0

فواید دویدن بر افزایش طول عمر

فواید دویدن بر افزایش طول عمر

فواید دویدن بر افزایش طول عمر

با فواید دویدن بر افزایش طول عمر و آموزش نحوه شروع دویدن ماراتن از بخش ورزشی سایت تفریحی جیران همراه باشید.

فواید دویدن بر افزایش طول عمر
دویدن ماراتن می تواند به شما کمک کند زندگی طولانی تری داشته باشید، اما چگونه شروع می کنید؟

دویدن طولانی با فواید سلامتی از تقویت استخوانهای شما (حتی زانوها) تا بهبود سلامت روان مرتبط بوده است. اکنون، در یک فایده دیگر برای ما، دانشمندان دریافته اند که می‌تواند زمان را به عقب برگرداند.


موارد پیشنهادی


محققان دانشگاه کالج لندن گروهی از 138 نفر ماراتن کار را ردیابی کردند و با استفاده از MRI ​​و سونوگرافی ، “سن بیولوژیکی” آئورتهای خود (بزرگترین شریان بدن) قبل و بعد از آموزش آنها را محاسبه کردند. با افزایش سن ، آئورت می تواند سفت شود و منجر به افزایش خطر بیماری قلبی ، نارسایی یا سکته مغزی می شود. طبق این تحقیق ، آموزش یک ماراتن نه تنها می تواند این مسئله را کاهش دهد بلکه حتی روند آن را معکوس کند، در این مطالعه به چهار سال قبل بر می گرداند.

به آرامی شروع کنید

تام کراگز ، مربی دو و میدانی انگلستان می گوید: “آموزش اولین ماراتن شما می تواند احساس دلهره آور باشد ، اما با صبر و شکیبایی ، این یک چالش دست یافتنی است.” اگر هنوز راه نیفتادید و ورزش را شروع نکردید، طرح NHS Couch to 5k معرفی کاملی است. من خودم این کار را در سال 2012 انجام دادم و از آن زمان 13 ماراتن را انجام داده ام. ”اطمینان حاصل کنید که به خود زمان کافی می دهید و با صبر و شکیبایی پیش می روید. اگر تازه وارد دویدن هستید ، ترکیبی از دویدن و پیاده روی را برای اول کار انتخاب کنید.

چه لوازمی نیاز دارم؟

به هر حال دویدن بسیار ارزان است ، اما چیزی که ارزش سرمایه گذاری در آن را دارد ، جفت مناسب و مربیان و برای زنان، یک سینه بند ورزشی مناسب است. شایسته است که راهپیمایی شما تحلیل شود ، که شامل دویدن بر روی تردمیل برای چند دقیقه است تا کارشناسان بتوانند کفش هایی را ارائه دهند که از پشتیبانی مناسب برخوردار باشند.

نحوه ساختار آموزش

برنامه‌های ماراتن برای مبتدیان اغلب در طول ۱۶ هفته به طول می‌انجامد. هدف از اجرای برنامه هفتگی، ساختن “زمان بر روی پا” است، بنابراین در مورد سرعت کار نگران نباشید، اما به یک زمان معین پایبند باشید. کراگز می‌گوید: ” با این حال، زیاد نگران این کار نباشید، اما بدن شما روتین و ثبات را دوست دارد.”

پیدا کردن دوستانی که در حال دویدن هستند

چه باشگاه ورزشی محلی شما باشد و چه دوستی که با شما ارتباط دارد، دوستان در حال ورزش برای انگیزه و اعتماد به نفس مهم هستند. احساس نکنید که نیازی به سریع پیوستن به یک باشگاه یا کلوپ ندارید (بسیاری از برنامه‌های اجرا به طور خاص برای مبتدیان هستند) و یا با هزینه (هزینه سالانه می‌تواند به اندازه ۲۰ پوند باشد).

آیا لازم است سبک زندگی ام را تغییر دهم؟

نه، و شما به تحول پروتئین و یا مکمل‌های غذایی گران‌قیمت نیاز ندارید، فقط بر روی یک رژیم غذایی متفاوت سالم و با خواب خوب و با کیفیت بالا تمرکز کنید.”

 

آیا من نیاز به انجام آمادگی ذهنی دارم؟

این به طور طبیعی وقتی که شما آموزش می بینید اتفاق می افتد. انگیزه دادن به خود در یک صبح در زمستان یخ زده کار سختی است ، اما آن سختی ذهنی همان چیزی است که شما نیاز دارید تا در حدود 26.2 مایل طی کنید ، بنابراین این دویدن به آموزش مغز و نیز پاهای شما کمک خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 19 =

مشاهده بیشتر