0

طراحی دیوارهای چشم نواز و زیبا

طراحی دیوارهای چشم نواز و زیبا

طراحی دیوارهای چشم نواز و زیبا

هزاران سال است که مردم از دیوارهای حائل برای ایجاد تراس های قابل استفاده در تپه ها و دامنه ها استفاده می کنند. برای کنترل فرسایش در سراشیبی در اطراف ملک شما ممکن است دیوارهای نگهدارنده لازم باشد. سرانجام ، یک دیوار حائل در اطراف خانه شما می تواند محوطه سازی و باغبانی اطراف ملک شما را بسیار آسان کند. دیوارهای نگهدارنده می توانند ساده باشند، یا می توانند جلوه ای چشم نواز و هنری برای فضای زندگی در فضای باز شما داشته باشند. با سایت تفریحی جیران همراه باشید تا با چند نمونه از طراحی دیوارهای چشم نواز و زیبا آشنا شوید.

سنگ طبیعی

طراحی دیوارهای چشم نواز و جالب

یکی از جذاب ترین موادی که می توان با آن دیوار حائل ایجاد کرد ، سنگ طبیعی است. اگر زمین شما سنگلاخ است ، می توانید سنگ ها را از ملک خود پاک کنید تا دیوار درست کنید. در حقیقت ، دیوارهای نگهدارنده سنگ از ریشه باستانی بوده و یکی از اولین پروژه های ساختمانی است که بشر تلاش کرده است. دیوار سنگی روی هم انباشته شده نه تنها روستایی است بلکه امکان زهکشی مناسب را نیز فراهم می کند.


موارد پیشنهادی


ورق های فولادی کورتن

طراحی دیوارهای چشم نواز و زیبا

کورتن نوعی فولاد آب و هوا است که برای محوطه سازی استفاده می شود. با آلیاژهای خاصی ساخته می شود که باعث می شود سطح در معرض آب و هوا یک لایه محافظ از خود در برابر زنگ ایجاد کند و مقاومت آن را به خطر نیندازد. ممکن است ورق های سنگین فولاد کورتن را در یک فروشگاه عرضه فولاد پیدا کنید. اگر تصمیم به استفاده از فولاد دارید ، مطمئن شوید که کانال هایی ایجاد می کنید تا رطوبت از دیوار عبور کند ، نه اینکه در پشت آن ایجاد شود.

کراوات راه آهن

طراحی دیوارهای چشم نواز

اتصالات ریلی بازیافتی یک دیوار حائل عالی ایجاد می کند. اتصالات راه آهن با استفاده از کروزوت درمان می شوند و باعث می شوند چوب در برابر آب و هوا مقاوم و در برابر پوسیدگی مقاوم باشد. مانند یک سنگ پشته خشک ، امکان تخلیه عالی را فراهم می کند. گره های راه آهن چوبی نیز مانند یک دیوار سنگی طبیعی ، دارای ظاهری طبیعی و روستایی هستند. با این حال ، دیوارهای نگهدارنده کراوات راه آهن وزنی ندارند که بتوانند خاک را به خودی خود مهار کنند. شما باید “deadmen” را اضافه کنید اینها پیوندهایی است که به تپه کشیده می شود و به عنوان لنگر عمل می کند و دیوار را در خاک پشت آن محکم می کند.

آجر

طراحی دیوارهای چشم نواز و جالب

دیوارهای نگهدارنده ساخته شده از آجر جذاب و همه کاره هستند. انواع مختلفی از آجرهای تزئینی وجود دارد که می تواند برای ساخت انواع دیوارهای محوطه سازی مورد استفاده قرار گیرد. با این حال ، دیوارهای نگهدارنده آجری ممکن است گران باشد و به تخصص کافی نیاز دارند. این واقعیت این است که ، یک دیوار آجری معمولی قدرت مقاومت در برابر فشار خاک زیادی را که پشت آن قرار دارد ، نخواهد داشت. مگر اینکه شما بدانید که چه کاری انجام می دهید ، استخدام یک متخصص برای ساخت یک دیوار نگهدارنده آجری بهترین کار است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

مشاهده بیشتر