0

نکات مهم در خرید پلیور مردانه

نکات مهم در خرید پلیور مردانه

نکات مهم در خرید پلیور مردانه

با نکات مهم در خرید پلیور مردانه از بخش بافتنی سایت تفریحی جیران همراه باشید.

نکات مهم در خرید پلیور مردانه

پلیور مردانه لباس مناسب فصل پاییز و زمستان است که از سال‌های گذشته، در میان آقایان بسیار محبوب بوده است. در واقع خرید پلیور مردانه در این فصل، یکی از لباس‌های پرفروش محسوب می‌شود، چرا که از بدن در برابر سرما محافظت می‌کند و تاثیر بسزایی در جذابیت استایل مردانه دارد. پلیور یک لباس زمستانه مردانه ساده نیست و در طول سال‌ها تغییرات بسیاری در این مدل لباس بوجود آمده است. از این رو افراد با توجه به سلیقه خود، خرید پلیور مردانه را در لیست خرید لباس پاییزه و زمستانه خود قرار می‌دهند. با این حال پیش از خرید پلیور باید نکاتی را رعایت کنید تا نه تنها استایل چشمگیری داشته باشید، بلکه در این فصل از سرما حفظ بمانید.


موارد پیشنهادی


جنس و بافت پلیور چیست؟

پلیور جنس و بافت متفاوتی دارد که هر یک مناسب یک فصل است و تفاوت ویژه‌ای در طراحی لباس ایجاد می‌کند. از این رو اگر می‌خواهید یک پلیور مردانه مناسب فصل تهیه کنید، نکات زیر کمک قابل توجهی به شما می‌کند.

1. پلیور پشمی مردانه:

پشم گوسفند یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین جنس پلیور مردانه است. پلیور پشمی از شما دربرابر سرمای شدید محافظت می‌کند. اگر می‌خواهید لباس‌تان سالم باقی بماند، باید از پلیور مردانه مراقبت ویژه‌ای داشته باشید. پلیور پشمی وزن سنگینی دارد و توصیه می‌کنیم لباس سبکی زیر این مدل پلیور به تن کنید.

2. پلیور کشمیر مردانه:

جنس پلیور کشمیر از پشم بز است. وزن کشمیر سبک است و از پوست بدن در برابر سرما محافظت می‌کند. اگر می‌خواهید یک پلیور مقرون به‌صرفه تهیه کنید، پلیور کشمیر، یک انتخاب مناسب و مناسب است. توصیه می‌کنیم زیر پلیور کشمیر یک زیرپوش نخی به تن کنید تا دچار حساسیت و خارش نشوید.

3. پلیور پنبه‌ای مردانه:

پلیور پنبه‌ای، گرمای کمتری نسبت به پلیور پشمی و کشمیر دارد. از این رو پلیور پنبه‌ای را در فصل‌های خنک مانند فصل بهار و پاییز به تن کنید. یکی از مزیت‌های پلیور پنبه‌ای مردانه این است که باعث خارش و حساسیت پوستی نمی‌شود و می‌توانید این لباس را بدون زیرپوش به تن کنید. این مدل پلیور علاوه بر وزن سبک، قیمت مقرون به‌صرفه‌ای نیز دارد.

پلیور مردانه چه رنگی بخریم؟

نکات مهم در خرید پلیور مردانه

معمولا طراحی و رنگ پلیور مردانه، از رنگ‌های طبیعت فصل پاییز الهام گرفته شده است. از این رو این مدل لباس مردانه از معدود لباس‌هایی است که تعداد زیادی از رنگ‌های روشن، خنثی و تیره را دربر دارد. با این حال اگر در انتخاب رنگ پلیور مردانه تردید دارید، توصیه می‌کنیم به نکات زیر توجه کنید.

پلیور تیره رنگ، یک رنگ کلاسیک است که آقایان در گذشته به تن می‌کردند و همچنان آقایان مسن‌ پلیور تیره رنگ را ترجیح می‌دهند. با این حال اگر می‌خواهید در یک مراسم رسمی یا اداره پلیور به تن کنید، رنگ تیره ماننده خاکستری، سرمه‌ای، طوسی، قهوه‌ای و مشکی انتخاب مناسبی است.

افرادی که سن پایین‌تری دارند یا به استایل متفاوت توجه بیشتری می‌کنند، می‌توانند پلیور روشن را انتخاب کنند. رنگ روشن مانند قرمز، نارنجی، سبز، زرد و آبی، توجه بیشتری را روی استایل شما جلب می‌کند. شما می‌توانید یک پلیور به رنگ روشن را در مراسم‌های غیررسمی یا قرارهای دوستانه به تن کنید. خری یک کفش مردانه و شلوار مردانه نیز باید آگاهانه باشد تا پلیور رنگ روشن ظاهر زیباتری داشته باشد.

نکاتی که باید پیش از خرید پلیور مردانه رعایت کنید:

سایز پلیور باید متناسب اندام شما باشد. در این صورت از خرید پلیور مردانه گشاد یا تنگ خودداری کنید. چرا که اکثر آقایان زیر پلیور خود یک پیراهن مردانه به تن می‌کنند و یک پلیور تنگ مناسب یک استایل متناسب نیست. همچنین پلیور مردانه پس از مدتی آزاد می‌شود و فرم اولیه خود را از دست می‌دهد. در این صورت توصیه می‌کنیم خرید پلیور مردانه گشاد را نیز از لیست خود حذف کنید.

رنگ لباس تاثیر مستقیمی در برخورد اول شما با دیگران دارد. به همین دلیل رنگ پلیور را باید نسبت به شرایط انتخاب کنید. توصیه می‌کنیم در قرارهای رسمی پلیور تیره رنگ را انتخاب کنید تا یک استایل رسمی داشته باشید. در قرارهای غیررسمی و دوستانه خرید سویشرت مردانه یا پلیور رنگ روشن توصیه می‌شود تا استایل کژوال و جذابی داشته باشید.

ژیله، یک مدل پلیور بدون آستین است. در گذشته آقایان مسن تمایل بیشتری به پوشیدن ژیله داشتند و یک پیراهن مردانه ساده را با یک ژیله تک رنگ به تن می‌کردند. با این حال مد و فشن و طراحان به‌روز توجه ویژه‌ای به طرح‌های قدیمی دارند. از این رو ژیله‌ مردانه طرح‌دار و رنگی، یک انتخاب به‌روز و متفاوت برای دوست‌داران استایل کژوال است. خرید ژیله مردانه و خرید پیراهن مردانه جذاب، تاثیر بسزایی در استایل شما دارد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + ده =

مشاهده بیشتر