0

روشهای عضله سازی با پروتئین بالا در صبحانه

روشهای عضله سازی با پروتئین بالا در صبحانه

روشهای عضله سازی با پروتئین بالا در صبحانه

از مصرف بیش از حد صبحانه در ساخت عضلات خود صرف نظر کنید و این 5 دستور العمل آسان را که برای ارائه دوز عظیم پروتئین طراحی شده اند امتحان کنید در حالی که هنوز جوانه های چشایی شما را خشنود می کند. با بخش ورزشی سایت تفریحی جیران همراه باشید تا با روشهای عضله سازی با پروتئین بالا در صبحانه آشنا شوید.

آیا سر خود را به دیوار می کوبید و می توانید بدون صرف زمان قابل توجهی، بهترین روشهای حجم دادن ماهیچه ها برای عضله سازی را کشف کنید؟ یافتن راه هایی برای پشتیبانی از بهبودی از تمرینات وحشیانه خود با کمترین وقت صبح ها برای آماده سازی طولانی مدت ، پخت و پز و تمیز کردن ، دشوار است.

غذاهای تند و تیز ، به اصطلاح راحت، بازار را فراگرفته و نوید انرژی بی پایان و مقادیر بالای پروتئین را می دهند. در حقیقت ، این غذاها بندرت تعداد پروتئین های دو رقمی را ایجاد می کنند و احساس گرسنگی در شما ایجاد می کنند. اگر مواظب نباشید متوجه می شوید که به دستگاه گوارش خود ضربه می زنید یا گزینه های ناسالم دیگری را انتخاب می کنید که بدن شما را خراب می کند.

بهترین صبحانه های ساخت عضله آسان

در زیر 5 گزینه صبحانه سریع با پروتئین بالا برای کمک به شما در عضله سازی، احساس سیری، طولانی تر بودن و تهیه، خوردن و لذت بردن از آن آسان است. این دستورالعمل ها به این دلیل انتخاب شده اند که دارای پروتئین بالایی هستند، طعم خوبی دارند ، می توانند به سرعت آماده شوند و برای افزایش عضلات مفید هستند.

1. ماست یونانی

پروتئین: 48 گرم
کربوهیدرات: 40 گرم
چربی ها: 2 گرم
کالری: 390

تاثیر ماست یونانی در عضله سازی

از آنجا که ماست یونانی به دلیل محتوای پروتئین زیادی که دارد فقط محبوبیت خود را افزایش می دهد، بنابراین روش های خلاقانه ترکیب آن با سایر موادغذایی سالم و عضلانی نیز همین کار را می کنند. به عنوان یک وعده غذایی صبحانه با پروتئین بالا، این کار نیاز به انجام مقداری آمادگی در شب قبل دارد. در اینجا شما می خواهید از ماست ساده یونانی استفاده کنید تا شمارش قند را پایین بکشد و جو دوسر کاملاً برش خورده یا فولاد باشد. یک فنجان ماست ، ½ فنجان جو دوسر و یک تکه عصاره وانیل را با هم ترکیب کنید. بگذارید یک شب در یخچال بماند. صبح ها میوه و 1 پیمانه پروتئین آب پنیر وانیلی را به انتخاب خود اضافه کنید. هم بزنید و لذت ببرید.


موارد پیشنهادی


2. تخم مرغ های پخته شده سفت و نان جو

پروتئین: 31 گرم
کربوهیدرات: 30 گرم
چربی ها: 17 گرم
کالری: 400

عضله سازی با صبحانه

نمی توانید قدرت تخم مرغ را انکار کنید. اغلب تخم مرغ به عنوان یک استاندارد طلایی برای درجه بندی پروتئین تصور می شود، نه تنها یکی از کاملترین پروتئین های اطراف است بلکه مناسب تر می شود. سخت جوش راهی است که باید هنگام حمل و نقل و سهولت غذا خوردن انجام شود و بر خلاف آنچه که بسیاری از آنها نه منفی می نامند ، بله ، شما می توانید زرده را بخورید و برای مزایای بیشماری یکی از آنها تنظیم هورمون های اصلی آنابولیک باشد. 3 تخم مرغ فوق العاده بزرگ و دو برش نان Ezekiel با ژله کم شکر یک صبحانه پرمصرف درست می کند!

