختار سازمانی جدید ارائه دهد.

موقعیت های مناسب هم بازیکنان بزرگی هستند.

سیسنی توضیح می دهد: “ساختار شما فقط به اندازه افرادی که در آن فعالیت می کنند خوب است و میزان مطابقت آنها با شغلشان است.” این مفهوم همان چیزی است که باعث می شود هوپ سولو ، کارلی لوید ، الکس مورگان و ابی وامباخ نام خانوادگی داشته باشند. آنها بازیکنان با استعدادی هستند که در موقعیت هایی قرار می گیرند که موفقیت را تشویق می کنند.

با رشد شغلی، مهم است که توانایی های کارمندان خود را کنترل کنید تا مطمئن شوید که هنوز هم توانایی ها و مسئولیت های خوبی وجود دارد.

بریتنی هلمریچ در مقاله، کارمند درست، کار غلط می نویسد: “بعضی اوقات، شما در نهایت فرد مناسبی را برای تجارت استخدام می کنید، اما نه برای موقعیت مناسب.” این چه کاری باید انجام شود. “شاید با گذشت چند ماه از استخدام فرد، متوجه شوید که او نگرش درستی دارد اما برای آن شغل خاص مناسب نیست. اگر چنین باشد، ممکن است وقت آن باشد که در مسئولیت های این کارمند تجدید نظر کنیم. ”


بیشتر بخوانید: معنای مسئولیت اجتماعی از نگاه میلیاردر مکزیکی


با اجازه دادن به سطح متوسط مدیریت خود، می توانید سطح تعهد و توانایی اعضای تیم خود را بسنجید، آنها می توانند محیط وظایف شغلی را به بهترین وجهی برای رضایتمندی کارکنان با ارزش انجام دهند و به موفقیت کلی شرکت کمک کنند.

با ارائه رهبری که رشد را تشویق می کند، تشویق کنترل و توازن بین بخش ها، حفظ سازگاری های استراتژیک با تغییر ساختارهای کسب و کار و مطابقت فرد ایده آل برای شغل ایده آل، در درجه اول و آماده نمره دهی در تجارت خود هستید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

مشاهده بیشتر