0

تکامل طلب بودن در موفقیت

تکامل طلب بودن در موفقیت

تکامل طلب بودن در موفقیت

ارتباط تکامل طلب بودن در موفقیت و راهکارهای افزایش فروش در عرصه مدیریت بازار را از بخش دانستنی های سایت تفریحی جیران همراه ما باشید.

تکامل طلب بودن در موفقیت

در هر شرایطی که باشید سطح عملکرد خود را بالا ببرید و این موضوع را به حالت قانونی برای خود در آورید. مهر شخصیت خود را بر همه چیز ثبت کنید تا کیفیت برتر نشان شما باشد.

ادیسون سویت ماردن

کسانی که در زمینه مسائلی نظیر خوش بینی و نتیجه نهایی، توقعات بالایی دارند، انسان هایی مصمم هستند. هر چه قدر که خوش بین باشند، به همان نسبت حریص و مصمم تر خواهند بود. به همین دلیل خواستن یکی از علائم آشکار خوش بینی می باشد و چه در عرصه بازار و چه در زمینه های دیگر به موفقیت می انجامد. در تعیین هدف، جسارت و ثبات چنان مهم است که این عامل به تنهایی نیز قادر است تمامی موانع را از سر راه شما بردارد. انسان های مصمم در ضمن فروش چنین ویژگی هایی از خود نشان میدهند:


موارد پیشنهادی


آنها رویاهای بزرگی دارند. هدف های والایی دارند. آنان استعداد خود را در حدی می بینند که بتوانند بهترین کارها را در حیطه شغلی خود انجام دهند. آنان می دانند ۸۰ درصد از کل فروش عرصه بازار به دست ممتازان انجام می شود و این افراد آنهایی هستند که در بین ۲۰ درصد برتر قرار دارند. آنان مصمم هستند که وارد این گروه بشوند. اینگونه افراد در مورد فرصت ها و امکانات بسیار خوش بین هستند. این اشخاص معتقدند در صورتی که کالا و خدمات خود را ضمن سرعتی مطلق ارائه دهند، به اهداف خویش دست خواهند یافت. تنها سوالی که می پرسند این است: «چگونه؟»

مهم ترین قدم شما در زمینه فروش: « از لحاظ شخصیتی به رتبه ای کاملا برتر القاء یافته و به صورت یکی از بهترین های شغل خود درآیید.» 

از همین لحظه تصمیم بگیرید تا در بین بیست درصد برتر عرصه کارتان جایی برای خود باز کنید. سپس به سوی ۲۰ درصد برتر پیش بروید.

اکنون مقدمه ای طلایی را برای شما بازگو می کنم که در سن ۲۸ سالگی، زندگیم را دستخوش تحولی چشم گیر نمود. بعد از سال ها تکاپو و تلاش به صورتی کاملا ناگهانی پی به وجود چنین چیزی بردم. تمام آنهایی که کار خود را به طور صحیح و کامل انجام می دهند، در گذشته هیچ تجربه ای در مورد آن نداشته اند. در محیطی که مشغول هستید، به افرادی که در رأس قرار دارند خوب دقت کنید. این اشخاص روزی هیچ اطلاعی در مورد نحوه درست انجام این کار نداشتند. روزگاری حتی اسم هایشان نیز در جدول اسامی فروشندگان به چشم نمی خورد. یک مثال کاملا ساده: صفی را در نظر بگیرید. همه آنهایی که در اول صف ایستاده اند، از انتها وارد صف شده اند. اکنون بهتر است پاسخی مناسب به این سئوال بیابید. چگونه می توانید به اول صف که تمام اجناس خوب در آن قسمت انتظار شما را می کشند وارد شوید؟

تعداد کسانی که بدون تنزل به ورود در صف زندگی انتظار دارند همان اول صف باشند، چنان زیاد است که باعث حیرت میشود. این افراد اشخاصی را که در حال حاضر به راس صف رسیده اند، تقدیر کرده حتی حسودی آنان را نیز می کنند. اما به این امر واقف نیستند که این صف همان صف زندگی است.

