0

افزایش قدرت تمرکز با ورزش

افزایش قدرت تمرکز با ورزش

افزایش قدرت تمرکز با ورزش

در بسیاری از ما، تمرین یکی از موارد اصلی در لیست کارهایی است که همیشه به تعویق افتاده است. با بخش ورزشی سایت تفریحی و سرگرمی جیران همراه باشید تا با روش های افزایش قدرت تمرکز با ورزش آشنا شوید.

افزایش قدرت تمرکز با ورزش

ما معمولا قصد ورزش را داریم اما تا زمانی که ما تمام جلسات و کارهای لحظه آخری، ایمیل های 3 صبح و تعهدات شخصی را به پایان می رسانیم، به قدری خسته هستیم که تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که خودمان را روی کاناپه ولو کنیم. شما احتمالاً از مزایای فیزیکی کار کردن آگاه هستید. چه کلسترول پایین تر باشد، چه طول عمر بیشتری داشته باشد و یا اینکه فقط لباس شما بهتر باشد، ورزش برای همه عالی است. با این حال، مزایای ذهنی اغلب نادیده گرفته می شود. اینها می تواند در کار به یک بخش عظیم تبدیل شود.


موارد پیشنهادی


ابزارهایی به شما کمک می کنند تا از بهم ریختگی کاری جلوگیری کرده و بیشتر وقت خود را صرف کنید اما فقط در محدوده سطح انرژی فعلی و توانایی تمرکز. انجام ورزش منظم، انرژی پایه، تمرکز، خلق و خوی و موارد دیگر را به طور گسترده افزایش می دهد. حالا بیایید در مورد آن صحبت کنیم ما ارتباط قدرتمند ذهن و بدن را برطرف خواهیم کرد و سپس چندین روش عملی را برای تمرین در برنامه شلوغ شما می گنجانیم. بیایید شروع کنیم! چرا ورزش یک دستورالعمل برای بهره وری بیشتر است فواید جسمی ورزش به اندازه کافی واضح است. با این حال، این موارد ذهنی هستند که می توانند توانایی شما در تمرکز و بهره وری بیشتر در کار را متحول کنند. در اینجا فقط چند روش وجود دارد که چگونه ورزش، انرژی را تقویت می کند.

آیا یک تمرین باعث خستگی بیشتر شما نمی شود؟ نه دقیقا. ورزش تحریک میتوکندری، “نیروگاه” سلولهای شما را تحریک می کند. میتوکندری، به نوبه خود، ماده شیمیایی تولید شده توسط بدن را به عنوان انرژی (ATP) تولید می کند. این نتیجه نه تنها انرژی بیشتر برای بدن است، بلکه انرژی بیشتر برای مغز نیز خوب است. با ورزش سطح انرژی را بهبود ببخشید.

چقدر ورزش لازم است تا اثرات تقویت کننده انرژی را احساس کنید؟ نه آنقدر که ممکن است فکر کنید. بدون نیاز به آن جلسات طاقت فرسای دو ساعته وزنه برداری قبل از کار.

یک مطالعه از دانشگاه جورجیا نشان داد که فقط 10 دقیقه پیاده روی و پایین رفتن از پله ها با سرعت منظم انرژی بیشتری نسبت به مصرف 50 میلی گرم کافئین دارد. دوز کمی از ورزش کم تا متوسط، تمام آنچه شما نیاز دارید است. این ممکن است آخرین کاری باشد که شما احساس خستگی می کنید و می خواهید آن را انجام دهید.

خلق و خوی شما را بهبود می بخشد

ورزش بدنی مغز شما را تحریک می کند تا کوکتلی از انتقال دهنده های عصبی آزاد کند. دانشمندان هنوز جزییات مربوط به چرایی این اتفاق را باز نکرده اند اما تأثیرات آن غیرقابل انکار است. این مواد شیمیایی خوب می توانند تأثیر شگرفی بر روحیه شما داشته باشند.

ورزش روحیه شما را بهبود می بخشد. برخی از تحقیقات نشان می دهد که اثرات تقویت کننده روحیه نیز می توانند باشد.

ورزش منظم می تواند به شما در بازی کمک کند. مطالعه ای که در مجله پزشکی ورزشی بریتانیا منتشر شد، یک گروه 10000 بزرگسال سالم را طی یک دوره 12 هفته دنبال کرد و دریافت که کسانی که به طور منظم ورزش می کنند نسبت به افرادی که این کار را انجام نمی دهند، علائم بیماری دستگاه تنفسی فوقانی (و شدت کمتری) دارند.

ارتباط بین ایمنی و ورزش هنوز در حال بررسی است. یک نظریه این است که هر دوره از ورزش باعث افزایش موقت فعالیت سیستم ایمنی بدن می شود و باعث افزایش تعداد گلبول های سفید خون و ایمونوگلوبولین در خون می شود.

استرس را کاهش می دهد
نیازی نیست که یادآوری کنید که چقدر کار استرس زا است. از این رو، روح و جسم شما را فرسوده می کند. حتی کارمندان ادارات نیز باید نگران وضعیت بد وضعیتی، تونل کارپال و خطرات نشستن بیش از حد باشند.

