0

رفع سردرد های میگرنی با ورزش

رفع سردرد های میگرنی با ورزش

رفع سردرد های میگرنی با ورزش

رفع سردرد های میگرنی با ورزش را از بخش ورزشی سایت تفریحی جیران همراه باشید.

رفع سردرد های میگرنی با ورزش
لحظه ای که احساس می کنید نبض سرتان می زند ممکن است بخواهید به پزشکی برسید یا چشمان خود را ببندید و در تاریکی دراز بکشید. اما اگر این یک سردرد میگرنی است، یک راه حل تعجب آور وجود دارد: ورزش.

اگراحساس می کنید باید ورزشگاه بروید و بدوید و تعریق کنید تا تناسب اندام داشته باشید ولی این بار باید ورزش را برای برطرف کرن سردرد های میگرنی انجام دهید.


موارد پیشنهادی


آنچه شما الان به آن نیاز دارید یک تمرین است که می تواند استرس شما را کاهش داده و باعث سفت شدن عضلات شود که هر دو از بزرگترین علتهای سردرد های میگرنی است. انواع خاصی از ورزش ها می تواند هر دو این مشکلات را تسکین دهند.

چه تمرینی را انجام دهیم؟

شما می خواهید کاری انجام دهید که تاثیر خوبی داشته باشد و شما را در دو زمینه اصلی بهبود بخشد.

دکتر Merle Diamond ، شریک مدیریت کلینیک سردرد Diamond در شیکاگو می گوید: “دو منطقه تمرینی که باید روی آنها تمرکز کنید، تنفس و گردن یا ستون فقرات است.” “اگر مجبور باشم یک تمرین را انتخاب کنم، می گویم یوگا عالی خواهد بود. این به شما کمک می کند تا بدن خود را کشیده و باز کنید و وضعیت بدنتان را بهبود ببخشید (به خصوص اگر در تمام طول روز از رایانه خود استفاده می کنید) و آهسته تر نفس بکشید. انجام همه این تمرینها  می تواند در زمان خیلی کوتاه سردرد را کاهش دهند. ”

آیا این واقعا مشکل گشا است؟

می گوید: “وقتی بعد از استرس یا ساعت های طولانی که در مقابل لپ تاپ گذرانده ام، احساس سر درد می کنم، من روی تشک یوگا می خوابم و یک سری حرکات مانند گربه گاو، رول گردن نشسته و پل را انجام می دهم.” ایمی پالنجیان، که تقریباً 30 ساله است و در دس ​​موئینز (ایالت آی) زندگی می کند می گوید: “عبور از آن حرکات به تسکین دردی که در ستون فقرات و گردن من ایجاد شده است کمک می کند و تقریباً بلافاصله سردرد من بهتر می شود.”

کاردیو و پیلاتس

اگر یوگا ورزش مورد علاقه شما نیست، می توانید مقداری کاردیو سبک بر روی یک مربی بیضوی انجام دهید یا در اطراف محله خود قدم بزنید یا پیلاتس یا تمرینات اصلی مانند کلاس بار را انجام دهید. الماس می گوید: “آنها گردن و پشت شما را دراز می کنند و در عین حال به شما یاد می دهند که چگونه به آرامی نفس بکشید.”

این فقط در مورد انجام حرکات نیست. الماس می گوید: “بنابراین بسیاری از افراد نمی توانند به اندازه کافی برای نشستن و انجام یک مراقبه استراحت کنند اما فایده این نوع تمرین ها این است که استرس آنها را تسکین می بخشند.”

تمرینهای مقاومتی کنید.

یک تمرین خوب دیگر استفاده از باندهای مقاومت برای تمرین قدرت است. تحقیقات نشان می دهد اگر درد گردن و شانه دارید و به طور مرتب دچار سردرد می شوید، یک تمرین روزانه 2 دقیقه ای با این باندها ممکن است تعداد سردردهای میگرنی را کاهش دهد.

نکته اصلی استفاده از نوارها برای تقویت عضلات گردن، پشت و شانه شماست، مناطقی که هنگام نشستن روی میز سفت و منقبض می شوند.

الماس می گوید: “هر چیزی که عضلات شما را فعال می کند، جریان خون را آسان تر می کند، ذهن شما را پاکسازی می کند و به شما کمک می کند تا بیشتر نفس بکشید که این در صورت سردرد بسیار مفید است.”

این کار را ابتدا انجام دهید

مهمترین چیز این است که به جای اینکه سریع سراغ تمرین بروید باید به تدریج خودتان را گرم کنید که اگر تمرینات را تند و سریع انجام دهید، در واقع ممکن است باعث سردرد دیگری شوید یا جریان فعلی خود را بدتر کنید.

ورزش به شما کمک می کند تا کمتر احساس سردرد میگرنی داشته باشید. اگر این کار را به یک عادت تبدیل کنید، ممکن است در آینده کمتر دچار سردردهای میگرنی می شوید.

ورزش را به حس خوب تبدیل کنید.

الماس می گوید: “داشتن یک عادت ورزشی به بدن شما کمک می کند تا اندورفین تولید کند، که به طور طبیعی به بدن شما در درمان درد کمک می کند.” “علاوه بر این ، ورزش در از بین بردن استرس شگفت انگیز است … شما امواج را منفجر می کنید، ذهن خود را پاک می کنید و روی سلامتی خود تمرکز می کنید.”

در مورد اینکه چه مقدار ورزش برای جلوگیری از سردردهای میگرنی انجام دهید این است که حداقل 20 دقیقه، سه بار در هفته انجام دهید.


بیشتر بخوانید: پیاده روی روزانه بهتر است یا شبانه؟


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + شانزده =

مشاهده بیشتر