0

فواید سنگ عقیق – سنگ اوپال

فواید سنگ عقیق (اوپال)

فواید سنگ عقیق (اوپال)

سنگ اوپال یک سنگ قیمتی بسیار جذاب است. اوپال به دلیل زیبایی و اثر “بازی رنگ” (Fire) ناگهان بسیار محبوب و مطلوب شده است. اوپال سنگ ماه تولد ماه اکتبر است. اگر دنبال این هستید که با  فواید سنگ عقیق (اوپال) آشنا شوید توصیه می کنیم با بخش دانستنی های سایت تفریحی و سرگرمی جیران همراه باشید.

فواید سنگ عقیق (اوپال)

سنگ اوپال یک سنگ قیمتی بسیار جذاب است. اوپال به دلیل زیبایی و اثر “بازی رنگ” (Fire) ناگهان بسیار محبوب و مطلوب شده است. اوپال سنگ ماه تولد ماه اکتبر است. عقیق همراه با الماس یک سنگ قیمتی نجومی بسیار مؤثر برای سیاره زهره (شوکرا) است.

سنگ اوپال سنگ ماه تولد کدام ماه است؟ مطابق طالع بینی غربی، اوپال سنگ ماه تولد ماه اکتبر است. بنابراین، اوپال به افرادی که در ماه اکتبر متولد می شوند بسیار توصیه می شود.

مزایای سنگ قیمتی اوپال در طالع بینی چیست؟ اوپال سنگ قیمتی طالع بینی ناهید – سیاره شکرا است. زهره نماد خواسته های انسان است. اوپال برای سعادت زناشویی، عشق، رابطه، همنشینی، باروری پوشیده شده است.

عقیق برای کدام سیاره پوشیده شده است؟
مطابق طالع بینی ودایی هند، اوپال با سیاره زهره (شوکرا) مرتبط است. SHUKRA نمادی از راحتی و تجملات زندگی است. ناهید نافع در فال ممکن است بومی را با تمام تجملات، راحتی، زرق و برق، عاشقانه، ثروت، زیبایی، خوشبختی، لذت، وسایل نقلیه کلاس بالا، هنر، جنس، جاذبه ها، جواهرات، سرگرمی، شادی ها، اشتیاق برکت دهد و خوشبختی ها.

چه کسی باید از سنگ قیمتی اوپال استفاده کند؟
فردی که با علائم زودیاک ثور و ترازو متولد شده است باید از اوپال استفاده کند. این به کسی توصیه می شود ، که Mahadasha یا Antardasha of Venus (Shukra) را در فال دارد. اوپال برای افرادی که از ناباروری، اختلالات جنسی، لیبریدو و ناتوانی جنسی رنج می برند بسیار مفید است.


موارد پیشنهادی


اهمیت طالع بینی اوپال در طالع بینی چیست؟
اوپالیس برای اختلالات جنسی، ناباروری، نازایی، مشکلات اسپرم، مشکلات میل جنسی، بیماری های روده مفید است. چشم، یبوست و مشکلات معده و غیره.

قیمت سنگ قیمتی اوپال چقدر است؟
قیمت هر عیار عقیق از 500 INR / – تا 7000 INR / – متفاوت است. قیمت اوپال به کیفیت بستگی دارد. میزان و الگوی رنگهای رنگین کمان در سطح.

چگونه در طالع بینی سنگ قیمتی اوپال استفاده کنیم؟
عقیق باید در نقره یا هر نوع آلیاژ فلز سفید مانند طلای سفید و پلاتین استفاده شود. روز اوپال باید در انگشت اشاره استفاده شود. سنگ قیمتی اوپال باید به درستی فعال ، انرژی و تصفیه شود تا بهترین نتیجه حاصل شود.

چگونه می توان اوپال را برای اهداف نجومی خریداری کرد؟

عقیق برای اهداف طالع بینی باید از وزن و کیفیت مناسبی برخوردار باشد. عقیق نجومی نباید دارای ترک های سطحی و لکه ها و لکه های اساسی باشد. اوپال سفید برای اهداف نجومی به عقیق سیاه ترجیح داده می شود.

روش استفاده از سنگ اوپال چیست ؟؟
روز جمعه اپال در انگشت اشاره استفاده می شود. حلقه باید از آلیاژهای فلز سفید یا نقره ساخته شود.

سنگ اوپال در کدام انگشت استفاده می شود؟
روز جمعه اپال در انگشت اشاره پوشیده می شود. حلقه باید از آلیاژهای فلز سفید یا نقره ساخته شود.

آیا اوپال جایگزین نجومی خوبی برای الماس است؟
بله ، اوپال جایگزین بسیار خوبی برای الماس است. می توانید به جای الماس عقیق بپوشید. اوپال به اندازه الماس نتایج خوبی می دهد. سنگ اوپال 4 عیار و بالاتر برای مزایای نجومی ایده آل است.

کیفیت سنگ قیمتی Opal چیست؟
کیفیت سنگهای قیمتی اوپال به میزان بازی اثر “آتش” در سنگ بستگی دارد. عقیق های استرالیایی از نظر کیفیت بسیار عالی و بهترین هستند.

سنگ قیمتی اوپال را از کجا بخریم؟
سنگ اپال طبیعی مجاز را از یک فروشگاه معتمد خریداری کنید. بخاطر اصالت اوپال را با گواهی آزمایشگاه بخرید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 5 =

مشاهده بیشتر