0

بهترین چراغ مطالعه سال 2021

راهنمای خرید چراغ مطالعه

بهترین چراغ مطالعه سال 2021

چراغ مطالعه چراغی است که می تواند برای خواندن، نوشتن، طراحی، کار با رایانه، کاردستی و سایر فعالیتهای جزئی گرا مورد استفاده قرار گیرد. چراغ های مطالعه یک منطقه کوچک را از فاصله نزدیک روشن می کنند تا بتوانید تمرکز بهتری روی فعالیت خود داشته باشید. در اینجا قصد داریم در بخش دانستنی های سایت تفریحی و سرگرمی جیران به معرفی چراغ مطالعه سال 2021 و راهنمای خرید چراغ مطالعه مناسب بپردازیم. با ما همراه باشید.

انتخاب نور مناسب برای مطالعه می تواند مشکل باشد، زیرا چراغ های مطالعه در طرح ها، عملکردها و ویژگی های آنها بسیار متفاوت است.

مطمئناً برای خرید یک چراغ مطالعه مناسب نیازی به یک متخصص یا مهندس روشنایی نیستید، اما برخی از دانش های اساسی صدمه ای نخواهد دید.

این مقاله مهمترین معیارهای یک چراغ مطالعه مناسب در اتاق خواب، دفتر کار منزل و گوشه مطالعه را شامل می شود.

همچنین شامل بررسی دقیق بهترین چراغ های مطالعه در بازار است.

با یک نگاه: 5 انتخاب برتر ما برای خواندن چراغ ها:

  • چراغ رومیزی Regency Hill – انتخاب برتر ما
  • چراغ بازوی روسلین
  • مراقبت از چشم Ecologic Mart
  • لامپ قوس Brightech – بهترین چراغ طبقه برای خواندن در یک گوشه
  • چراغ مطالعه Brightech – بهترین چراغ طبقه برای دفتر خانه

هر کاری انجام دهید، شما یک لامپ می خواهید که به اندازه کافی روشن باشد تا بدون هیچ مشکلی بتوانیدکتاب را ببینید. اما نباید خیلی روشن باشد وگرنه چشمان شما خسته می شود.

هر یک از ما منحصر به فرد هستیم و تصاویر و ترجیحات ما متفاوت است. اما ارزش دارد که هنگام خرید چراغ مطالعه، این فاکتورها را نیز در نظر داشته باشید تا مطمئن شوید شرایط روشنایی برای انجام فعالیت های شما کافی است.

برای اتاق خواب ها، می خواهید اطمینان حاصل کنید که هیچ نوری از سطح روشنایی شدید وجود ندارد. این به این دلیل است که نور با شدت بالا می تواند مغز شما را گیج کند و آن را فریب دهد و تشخیص نادرست بودن آن را به دلیل نور روز انجام دهد. قبل از اینکه متوجه شوید، بدن شما قبلاً با تولید سروتونین واکنش نشان داده و باعث خواب رفتن شما شده است.

بنابراین، یک منبع نور مناسب برای اتاق خواب باید دارای شار نوری در حدود 1500 تا 4000 لومن باشد.

خواندن، فیلم یا بازی شطرنج قبل از خواب، سایه ای گرم و نرم برای ایجاد یک محیط آرام و صمیمی در اتاق خواب شما بهترین گزینه است. حداکثر دمای رنگ 3000 کیلوگرم است و چون چراغی برای مطالعه است، نباید زیر 2700 کیلوگرم باشد تا احساسات و اضطراب شدید ایجاد نکند.

1. چراغ رومیزی Regency Hill – بهترین چراغ مطالعه میز کنار تخت

چراغ های مطالعه کنار تخت، جدا از تأمین نور برای خواندن، مواردی هستند که به تنظیم و زیبایی فضای اتاق کمک می کنند.

راهنمای خرید چراغ مطالعه

ما برای مجموعه ای از لامپ هایی که به طور موثر بر روی کتاب شما می تابند و دکور زیبایی را برای شما ایجاد می کنند، چراغ Regency Hills را به شما پیشنهاد می کنیم.


