0

روش های از بین بردن سوسک

روش های از بین بردن سوسک

روش های از بین بردن سوسک

بعضی از سوسک ها را می توان با استفاده از خلا یا وسایل دیگر از بین بردن فیزیکی به سادگی از بین برد. در اینجا روش های از بین بردن سوسک را از بخش دانستنی های سایت تفریحی جیران همراه ما باشید.

روش های از بین بردن سوسک

کاهش زیستگاه و درمانهای غیر شیمیایی

بعضی از سوسک ها را می توان با استفاده از خلا یا وسایل دیگر فیزیکی به سادگی از بین برد. PMP شما می تواند مشاوره ای در مورد اینکه کدام یک از سوسک ها به این روش کنترل می شوند، ارائه دهد.


موارد پیشنهادی


قبل از آوردن مواد غذایی، پارچه ها و وسایل چوبی به منزل و یا محل کار آنها را بررسی کنید تا از بروز برخی مشکلات جلوگیری کنید. همچنین، کنترل رطوبت برای جلوگیری از آلودگی سوسک کمک می کند. اگر آلودگی یافت شد، مواد غذایی، پارچه ها یا وسایل چوبی آلوده را جایگزین کرده و آنها را دور بیندازید.
انواع مختلفی از سوسک ها به چراغ های داخل خانه یا مشاغل جذب می شوند. تلاش برای کاهش جذابیت چراغ ها و آب بندی ورودی های داخل یک سازه در جلوگیری از بروز مشکلات کمک می کند.
روشهای بهداشتی مناسب و از بین بردن غذاهایی که از توسعه و تولید مثل سوسک پشتیبانی می کنند با خلاء یا شکل دیگری از بین بردن مکانیکی حاصل می شود.
برای کمک به کنترل مواد غذایی و سوسک های نابود کننده چوب، از مفهوم “اول در مرحله اول” استفاده کنید. با تمیز کردن مرتب از کمد ها از جمع کردن پارچه های قدیمی خودداری کنید تا از احتمال آلودگی سوسک پارچه جلوگیری کنید یا کاهش یابد.

در حالی که روشها و روشهای درمانی خاص ممکن است بر اساس رژیم غذایی خاص و زیستگاه سوسک آفات متفاوت باشد، مؤلفه های یک درمان مؤثر و کارآمد از نزدیک برنامه های جامع مدیریت آفات (IPM) جامع را دنبال می کنند.

برنامه بازرسی و درمان:

هنگامی که سوسک ها به مشکل آفت تبدیل می شوند، متخصص مدیریت آفات (PMP) شما برای شناسایی دقیق سوسک آفات یک بازرسی کامل ارائه می دهد. بر اساس یافته ها، PMP شما یک برنامه درمانی مؤثر برای حل مشکلات خاص خانه خود تهیه خواهد کرد. شناسایی دقیق بسیار مهم است، به طوری که روشهای صحیح به کار می رود. در غیر این صورت، یک شناسه اشتباه می تواند منجر به برنامه ای شود که کارایی نداشته باشد.

آموزش مشتری:

آموزش هایی که چرخه زندگی را توضیح می دهد و توضیح می دهد که چرا اقدامات کنترل را نمی توان تنها در جایی که سوسک های بالغ یافت می شود هدایت کرد. بنابراین، برنامه درمانی شامل مناطقی خواهد بود که مراحل نابالغ در آن زندگی می کنند و اقداماتی انجام می دهند تا بزرگسال نشوند. PMP شما به تشخیص آسیب ها و علائم و انواع پارچه، چوب یا مواد غذایی که سوسک ها آلوده می شوند کمک خواهد کرد. همچنین، آموزش مشتری به محض رفع مشکل آفت، استفاده از روشهای جلوگیری از آلودگی مجدد را هدف قرار خواهد داد.

اجرای برنامه و نظارت:

برنامه درمانی ممکن است شامل استفاده از تله های مبتنی بر فرمون باشد که برای تعیین محل های رشد حشرات و اندازه جمعیت مفید است. بسته به شرایط، PMP شما ممکن است از تنظیم کننده های رشد حشرات نیز استفاده کند. آنها از محصولات به عنوان آخرین راه حل استفاده می کنند و تنها در مواردی که رویه های غیر شیمیایی برای رهایی از مشکلات کافی نیستند. در صورت نیاز به محصولات مطابق با برچسب تأیید شده محصول و دستورالعمل های استفاده از آنها استفاده می شود.


بیشتر بخوانید: نکات مهم در خرید انواع فرها


 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 15 =

مشاهده بیشتر