0

نرم افزار Adobe Dreamweaver CC 2018.v18.0.0.10136

تصویر پیدا نشد !

نرم افزار Adobe Dreamweaver CC 2018.v18.0.0.10136

در دانلود دریم ویور Adobe Dreamweaver CC رابط کاربری بهبود یافته، ابزارهای متصل شده، و ابزارهای ویرایش CSS با طراحی جدید به شما اجازه ی کد نویسی به طور کارآمد و خلاقانه را می دهد. نسخه جدید اکتبر ۲۰۱۷ نرم افزار Adobe Dreamweaver دو قابلیت جدید را شامل می شود. پشتیبانی از عمق تصویر HiDPI برای سیستم عامل ویندوز و پشتیبانی از حالت چند مانیتوره برای سیستم عامل ویندوز این دوقابلیت جدید می باشند. دانلود دریم ویور یا همان Dreamweaver CC به شما اجازه می دهد تا کارهای خود را به طور مستقیم از طریق نرم افزار به اشتراک بگذارید و به شما کمک می کند بوسیله ی دسترسی به جدیدترین آپدیت های این نرم افزار به محض حاضر شدن آن ها، همگام با استانداردهای روز دنیای وب باشید. بخش جدیدی که در این نسخه از نرم افزار قرار داده شده است، بخش CSS Designer می باشد که به شما اجازه می دهد تا با ابزارهای خلاقانه ی جدیدی که وجود دارد به نوشتن کدهایی با استانداردهای روز وب و کاملا سالم بپردازید و به سرعت بتوانید ویژگی های CSS مثل جعبه های سایه دار و رنگ بندی های پخش شونده را به قالب خود اضافه نمایید. دانلود نرم افزار Adobe Dreamweaver CC 2018.v18.0.0.10136

دانلود دریم ویور Adobe Dreamweaver CC نرم‌افزار قدرتمند و غنی است که اکثر طراحان برای طراحی‌های وب خود از آن استفاده می‌کنند. با Dreamweaver می‌توانید به سادگی اقدام به نوشتن کدها و تگ‌های مد نظر خود نمایید، همچنین محیط ویرایشگر فوق حرفه‌ای این برنامه با تفکیک کردن کدهای مختلف، کد نویسی را برای شما آسان می‌نماید. اگر تا پیش از این برای مشاهده آنچه ساخته‌اید فایل را آپلود کرده یا بر روی لوکال قرار می‌دادید اکنون تنها با یک کلیک امکان دیدن نتیجه کار برایتان فراهم شده‌است. دانلود دریم ویور Adobe Dreamweaver علاوه بر پشتیبانی از تگ‌های HTML 5 و CSS 3 امکان ویرایش و استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی تحت وب نظیر PHP, ASP, ASP.NET, JSP و … را در اختیار شما می‌گذارد و شما می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار به خلق وب سایت‌های حرفه‌ای بپردازید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار دریم ویور Adobe Dreamweaver CC:

    • ساخت، طراحی، ویرایش صفحات وب
    • پشتیبانی از فرمت‌های مختلف صفحات وب Active Server Pages (ASP), Java Server, PHP, XML, HTML, JSP, CSS, ASPX و چندین و چند زبان برنامه‌نویسی دیگر
  • پشتیبانی و طراحی صفحات وب بر پایه CSSها
  • استفاده از پشتیبانی از تمامی ابزارهای موجود روی صفحات وب نظیر، عکس‌ها، انیمیشن‌ها و …
  • امکان برقراری ارتباط میان برنامه‌های نوشته شده با بانک‌های اطلاعاتی معروف
  • هوشمند بودن نرم‌افزار در شناسایی کدهای نوشته شده
  • سازگار با نرم‌افزارهای دیگر شرکت Adobe
  • پشتیبانی و توسعه صفحات پویا و داینامیک با قدرت ای جکس (AJax)
  • سازگاری کامل با نرم‌افزار معروف Adobe Photoshop و فرمت PSD
  • ویرایش آنلاین صفحات وب
  • امکان آپلود صفحات بر روی هاست و سرور
  • پشتیبانی از تایپ فارسی


Visually design and develop modern, responsive websites. The world’s most complete toolset for web designers and front-end developers lets you create, code and manage websites that look amazing on any size screen.

