0

نکات مهم در خرید ماهیتابه نچسب

نکات مهم در خرید ماهیتابه نچسب

یادگیری نحوه خرید یک تابه نچسب که برای شما مناسب باشد، آسان است وقتی از یک سرآشپز رستوران واقعی راهنمایی می گیرید. هر کسی که آشپزخانه خوبی داشته باشد می تواند اقرار کند به اینکه یک ماهیتابه نچسب یک وسیله ضروری است. شما نمی توانید بدون آن یک املت یا پنکیک درست کنید. همچنین برای پخت ماهی های ظریف و تهیه کرپ مناسب است. پیشنهاد می کنیم نکات مهم در خرید ماهیتابه نچسب را با بخش راهنمای خرید سایت تفریحی و سرگرمی جیران همراه باشید.

نکات مهم در خرید ماهیتابه نچسب

 آیا تابه های نچسب نمی توانند باعث سرطان شوند؟

همه ما در تبلیغات در مورد پوشش های نچسب سرطان زا دیده ایم. اما خبر خوب این است که بیشتر تابه ها با اسید پرفلوئوروکتانوئیک (PFOA) ساخته نمی شوند. در واقع، شما تقریباً در هر تابه نچسب کلمات “بدون PFOA” را پیدا خواهید کرد.

با دانستن این نکات و تفاوت های قابلمه های نچسب با هم فکر می کنم مشکلی در انتخاب ماهیتابه نچسب نداشته باشید.


موارد پیشنهادی


قبل از خرید تابه، چه مواردی را باید در نظر گرفت

پوشش

پوشش این روزها، دو نوع پوشش نچسب وجود دارد. محبوب ترین پوشش PTFE (معروف به تفلون) است، یک پوشش مصنوعی که آب را دفع می کند. نوع دیگر پوشش سرامیکی نامیده می شود، اگرچه در واقع یک ژل مبتنی بر سیلیس است. هر دو نوع پوشش برای جلوگیری از چسبیدن غذا به سطح تابه به خوبی کار می کند، اگرچه گزارش شده که پوشش های تفلون بیش از پوشش های سرامیکی دوام دارند. فقط مطمئن شوید که از دستورالعمل های مراقبت پیروی می کنید (اصولاً ، آن را خراش نیاندازید!).

مواد

اکثر تابه های نچسب از نوع آلومینیومی یا ورقه ای از جنس استنلس استیل ساخته شده اند. دومی توانایی تأمین حتی گرمایش را دارد اما این قابلمه ها سنگین تر و گران تر نیز می شوند. پایه های آلومینیوم با سرعت بیشتری گرم می شوند اما برای توزیع گرما حتی ایده آل نیستند. همچنین نمی توان از آنها در مشعلهای القایی استفاده کرد (مگر اینکه یک صفحه فولاد ضد زنگ در قسمت پایین جوش داده شده باشد).

همیشه می توانید تابه را با چسباندن یک آهنربا به پایین امتحان کنید: اگر مغناطیسی شده است، خوب می توانید انتخاب کنید!

قیمت

من اولین کسی خواهم بود که به شما می گوید در هنگام تهیه تجهیزات آشپزخانه آنچه را که برای آن پرداخت می کنید بدست می آورید. همینطور که گفته شد، پول زیادی را برای یک تابه نچسب هزینه نکنید. حتی اگر از قابلمه های خود به طور فوق العاده ای مراقبت کنید، در نهایت آن پوشش نچسب از بین می رود.


بیشتر بخوانید: کرپ با سس توت فرنگی خوشمزه


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

مشاهده بیشتر