وارد این صف شدن، تصمیم به بهترین حیطه خود شدن، به دنبال آن آموختن مهارت های لازم در جهت پیشرفت و به منظور اعمال و پیاده کردن این آموخته ها دست به کار شدن است. و بعد از اینکه برای اولین بار وارد این صف شدید، برای رسیدن به راس نباید از صف خارج شوید. آیا تصمیم گرفتید که در بین بهترین های شغل خود باشید؟

در این صورت کاری که باید انجام دهید این است که وارد صف شوید و همانجا بمانید. همیشه یک پایتان مقابل پای دیگرتان باشد. هر روز، هر هفته، وهر ماه مهارت های جدید یاد بگیرید یعنی معلومات خود را افزایش دهید. به پرورش مهارت خود ادامه دهید. یعنی بی وقفه پیش بروید.

خبر خوش اینکه بوفه زندگی و راه موفقیت هرگز بسته نخواهد بود. تمام ۲۴ ساعت روز باز است و دائما در حال حرکت است. اگر وارد صف شده و همانجا بمانید، شروع به پیش روی می کنید. فکر خروج از صف را از سر بیرون کنید، هیچ کس نمی تواند شما را متوقف کند. زمان خود را صرف تکامل نمایید و به هیچ شرطی حاضر به بازگشت نباشید. مطمئنا به زودی خود را در بین انسانهای با استعداد و پر درآمد خواهید یافت. اکنون نکته تحول زندگی شما: «تصمیم بگیرید!» فرق بین موفقیت و عدم موفقیت تصمیم آشکاریست که شما جهت دسترسی به اهدافتان اتخاذ کرده و تا رسیدن به آن اهتمام میورزید.

دنیا پر از کسانی است که به امید یک زندگی بهتر دست به دعا برداشته اند. اما این افراد هرگز قادر نیستند تصمیمی از نوع «یا همه یا هیچ» که راهی به سوی موفقیت دارد، با خود بگیرند. همچنان که تکرار یک فکر سرانجام به موفقیت می انجامد، هرچه فکر و خواسته هایتان را پیش خود اقرار کنید و به طور مداوم تکرار نمایید، موفق می شوید به این فکر جامه عمل بپوشانید. مرتبا به خود بگویید «من بهترین هستم!» آنقدر تا به هدف برسید. در ضمن در مورد عملی شدن آن هیچ شبهه ای نداشته باشید.


بیشتر بخوانید:


تمرینات عملی

هر روز لیستی شامل کارهایی که انجام داده اید و تمام مواردی که در میزان فروشتان دخیل بوده اند فراهم نمایید. مدت زمان فروش را اعم از اولین قدم برای یافتن مشتری تا اتمام فروش و پاسخ گویی به اعتراضات مشتری با جزئیات به تصویر بکشید.

لیست آماده را از نظر بگذرانید و برای هر قسمت نمره ای از اتا ۱۰ منظور دارید. رییستان را نیز در این امتیاز بندی شرکت دهید. سپس این سوال را از خودتان بپرسید: کدام مهارت را پرورش دهم و به طور مداوم پیاده کنم تا میزان فروشم افزایش بیشتری داشته باشد؟

و این مهم ترین سوال در مسیر راهیابی به راس جدول میباشد. از همکاران و مشتری هایتان نیز بپرسید و به هر طریقی که شده پاسخ این سوال را پیدا کنید. سپس به عنوان هدف پرورش این مهارت را در برابر خود قرار دهید. آن را در جایی نوشته، تاریخ بزنید، نقشهای طرح کنید و تا زمانی که از عهده انجام آن بر نیامدهاید، هر روز در جهت بهتر شدن این مهارت بکوشید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − ده =

مشاهده بیشتر