See how you can quickly create responsive sites, preview them on actual mobile devices and even extract assets and styles from Photoshop comps directly into your projects.

Browse and access colors, graphics and other creative assets in Libraries that are available in Dreamweaver and other Creative Cloud apps. Assets can be linked so that when one is changed, you and your team can choose to update it across any projects where it’s used. Libraries make it easier than ever to organize and manage your projects.

 

Adobe Dreamweaver CC 2018.v18.0.0.10136 Changelog:

HiDPI support for Windows

Dreamweaver is optimized for HiDPI monitors so you get a crisp interface with fonts, icons, dialog boxes, and menus that scale and display properly

 

Multi-monitor support for Windows

Display Dreamweaver across multiple monitors to expand your workspace. For example, drag a document window outside the application frame to view it on a second monitor.

سیستم مورد نیاز:

– Intel Pentium 4 or AMD Athlon 64
– Microsoft Windows 7 or Windows 8.x
– 2 GB of RAM
– 1 GB of free hard disk space for installation; additional free space required during installation (can not install on removable flash storage devices)
– Screen resolution of 1280 x 1024 with 16-bit video card
– Java Runtime Environment 1.6 (included)
– Internet connection required for registration and compulsory activation of the software, confirm your participation in the program and access to online services

راهنمای نصب:

1) ابتدا مطمئن شوید آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال می باشد تا فایل فعال ساز را حذف نکند. سپس به اکسترکت نرم افزار بپردازید.

2) بر روی فایل اجرایی setup.exe درون پوشه Install کلیک کنید تا نصب نرم افزار آغاز شود. پس از اتمام نصب، حتما اینترنت خود را قطع کنید تا فرایند فعال سازی به مشکل برخورد نکند.

3) وارد پوشه ACTIVATORS شوید و با یکی از فعال سازها، نرم افزار را فعال کنید. فعال ساز پیشنهادی ما AMT.Emulator.v0.9 می باشد. فعال ساز را به صورت Run as Administrator اجرا کنید. نرم افزار مورد نظر خود را از لیست بازشو انتخاب کنید و بر روی گزینه Install کلیک کنید.

4) به شما اخطار داده می شود که فایل پیدا نشد. پس بایستی آن را به صورت دستی انتخاب کنید. برای این امر، به محل نصب نرم افزار مراجعه کنید و فایل amtlib.dll را انتخاب کرده و Open را بزنید تا نرم افزار فعال شود.

5) پس از اتمام فعال سازی، نرم افزار را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

==================

نکته اول! دقت کنید که shortcut برای شما روی دسکتاپ ایجاد نمی شود و بایستی از محل نصب نرم افزار، آن را اجرا کنید. بدین منظور، به آدرس C:/Program Files/Adobe/Adobe Photoshop CC 2017 رفته و فایل اجرایی Photoshop.exe را اجرا کنید. هم چنین می توانید با راست کلیک بر روی این فایل اجرایی و انتخاب گزینه Send To -> Desktop شورتکات این نرم افزار را روی دسکتاپ خود ایجاد کنید.

 

نکته دوم! داشتن پیش نیاز Visual C++ 2017 الزامی می باشد.

لینک دانلود:

دانلود نرم افزار Adobe.Dreamweaver.CC.2018.v18.0.0.10136.x86 نسخه 32 بیتی – حجم 1.12 گیگابایت

دانلود نرم افزار Adobe.Dreamweaver.CC.2018.v18.0.0.10136.x86 نسخه 32 بیتی

دانلود نرم افزار Adobe.Dreamweaver.CC.2018.v18.0.0.10136.x64 نسخه 64 بیتی – حجم 1.21 گیگابایت

دانلود نرم افزار Adobe.Dreamweaver.CC.2018.v18.0.0.10136.x64 نسخه 64 بیتی

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 6 =

مشاهده بیشتر