موارد پیشنهادی


هر کدام از این لامپ ها بدنه ای انحنا دار با برگ های تزئین شده تزئینی در انتهای چوب دارند و یک احساس جسورانه و سنتی ایجاد می کنند. رنگ برنز عمیق آن و سایه ای از عاج مایل به قهوه ای آن به زیبایی با سایر مبلمان چوبی اتاق خواب شما مطابقت دارد.

هر لامپ سایه ای دارد تا نور را به مناطق بیشتر و زیر آن متمرکز کند. در عین حال سایه کرم درخشش نرم و عاشقانه ای ایجاد می کند. اگر در دو طرف تخت با هم روشن باشد، احساس خواهید کرد که کل اتاق پر از نور است.

از آنجا که لامپ بالا است (30 ″ یا 76 سانتی متر)، اکنون می توانید از کتاب خود در رختخواب در راحت ترین حالت لذت ببرید. بدون توجه به اینکه شما به حالت ایستاده یا دراز کشیده یا مستقیم دراز کشیده اید، نور همیشه کافی است. نیازی نیست همیشه موقعیت خود را تنظیم کنید تا یک پرتو نور داشته باشید مانند وقتی که با لامپ های کوچکتر هستید.

چراغ با وجود بلند بودن، بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کند، روی میز شما محکم می ماند. این به لطف طراحی قابل توجه آن با نیمرخ نازک روی بدنه و سایه است.

میزهای کنار تخت کوچک می توانند چراغ را به همراه کتاب و یک لیوان شکلاتی در خود جای دهند.

برای تقویت ایجاد محیط دنج و احساسات صمیمی در اتاق خواب خود، لامپ های هالوژن 72 واتی را انتخاب کنید که یک درخشش گرم سفید تولید می کند. آنهایی که دما از 2700 تا 3500K دارند، نور زیادی ایجاد می کنند.

 

2. چراغ های بازویی Rosslyn Swing – بهترین چراغ مطالعه دیواری

هیچ چیز به اندازه یک چراغ مطالعه کلاسیک دیواری با سایه گرم سبک و دنجی به اتاق خواب نمی بخشد.

راهنمای خرید

نکته ای که در مورد لامپ های اتاق خواب معمولی وجود دارد این است که اگر در اتاق خوب به نظر برسند، اغلب برای خواندن بسیار کم نور هستند.

این مجموعه از دو لامپ بارنز و آیوی راسلین از نظر عملکرد و طراحی کاملاً برجسته هستند.

هر لامپ همراه با بدنه ای فلزی حکاکی شده با الگوهای طبیعت است که به زیبایی در یک پوشش برنز پوشانده شده است. بازوی برازنده آن قابل تنظیم است، برای اطمینان از فضای کافی و تمرکز نور برای فعالیتهای قبل از خواب، به سمت جایی که می خواهید دراز شده و به عقب می لغزد.

پیوستن به لامپ برای به پایان رساندن نمای سنتی کشور فرانسه سایه ای از چرم مصنوعی است. سایه کمی رنگ قهوه ای است و نویدبخش ارائه نور گرم و دلپذیر است. سایه کاملاً با قطعات فلزی جفت می شود تا احساسی صمیمی، اما کلاسیک و لوکس در اتاق ایجاد کند.

هر یک از این لامپ ها برای تولید روشنایی کارآمد برای خواندن رمان ها و مقالات شما به یک لامپ هالوژن 43 وات نیاز دارد. برای اطمینان از گرم بودن و چشم نوازی نور، لامپ هایی با دمای حدود 2700 تا 3500K را انتخاب کنید.

وقتی نور ملایم و ملایم تری را برای تماشای یک فیلم یا آرامش در رختخواب ترجیح می دهید، چراغ را به حالت کم نور تبدیل کنید، زیرا شدت آن کاملاً قابل تنظیم است.

برای یک ظاهر کامل و زیب ، لامپ می تواند در داخل دیوار سیم کشی شود. اما اگر گزینه آسان تری را انتخاب کردید، کافی است آن را در یک سوکت نزدیک تخت خود وصل کنید.

 

3. Ecologic Mart’s Eye Care – بهترین چراغ کتاب برای مطالعه در رختخواب

این آیتم Ecologic Mart با نور گرم خود در 5 لیتر تا 40 لیتر روشن شده رای ما را برای بهترین نور برای مطالعه کتاب در رختخواب به دست می آورد.

چراغ مطالعه مناسب

وقت شما با یک کتاب داستان عاشقانه، بازی شطرنج کوچک والدین شما یا ماجراجویی کمیک کودک شما باشد، این ابزار کوچک نوید می دهد که با نور دلپذیر گرم آن را به لحظه ای دنج تبدیل خواهد کرد.

چراغ Ecologic Mart Eye Care از 2 شاخه تشکیل شده است که می تواند به طور مستقل کار کند. وقتی کتاب بزرگی یا شریک مطالعه دارید، آنها همزمان کار می کنند. گزینه های مختلف روشنایی را امتحان کنید – در مجموع 8 گزینه وجود دارد – و هر دوی شما می توانید در سایه دلخواه کهربای خود بخوانید.

با وجود داشتن 2 عدد هد ، تکمیل باتری های قابل شارژ 1000 میلی آمپر ساعتی از طریق کابل USB تنها یک ساعت و نیم به طول می انجامد. بسته به نحوه استفاده از آن، یک بار شارژ می تواند از چند روز تا چند هفته طول بکشد. شاخص هایی وجود دارد که وضعیت شارژ و باتری را به شما نشان می دهد.

از آنجایی که سر شارژر آن دارای دو پورت است، می توانید همزمان از چراغ و یا حتی تلفن خود با استفاده از همان بلوک استفاده و شارژ کنید.

با این حال، نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که اگر بخواهید آن را روی کتاب یا صفحه پاک کن بچسبانید و برای مدت طولانی در دست بگیرید، ممکن است کمی سنگین باشد.


مطلب پیشنهادی: دوش آب گرم بهتر است یا آب سرد؟


4. چراغ گیره نورپردازی Newhouse – بهترین چراغ خواندن سر صفحه

بهترین چراغ مطالعه روی تابلوی شما چراغی است که قابل حمل باشد، نور ملایم گرم تولید می کند، اما در عین حال دارای یک منطقه متمرکز است بنابراین برای توانایی خواندن مجبور نیستید چشمان خود را گشاد کنید. این نیوهاوس چنین است.

نور مناسب مطالعه

در 300 لیتر، نور برای خواندن در یک محیط کم نور کافی است. وقتی نرم است، چشمان شما مجبور نیستند خود را بین مکث خواندن تنظیم کنند، وقتی صفحات روشن را به مناطق تاریک اتاق منتقل می کنند.

Newhouse که برای “بهره وری و لذت بدون استرس” طراحی شده است ، درخشش کافی در 3000K را تولید می کند. برای چشم بسیار دلپذیر است، به حدی گرم است که با ملاتونین (هورمون خواب) شما سر و صدا نمی کند، اما به اندازه کافی روشن است که شما مجبور نمی شوید در حین مطالعه چرت بزنید.

این چراغ به همراه یک گیره محکم عرضه می شود که تقریباً تا 2 اینچ باز می شود. برای محافظت از سطح گرفته شده از چسبندگی محکم، 6 لیوان مکش به داخل آن اضافه می شود. اگر چراغ های خواندن گیره ای داشته اید که رنگ روی میز مطالعه یا محلی که به آن وصل کردید را خراشیده یا از بین می برد، این را می دانید.

از نظر طراحی، عیار ظاهری براق دارد. این در 3 رنگ وجود دارد: سیاه ، بنفش و آبی روشن. به شخصه می توانم مطابقت آن را بهتر با طرح ها و دکورهای مدرن ببینم

این نور اگر برای کسانی که می خواهند سریع بخوانند و سریع به خواب بروند، نور مناسب خواهد بود.

5. چراغ HeadDrake WaterDrake – بهترین چراغ مطالعه برای تختخواب

همانطور که برای چراغ تختخواب انتظار می رود، لامپ دارای سایه عاج تاشو است، که در آنجا قرار داده شده یک نور سفید گرم و ملایم ایجاد می کند و از تابش خیره کننده جلوگیری می کند. مواد و رنگ در یک طراحی ساده یکپارچه ارائه شده است و باعث می شود به راحتی با اکثر سبک ها و دکوراسیون اتاق خواب مطابقت داشته باشد.

جدیدترین چراغ مطالعه

این لامپ دارای یک شکل نیمه ماه با یک سطح صاف است تا بر روی تخته تخت شما دست نخورده باقی بماند. این کار باعث می شود تا نور بدون تاب خوردن ناخواسته به طور مساوی بر روی شانه های شما بتابد.

