0

اهمیت آسیب های خانگی ناشی از وسایل

اهمیت آسیب های خانگی ناشی از وسایل

اهمیت آسیب های خانگی ناشی از وسایل

خانه شما باید یک مکان در جهان باشد که در آن احساس امنیت کامل کنید. بسته به افرادی که در خانه شما هستند، این ممکن است به معنای محافظت از کودکان در اتاق شما، تغییر باتری های آشکارساز دود و این روزها، با تمیز کردن منظم، سطح را از میکروب و باکتری حفظ کنید. اهمیت آسیب های خانگی ناشی از وسایل منزل را از بخش دانستنی های سایت تفریحی جیران همراه ما باشید.

اهمیت آسیب های خانگی ناشی از وسایل

خانه شما باید یک مکان در جهان باشد که در آن احساس امنیت کامل کنید. بسته به افرادی که در خانه شما هستند، این ممکن است به معنای محافظت از کودکان در اتاق شما، تغییر باتری های آشکارساز دود و این روزها، با تمیز کردن منظم، سطح را از میکروب و باکتری حفظ کنید.


موارد پیشنهادی


اما طبق یک مطالعه جدید، بسیاری از خانواده ها ناآگاهانه هر روز از یکی از خطرناک ترین موارد در خانه خود استفاده می کنند: میزهای شیشه ای. یک مطالعه اخیر از دانشگاه راتگرز، 3،241 آسیب ثبت شده ناشی از وسایل معروف خانه را که در نظارت الکترونیکی آسیب الکترونیکی منتشر شده است ، سیستم بررسی کرد. آنها دریافتند که بیشتر تصادفات کودکان خردسال زیر هفت سال یا بزرگسالان در اوایل 20 سالگی را شامل می شود – با 15 درصد از آنها آسیب شدید “از بالا و پایین تنه یا مچ دست.” 24 مورد از حوادث ثبت شده ضربه به قسمت های مرکزی بوده است، که نیمی از آنها منجر به جراحی شد.

تحقیقات نشان داد که هشت درصد از این بیماران در طی یک ماه پس از عمل فوت کردند.

محققان خاطرنشان کردند که این آسیب های تهدید کننده زندگی – که طبق تخمین آنها هر ساله بالغ بر 2.5 میلیون نفر است – در نتیجه موادی است که برای ساخت میزهای شیشه ای استفاده می شود، که در صورت افتادن یا برخورد با آن ممکن است به تکه های بزرگ و تیز تبدیل شود. نویسندگان این مطالعه، که در مجله جراحی آمریکا منتشر شد، نتیجه گرفتند که برای محافظت از مردم در برابر این بلایای خانگی ناخواسته، نظارت بیشتری لازم است. ”

نویسنده تحقیق، استفانی بون، استادیار جراحی در دانشکده پزشکی راتگرز نیوجرسی، در بیانیه ای گفت:

“فشار برای تنظیم دقیق تر ضروری است، زیرا مصرف کنندگان میزهای شیشه ای نباید متحمل زندگی شوند، تهدید صدمات ناشی از ضربه به دلیل بی توجهی تولیدکنندگان در استفاده نکردن از شیشه خوب است و گرچه ممکن است مسئول برخی از حوادث خانه ای باشند.

متأسفانه، میزهای شیشه ای تنها مبلمان نیستند که می توانند خطرناک باشند. نکات قابل توجه در مبلمان و وسایل خانگی مانند کمدها، تلویزیون ها و قفسه های کتاب مسئول هزاران آسیب دیدگی است. طبق کمیسیون ایمنی کالاهای مصرف کننده، هر دو هفته یک کودک به دلیل یک حادثه ناگهانی مبلمان می میرد. به عنوان مثال، فراخوان 29 میلیون کمد لباس در سال 2016 پس از کشته شدن شش کودک و زخمی شدن حداقل 36 نفر دیگر هنگام ریختن وسایل بر روی آنها، صادر شد.


بیشتر بخوانید:


اگرچه تشخیص اینکه یک میز شیشه ای خاص از مواد ایمن مناسب و ایمنی که متخصصان توصیه می کنند ساخته شده است تقریباً غیرممکن است، اما آنها پیشنهاد می کنند قبل از خرید از تولیدکنندگان سوال کنید – به خصوص اگر بچه های کوچکی در خانواده دارید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + چهار =

مشاهده بیشتر