3. پنیر و میوه مورد علاقه

پروتئین: 30 گرم
کربوهیدرات: 50 گرم
چربی ها: 3 گرم
کالری: 200 پوند

ترکیب پنیر و میوه در عضله سازی با صبحانه

این روزها با یک تن پرس ماست یونانی احاطه شده است و آسان است که یک غذای قدرتمند مانند پنیر دلمه در هیاهو گم شود. این غذای ساده و در عین حال پرکاربرد با پروتئین بالا نیاز دارد تا دوباره به عنوان یک رقیب برتر عضله سازی، جایگاه مناسب خود را بازیابد. به سادگی 1 فنجان پنیر دلمه کم چرب را با میوه مورد علاقه خود مانند هلو، توت فرنگی یا خلال سیب ترکیب کنید و یک منبع فوری پروتئین به همراه کربوهیدرات های فیبری خواهید داشت. مطمئناً شما همیشه می توانید منبع کربوهیدرات دیگری را همراه با این ماده مانند یک تکه یا دو قطعه نان جو ، 100٪ نان گندم کامل یا یک کاسه کوچک جو دوسر ترکیب کنید.

4. املت تخم مرغ و سبزیجات

پروتئین: 26 گرم
کربوهیدرات: 12 گرم ~
چربی ها: 16 گرم
کالری: 290

عضله سازی در صبحانه با املت سبزیجات

اگر فقط چند دقیقه بیشتر وقت ندارید و می توانید مقداری تخم مرغ خرد شده بزنید ، می توانید گزینه عالی صبحانه را با عطر و طعم و مزایای سلامتی ایجاد کنید. این یکی برای رژیم های غذایی با کربوهیدرات پایین است که به دنبال احساس سیری و بدون کالری اضافه هستند. 3 تخم مرغ خیلی بزرگ را مخلوط کنید و ¼ فنجان پنیر خرد شده کم چربی و برخی از سبزیجات مورد علاقه خود مانند اسفناج ، گوجه خرد شده ، فلفل ، قارچ و یا پیاز را اضافه کنید. برای کمی ضربه کمی نمک ، فلفل و شاید کمی سالسا اضافه کنید. املت سبزیجات ، غذای فوری عضلانی!


مطلب پیشنهادی: صبحانه محبوب در کشورهای مختلف


5. بلغور جو دوسر پروتئین

پروتئین: 32 گرم
کربوهیدرات: 35 گرم
چربی ها: 12 گرم
کالری: 300

 

عضله سازی با صبحانه بلغور جو دو سر

اگر شما از نوع “ضد افراط” هستید که می خواهید همه چیز را برای راحتی و بیشتر در همان کاسه بریزید، این غذا برای شما تهیه شده است. این وعده غذایی سریع حاوی کربوهیدرات های پیچیده طولانی مدت، پروتئین آب پنیر و چربی های سالم، تمام پایه های شما را پوشش می دهد. ½ فنجان یک دقیقه جو دو سر سریع (نه از نوع بسته بندی شده) را با 1 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی ، 1 قاشق چای خوری شیرین کننده طبیعی ، 1 قاشق چایخوری دارچین و ½ فنجان شیر کم چرب یا بدون چربی ترکیب کنید. پس از 1 دقیقه مایکروویو ، 1 پیمانه پودر پروتئین آب پنیر وانیل به آن اضافه کنید. مخلوط کرده و برای ضخامت دلخواه آب اضافه کنید.

برای بهبود سلامت خود ، با پست های متنوع ما در مجله سلامت جیران همراه باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر