0

نحوه رفتار مادرشوهر با عروس

نحوه رفتار مادرشوهر با عروس

نحوه رفتار مادرشوهر با عروس

هنگامی که خانواده پسرتان و همسرش به دیدن تان می آیند، غذایی درست کنید که می دانید عروستان دوست دارد. هنگامی که می دانید سر عروس تان خیلی شلوغ است، به جای او غذا درست کنید. با بخش خانواده سایت تفریحی و سرگرمی جیران شوید تا نحوه رفتار مادرشوهر با عروس را بدانید.

نحوه رفتار مادرشوهر با عروس

هنگامی که مادر نوزاد پسرش را در آغوش می گیرد چه رویاهایی که برای او ندارد. از همان موقع به فکر داماد کردن پسرش است. وقتی پسر، مرد جوانی شد، یک دل نه صد دل عاشق خانمی می شود و با او ازدواج می کند و شما می شوید، برایش مادرشوهر. این توصیه ها به شما کمک می کند، بفهمید چطور می توانید وضع را در موقعیت بهتری نگه دارید، رابطه تان را با عروس تان تنظیم کنید و زندگی خوبی با پسر و نوه ها داشته باشید.


موارد پیشنهادی


موقعیت هایی که باید در آن سکوت کنید

هنگامی که عروس تان می گوید می خواهد کارها چطور انجام شود، مهربان باشید. لبخند بزنید و پیشنهاد بدهید کمکش کنید تا به هدفش برسد؛ حتی اگر عروس تان آن کار را کاملا متفاوت با شما انجام می دهد. این آسان ترین راه است و هر وقت می توانید همین روش را پیش بگیرید. به هرحال هرگز منفعل نباشید.

همراه عروس تان تفریح کنید

کاری پیدا کنید که مورد علاقه هر دو نفرتان باشد و با هم انجام بدهید. اگر هر دو از هنرمند خاصی خوش تان می آید با هم به نمایشگاه او بروید. ایجاد وابستگی به چیزی خارج از خانواده باعث می شود موضوعی داشته باشید که بتوانید هر بار که همدیگر را می بینید درباره آن صحبت کنید.

هوای عروس خانم را داشته باشید

هنگامی که خانواده پسرتان و همسرش به دیدن تان می آیند، غذایی درست کنید که می دانید عروستان دوست دارد. هنگامی که می دانید سر عروس تان خیلی شلوغ است، به جای او غذا درست کنید. به عروس تان روش تهیه غذاهای خانواده تان را که آن ها دوست دارند، بدهید.

سرزده به خانه شان نروید

سرزده به خانه عروس تان نروید. این کار علاوه بر اینکه چهره خوبی ندارد، گاهی حمل بر فضولی هم می شود. مضاف بر اینکه ممکن است در زمان استراحت او مزاحمش شده باشید.

نوه داری کنید

بگذارید عروس تان بفهمد واقعا چقدر فرزندانش را دوست دارید. حتی اگر میان شما و عروس تان شکرآب شده است، هیچ دلیلی ندارد رابطه تان با بچه ها تحت تاثیر قرار بگیرد و از محبت تان به آنها کم بشود.

نحوه رفتار مادرشوهر با عروس جوان

بدگویی نکنید

هرگز در برابر بچه ها از مادرشان بدگویی نکنید. شرکت دادن نوه ها در حرف های بزرگ ترها کار خودخواهانه ای است که ممکن است به ضرر خودتان تمام شود، زیرا بچه ها عموما از مادر خودشان دفاع می کنند. برای عروس تان از تمام شیرین کاری هایی که نوه های تان می کنند و حرف های قشنگی که به شما می زنند تعریف کنید. شما دو نفر عاشق این بچه ها هستید و این باید در همه اعمال و رفتارتان مشخص باشد.

هدیه بخرید

اولین نفری باشید که برای تولد عروستان تلفن می کند و تبریک می گوید. به جای اینکه فقط اسم تان را روی هدیه بنویسید، هر سال همراه هدیه، کارتی به عروس تان بدهید و روی آن جمله ای پرمعنی بنویسید. بدانید عروس تان چه چیزهایی را می پسندد و مهم تر اینکه چه چیزهایی را اصلا نمی پسندد. درباره هدایایی که برای او می خرید تامل و فکر کنید تا عروس تان چاره ای جز دوست داشتن هدیه اش نداشته باشد.


بیشتر بخوانید: قربانی‌‌کردن برای دفع بلا در اسلام وجود ندارد


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 1 =

مشاهده بیشتر