0

نرم افزار TeamViewer Free 12.0.72365

نرم افزار TeamViewer Free 12.0.72365

نسخه جدید رایگان نرم افزار TeamViewer Free 12.0.72365 کنترل کامپیوتر ها از راه دور TeamViewer منتشر شد! (Free 12.0.72365)

نرم افزار Team Viewer یکی از بهترین و معروف ترین نرم افزارها برای مشاهده دسکتاپ، دسترسی به اطلاعات، و کنترل یک کامپیوتر و یا مجموعه ای از کامپیوتر ها از راه دور میباشد.

توسط نرم افزار Team Viewer میتوانید از راه دور کامپیوترهای مورد نظر خود را مدیریت و کنترل کنید و به طور کامل به آنها دسترسی داشته باشید.
تنها کافیست که یک بار این نرم افزار را روی کامپیوترهای مورد نظر خود نصب کنید. سپس میتوانید از هر جای دنیا و با استفاده از اینترنت، به کامپیوترهای مقصد وصل شوید.

توجه داشته باشید که برای استفاده از امکانات این برنامه، باید نرم افزار Team Viewer از قبل روی کامپیوترهای مقصد نصب شده باشد.

در ادامه مطلب با دانلود نرم افزار TeamViewer در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

نحوه عملکرد نرم افزار TeamViewer

TeamViewer یک راه حل همه کاره سریع و امن برای دسترسی از راه دور به رایانه ها و شبکه ها است. با طیف وسیعی از ویژگی‌های قدرتمند دسترسی از راه دور که کنترل از راه دور، جلسات و نگهداری از میز خدمات مبتنی بر ابر را آسان می‌کند، منابع زیادی وجود دارد که دقیقاً به شما نشان می‌دهد چگونه از تمام قدرت TeamViewer استفاده کنید. با راهنمای کاربر مفید، اسناد مرحله اول و راهنماهای کلی در دسترس، دقیقاً یاد خواهید گرفت که چگونه از TeamViewer به طور کامل استفاده کنید. چه از راه حل همه کاره به عنوان یک بخش فناوری اطلاعات یا یک ارائه دهنده خدمات مدیریت شده استفاده کنید، عملکردهای بصری مانند Wake-on-LAN، دسترسی بدون مراقبت و تخصیص بلیط همگی در اختیار شما هستند.

راه‌اندازی اولیه TeamViewer نمی‌تواند آسان‌تر باشد: به سادگی نرم‌افزار را نصب کنید، مشخص کنید که می‌خواهید از آن برای استفاده تجاری یا خصوصی استفاده کنید، یک نام و رمز عبور برای رایانه خود ایجاد کنید و آن را برای مراجعات بعدی یادداشت کنید. پس از اتمام مراحل نصب، به رابط اصلی TeamViewer هدایت می شوید که به دو تب تقسیم می شود: کنترل از راه دور و جلسه. از اینجا می توانید به ویژگی های مختلفی که در زیر اشاره شده است بروید.

توجه داشته باشید که نسخه منتشر شده در این مطلب، نسخه رایگان (Free) از نرم افزار تیم ویوور است. نسخه رایگان نسبت به نسخه Enterprise کم حجم تر بوده و دارای محیط و کارکرد ساده تری است.

نحوه تنظیم کنترل از راه دور TeamViewer

برای شروع کار با عملکردهای کنترل از راه دور TeamViewer، به تب Remote Control در رابط اصلی بروید. در اینجا، شناسه TeamViewer و رمز عبور موقت خود را پیدا خواهید کرد که می توانید هر لحظه آنها را تغییر دهید. با این اطلاعات، می توانید به یک شریک اجازه کنترل از راه دور رایانه خود را بدهید.

برای اینکه این کار را به صورت معکوس انجام دهید و رایانه دیگری را از راه دور کنترل کنید، کافی است شناسه رایانه شریک را وارد کنید و بین حالت های مختلف اتصال مانند کنترل از راه دور، انتقال فایل یا VPN انتخاب کنید. علاوه بر این، به محض ایجاد یک یا چند اتصال راه دور، هر جلسه در نوار عنوان پنجره کنترل از راه دور نمایش داده می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برقراری اتصال کنترل از راه دور، به راهنمای TeamViewer برای کنترل از راه دور مراجعه کنید.

راهنمای TeamViewer برای جلسه

بخش دیگر رابط TeamViewer اصلی شما، برگه دوم با عنوان Meeting است. این بخش به دو بخش اصلی تقسیم می شود: جلسات میزبان و جلسات پیوستن. برای شروع یک جلسه TeamViewer، بین گزینه‌های زیر انتخاب کنید: ارائه، تماس ویدیویی یا تماس تلفنی. همچنین می توانید جلسات را از اینجا برنامه ریزی و مدیریت کنید.

هنگام پیوستن به جلسه، نام خود و شناسه جلسه را وارد کنید که از طرف دعوت کننده به جلسه دریافت خواهید کرد. از طرف دیگر، ممکن است یک پیام دعوت با پیوندی دریافت کنید که به طور خودکار شما را به جلسه متصل می کند. بسته به ترجیحات آغازگر جلسه، ممکن است برخی از جلسات به رمز عبور نیاز داشته باشند.

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت دانلود دریافت کنید.

نرم افزار TeamViewer Free

مهم ترین ویژگی های نرم افزار TeamViewer:

– قابلیت کنترل از راه دور سیستم

– نمایش دسکتاپ خود برای دیگران

– کنترل میزکار دیگران

– اتصال سریع و بدون وقفه به کامپیوتر مقصد

– عدم قطعی در ارتباط

– استفاده بسیار کم از پهنای باند اینترنت و امکان استفاده باDial-up

– سهولت در استفاده حتی برای کاربران مبتدی

– رابط کاربر گرافیکی و بسیار ساده

 

مهم ترین تغییرات نسخه 12.0.72365 :

– بهینه سازی کلی نرم افزار

– رفع برخی اشکالات نسخه قبلی نرم افزار

 

نسخه جدید نرم افزار کنترل کامپیوتر ها از راه دور (ریموت دسکتاپ) – TeamViewer Free 12.0.72365 را دانلود کنید:

حجم فایل:  12.6 مگابایت

 سیستم عامل مورد نیاز: ویندوز 7, 8.1, XP, 10

 

دانلود نرم افزار TeamViewer نسخه 32 بیتی

دانلود نرم افزار TeamViewer نسخه 64 بیتی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 10 =

مشاهده بیشتر