این لامپ توسط دو قلاب سیم پوشانده شده قابل خم شدن آویزان شده است که می تواند با تخته های ضخامت 1.5 اینچ جای گیرد.

من به عنوان یک مطالعه کننده کتاب، از این قابلیت تحرک بسیار قدردانی می کنم وقتی هر از گاهی کناره تخت را عوض می کنم تا مطمئن شوم که دو طرف خوابیده ام تا بدنم تعادل خود را حفظ کند، می توانم لامپ را به راحتی بلغزانم.

بدون نیاز به خرید 2 لامپ برای هر طرف و بدون هیچ مشکلی در اتصال / از برق و یا حتی بدتر، ایجاد سوراخ های جدید بر روی دیوار برای قرار دادن آن.

از آنجا که قلاب ها از مواد صاف پوشانده شده اند، هیچ خراش یا پوسته ای  روی چوب سر تاج تخت ایجاد نمی کنند.

همانطور که برای تختخواب تنبل ساخته شده است، می توان لامپ را با استفاده از یک زنجیره کشش روشن کرد. پس از پایان کار با کتاب خود، دست دراز کنید، پایین بیایید و خاموش شود.

به طور کلی، این یک مورد بسیار ارزشمند و مفید است. با این وجود، یک چیز باید قبل از خرید بررسی کنید، که تاج تخت نباید بسیار ضخیم تر از 1.5 اینچ باشد و این چراغ به قدری بلند است که هنگام نشستن یا دراز کشیدن، لامپ سر شما را لمس نمی کند.


بیشتر بخوانید: تقویت عشق به مطالعه در فرزند


6. BenQ Genie eReading – بهترین چراغ مطالعه سال 2021

چراغ میز مخصوصاً در اتاق خواب شما فقط برای مطالعه نیست. این نیز به صفحه طرح شما، به صفحات آلبوم خانوادگی که می چرخانید ، به آن روسری که برای خواهرزاده محبوب خود می بافید، می درخشد.

چراغ مطالعه

روحیه و ذهن شما برای انجام فعالیت های مختلف در اتاق خواب تغییر می کند و شما به نوری نیاز دارید که بتواند فضای مختلفی را در خود جای دهد. با یک دستگیره که می توانید آن را بچرخانید تا هم روشنایی و هم دمای رنگ تغییر کند، به دلیل قابلیت کاربردی بودن، BenQ Genie یک لامپ مناسب برای حل جدول است.

برخلاف اکثر لامپ های LED دیگر، جن دارای سر هلالی است و باعث می شود “نرمتر” و بسیار ساده تر از صفحه صاف به نظر برسد. فراتر از عملکردهای زیبایی، خم شدن نیز باعث افزایش ناحیه روشن می شود و باعث می شود نور قسمت وسیع تری از میز شما را بپوشاند.

در یک انتهای سر یک حلقه زیبا قرار دارد که لامپ را با آن خاموش و روشن می کنید. همچنین در اینجا شما حالت روشنایی هوشمند را فعال می کنید، که در آن یک سنسور محیط اتاق را تشخیص می دهد و نور را بر اساس آن تنظیم می کند.

نور برای کار با دستگاه های الکترونیکی طراحی شده است، نور با روشنایی بیشتری در کناره ها و در مرکز کمتر توزیع می شود، بنابراین درخشش در صفحه به حداقل می رسد.

برای به دست آوردن زاویه نور دقیق برای کار خود، می توانید سر را به دور خود بچرخانید و آن را به بالا و پایین خم کنید. همچنین می توانید فاصله روشنایی را با خم شدن بازو در جایی که با پایه مطابقت دارد تنظیم کنید.

در حالی که سر کاملاً هنری و زیبا است، بازو و پایه هر دو پوسته ای کاملاً ساده دارند. آنها عملکرد گرا هستند: ساده، محکم و فوق العاده سنگین (وزن لامپ 5.3 پوند است). بند ناف به زیبایی با پارچه بافته پوشانده شده است و آن را حتی به یک وسیله ایمن برای قرار دادن در اتاق خواب تبدیل می کند.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + پنج =

مشاهده بیشتر