0

احتمال در رفتن استخوان نوزاد

احتمال در رفتن استخوان نوزاد

احتمال در رفتن استخوان نوزاد

اگر کودک رامحکم از جا بلند کنم و یا او را از دستهایش آویزان کنم، آیا ممکن است استخوانهایش از جا در بروند؟ احتمال در رفتن استخوان نوزاد را از بخش خانواده سایت تفریحی جیران همراه ما باشید.

احتمال در رفتن استخوان نوزاد

بازی کردن با کودک با رعایت نکات ایمنی و به شکلی که برای او و شما لذت بخش باشد، چیزی است که من همیشه توصیه کرده ام. از جا در رفتن مفصل در نوزاد، رویداد نادری است.

در هر حال، بعضی از حرکات، ممکن است آرنج نوزاد را به صورت موقت از جای خود خارج کنند، این مساله معمولاً در مورد بچه های سه ماهه تا سه ساله پیش می آید.


موارد پیشنهادی


شایع ترین علت در رفتن آرنج موقعی پیش می آید که پدر یا مادر با کودک نوپای خود راه می روند و او را با یک دست نگه می دارند. کودک چرخ می خورد و یا خم و راست می شود و مادر یا پدر بی آن که متوجه شوند، بازوی او را بشدت می کشند و دستش از آرنج در می رود. عضو آسیب دیده پایین می افتد و بی حرکت می ماند. تلاش برای تکان دادن دست کودک، ایجاد درد شدید می کند. در نوزاد هم ممکن است چنین مساله ای به خاطر بغل کردن سریع پیش بیاید. بعضی از بچه ها، مستعد در رفتگی آرنج هستند. بهتر است کودک خود را امتحان نکنید!

هنگامی که کودکی نمی تواند یکی از اعضای بدنش را به طور طبیعی حرکت بدهد، معاینه پزشکی ضرورت پیدا می کند. پزشک کودک شما بسرعت این وضعیت را تشخیص می دهد و با یک حرکت ساده، آرنج را جا می اندازد.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

مشاهده بیشتر