ورزش با شدت کم نیز برای بهبود مدت خواب و کارایی کافی است. هرچه خواب بهتر باشد، سطح کورتیزول (هورمون استرس) کاهش می یابد.

به چالش کشیدن بدن از طریق ورزش باعث می شود استرس های روز کاری کمتر روی ما تاثیر داشته باشند. این به ما فرصتی می دهد تا بتوانیم پاسخ دادن به استرس را در یک محیط کنترل شده تمرین کنیم و بدن ما را به کارآیی بیشتر در پاسخ به استرس مجبور کند.

تمایل یک چیز است. ورزش به شما کمک می کند تا آن را به واقعیت تبدیل کنید. مطالعه ای از دانشگاه بریتیش کلمبیا نشان داد که ورزش هوازی منظم (نوعی که قلب شما را پمپاژ می کند) باعث افزایش اندازه هیپوکامپ، ناحیه مغز درگیر در یادگیری و حافظه کلامی می شود.

اگر ورزش را به عنوان یک زندگی عادی تبدیل کنید، این مزایا ترکیب می شوند. توانایی بدن برای تولید سلول های جدید مغزی (به نام نوروژنز) با افزایش سن به طور پیوسته کاهش می یابد. با این حال، برخی تحقیقات جذاب در موش ها نشان می دهد که ورزش می تواند به جلوگیری از این کاهش کمک کند. بنابراین ممکن است به محض رسیدن به 50، 60 یا 70 سالگی، به معنای واقعی کلمه سلولهای مغزی بیشتری نسبت به همسالان کم تحرک خود داشته باشید.

چگونه می توان ورزش را در روز خود گنجاند
حتی اگر از تمام مزایای ورزش آگاه باشید، باز هم یافتن وقت برای شما دشوار است. چگونه می توانید این را در برنامه شلوغ بگنجانید؟

در اینجا پنج نکته عملی برای شروع آورده شده است.

1. عادت های کوچک را شروع کنید
اگر در حال حاضر به دنبال نکاتی برای به حداکثر رساندن بهره وری خود هستید، این نشانه خوبی است که برنامه های بزرگی برای زندگی خود دارید. منطقی است که برنامه ورزشی خود را به همان اندازه بلند پروازانه جلوه دهید.

شاید زمان آن فرا رسیده باشد که دست کم در حال حاضر، آن برنامه ها را دوباره تنظیم کنیم. BJ Fogg ، دانشمند رفتاری در دانشگاه استنفورد ، یک استراتژی “عادت های کوچک” را توصیه می کند. به جای اینکه بخواهید 20 پوند وزن کم کنید یا یک ساعت در روز به باشگاه بروید، فقط روی مراحل کوچکتر تمرکز کنید که شما را به طور طبیعی به آنجا می رساند. ایجاد عادت پوشیدن کفش های ورزشی و بیرون رفتن هر روز صبح یا رفتن به ورزشگاه بسیار ترسناک نیست. پروفسور فاگ حتی توصیه می کند که فقط یک دندان در روز با نخ دندان بکشید تا این عادت ایجاد شود.

به عبارت دیگر، خوب و قابل کنترل نگه داشتن یک پیش بینی کننده اصلی ثبات است و ثبات پیش بینی کننده اصلی موفقیت است.

می توانید فعالیت هایی را انتخاب کنید که به زمان، تجهیزات یا هزینه زیادی نیاز ندارند. اگر نگران پاسخگویی هستید، می توانید یک مربی استخدام کنید یا یک مسابقه را با یک دوست تمرین شروع کنید.

هدف در اینجا این است که پیروی نکردن از ورزش را کنار هم غیرممکن کنید. اگر قبل از شروع کار قبلاً احساس خستگی کرده باشید، این یک نشانه بد است. که ما را به نکته بعدی می رساند …

2. کاری انجام دهید که دوست دارید
به نظر واضح است، اما شگفت آور است که بسیاری از افراد این کار را انجام نمی دهند. شاید آنها فکر می کنند که باید کراس فیت یا یوگا یا هر چیز دیگری که در حال حاضر محبوب است را انجام دهند یا چیزهایی را انتخاب می کنند که به نظر سخت می رسد فقط به این دلیل که فکر می کنند “ورزش باید دشوار باشد”.

مشکل: با توجه به این که انتخاب ورزش شما بر اساس این عوامل است، سبک زندگی و شخصیت منحصر به فرد شما را در نظر نمی گیرد. اگر کاری را انتخاب کنید که واقعاً مورد علاقه شما نباشد، مجبور کردن خود در وسط یک هفته کاری شلوغ و پرکار بسیار دشوارتر می شود.

ورزشی را انجام دهید که لذت می برید
خبر خوب: شما مجبور نیستید! هیچ دلیلی وجود ندارد که شما نتوانید روی فعالیتهایی که از آنها لذت می برید تمرکز کنید. ممکن است دویدن، وزنه برداری، شنا، رقص یا چیز دیگری باشد. به یاد داشته باشید، برای بهره مندی از بهره وری فقط ورزش کم تا متوسط ​​طول می کشد.

