0

آشنایی با ورزش پیلاتس

آشنایی با ورزش پیلاتس

آشنایی با ورزش پیلاتس

با آشنایی با ورزش پیلاتس و تاریخچه پیلاتس از بخش ورزشی سایت تفریحی جیران همراه باشید.

آشنایی با ورزش پیلاتسمقدمه رویکرد پیلاتس به ورزش بی نظیر و متفاوت از آنچه قبلاً تجربه کرده اید است. این فقط یک سری تمرینات نیست؛ این راهی برای زندگی سالمتر و شادتر است.


موارد پیشنهادی

مزایای ورزش پیلاتس

تأثیرات یوگا بر آرامش


تمرینات پیلاتس به منظور ایجاد عضلات طولانی تر و لاغر ، برقراری قدرت و پایداری هسته ای و اتصال ذهن و بدن شما طراحی شده است. آنها می توانند متناسب با هر سطح از سلامتی و تناسب اندام باشند. برای کسی که در توانبخشی ورزشکار نخبه است. الگوهای حرکتی مؤثر که به آنها آموزش داده می شود به سالم نگه داشتن مفاصل کمک می کند. تنفس متمرکز ظرفیت و گردش خون ریه را افزایش می دهد. این تمرینات باعث آگاهی و کنترل بدن می شود. شما قدرت ، تعادل ، انعطاف پذیری ، هماهنگی ، استقرار و تمرکز ذهنی خود را بهبود خواهید بخشید. هنگامی که با وفاداری تمرین کنید ، این تمرینات ذهن آگاهانه شیوه حرکت ، احساس و جستجوی بقیه عمر شما را تغییر می دهد.

جوزف پیلاتس

در 10 جلسه ، تفاوت را احساس خواهید کرد. در 20 ، تفاوت را مشاهده خواهید کرد. و در 30 سالگی ، بدن کاملاً جدیدی خواهید داشت.

تاریخچه پیلاتس

جوزف پیلاتس در سال 1883 در آلمان به دنیا آمد. او کودکی بیمارگونه بود و زندگی خود را وقف بهبود قدرت بدنی خود کرد. این شامل مطالعه آناتومی ، یوگا ، ژیمناستیک ، ورزشهای رزمی و رژیمهای ورزشی یونان و روم باستان بود. او یک بدنساز ، اسکی باز و بوکسور برجسته شد و از جمله موارد دیگر ، مربی دفاع شخصی و مجری سیرک بود.

جوزف پیلاتس در آغاز جنگ جهانی اول در انگلستان زندگی می كرد ، هنگامی كه در حدود سال 1914 تحت اجباری قرار گرفت. روی زمین. چند سال بعد او سرپرستی کارآموزان با بیماری و صدمات جسمی ناشی از جنگ شد. در اینجا او شروع به تولید تجهیزات برای توانبخشی بیماران خود ، گرفتن چشمه ها از تختخواب و تقلب آنها برای ایجاد مقاومت در برابر بهار و کمک به حرکت در بسترها کرد. این شروع کار تجهیزات او را شکل داد که با گذشت زمان تبدیل به اصلاح کننده می شود. او رژیم ورزشی خود را “Contrology” نامید و از ذهن برای كنترل عضلات استفاده كرد.

در حدود سال 1925 ، پیلاتس به ایالات متحده مهاجرت كرد و به همراه همسرش كلارا استودیویی در شهر نیویورك تأسیس كرد تا روش آموزش و توانبخشی خود را آموزش دهد. آنها به زودی پیروان اختصاصی را در رقص محلی و جامعه هنرهای نمایشی و بعداً توسط زنان ثروتمند جامعه تأسیس کردند. در زندگی خود پیلاتس دو کتاب تألیف کرد و با بیش از 26 اختراع ثبت شده مخترع بود.

جوزف پیلاتس در سال 1967 در سن 83 سالگی در نیویورک درگذشت.


بیشتر بخوانید: انواع ست کردن لباس و کیف و کفش پاییزی


جوزف پیلاتس

چند حرکت خوب طراحی شده، بطور صحیح و مرتب با یک توالی متعادل انجام می شود ،ارزش انجام ساعت های کالیفرنیا شیب دار یا کشش اجباری را دارند.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 13 =

مشاهده بیشتر