درست است که نوع خاصی از ورزش برای اهداف بدنی خاص (قدرت، انعطاف پذیری و غیره) بهتر است. به طور مداوم همان کاری را که دوست دارید انجام دهید و به شما در تمرکز و بهره وری بیشتر کمک می کند.


بهتر است بدانید:


3. آن را در روال صبح خود قرار دهید
اگر فرد سحرخیزی نیستید، فکر کردن در مورد ورزش به اندازه کافی جذاب است. آیا فقط بیدار شدن و آماده شدن برای کار به اندازه کافی استرس آور نیست؟

اما این را در نظر بگیرید. صبح ها بی نظیر هستند زیرا مانعی در ورزش کردن در هنگام صبح وجود ندارد. تمام برنامه هایی که به بهترین نحو برنامه ریزی کرده اید و نباید از برنامه خارج شوند. این به شما فرصتی منحصر به فرد می دهد تا فعال باشید و برنامه ای را برای بقیه روز خود تنظیم کنید.

یکی از مؤثرترین روش ها برای اطمینان از اینکه ورزش خود را انجام می دهیم این است که آن را بخشی از برنامه روزمره خود کنیم.

این مقاله ای است که دارای روشهایی برای انجام این کار است. استفاده از نکات دیگر ما در این مدت به شما کمک می کند آن را به یک عادت تبدیل کنید.بهتر است از شب قبل آمادگی را در خود ایجاد کنید و به این صورت موانع و بهانه های احتمالی را از بین ببرید.

آیا راهی وجود دارد که بتوانید از روی یک عادت موجود ایجاد کنید؟ اگر هر روز صبح بیدار هستید و بچه ها را برای مدرسه آماده می کنید یا سگ را قدم می زنید ، از قبل پایه خوبی دارید. سرانجام ، اینکه با یک پاداش مانند یک قهوه رفتار کنید ، به ایجاد عادت جدید کمک می کند.

4. از لحظه ها و گزینه های کوچک استفاده کنید
یک سبک زندگی فعال و سالم از تصمیمات بی شمار کوچکی تشکیل شده است. این موارد وقتی جدا از هم دیده شوند ناچیز به نظر می رسند اما با گذشت زمان کافی، تأثیرات خوبی را در پی خواهند داشت.

حتی سازنده ترین و سازمان یافته ترین افراد نیز فقط کمی از روزهای خودشان را برنامه ریزی می کنند. مطمئناً، داشتن یک سالن ورزشی خانگی زیبا، یک آشپز مشهور که غذاهای مقوی تهیه می کند و ساعت های بی وقفه زیادی برای تناسب اندام بسیار خوب خواهد بود …

  • اگر به اندازه کافی نزدیک زندگی می کنید دوچرخه سواری، دویدن یا پیاده روی برای رسیدن به محل کار بهترین گزینه است.
  • برخی از کشش ها یا تمرینات سریع بدن را در برنامه خود قرار دهید.
  • هنگام تماشای برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود، ورزش یا کشش کنید.
  • در پارکینگ های دورتر در گاراژها یا بسیاری از پارکینگ ها
  • برنامه ریزی جلسه پیاده روی با همکاران
  • گرفتن ایستاده تماس تلفنی
  • با استفاده از پله ها به جای آسانسور
  • پیاده روی در طول روز و در طول استراحت ناهار خود
  • استفاده از میز ایستاده
  • وقتی از همه انتخاب های کوچکی که می توانید برای افزایش فعالیت خود انجام دهید آگاه شوید، نتایج واقعاً بهتر می شود!

5. اجتماعی شوید

فعالیت های ورزشی گروهی مزایای نتیجه گیری و فرصت های ایجاد روابط اضافی را به همراه دارد. یک مطالعه از قایقرانان نخبه دانشگاه آکسفورد نشان داد که ورزش در جمع هم تیمی ها عملکرد و تحمل درد آنها را افزایش می دهد.

بین فعالیتهای گروهی و فعالیتهای جمعی تمایز قائل شده است. فعالیتهای گروهی شامل مواردی مانند کلاسهای یوگا، پیلاتس و کراس فیت است – کارهایی که افراد با هم انجام می دهند اما فقط به عنوان افرادی که به عملکرد فردی توجه دارند.

فعالیتهای گروهی اگر از آنها لذت ببرید و به طور مداوم در آنها شرکت کنید عالی است. اما اگر مسئولیت پذیری بیشتری می خواهید، فریدمن توصیه می کند به یک جمع بپیوندید. اینها فعالیتهایی مانند فوتبال، والیبال و تنیس دو نفره است – جایی که دیگران برای کمک به هدف بزرگتر به شما اعتماد می کنند.

نکته آخر: فعالیت های ورزشی اجتماعی راهی عالی برای پاسخگو بودن و ملاقات با افرادی است که به شما الهام می دهند … و از انجام این کار کاملاً سرگرم می شوید.


بیشتر بخوانید: انواع تاپ بافتنی زنانه


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

مشاهده بیشتر