0

نگهداری و تمیز کردن مبل حصیری

نحوه نگهداری و تمیز کردن مبل حصیری

مبلمان برگ موز حال و هوای طبیعی و سازگار با محیط زیست را به خانه شما می بخشد. این مبلمان حصیری از الیاف خشک و پایدار گیاه برگ موز ساخته شده، به صورت طنابی بافته شده و روی قاب مبلمان بافته می شود تا صندلی های راحتی، میزهای شیک بسازد. برای حفظ جذابیت زیبایی و عمر مفید آن و نحوه نگهداری و تمیز کردن مبل حصیری یا برگ موز را از بخش سایت سرگرمی جیران مطالعه نمایید.

نحوه نگهداری و تمیز کردن مبل حصیری

قرار دادن مبلمان

مبلمان حصیری خود را در داخل منزل یا داخل یک فضای بیرونی سرپوشیده قرار دهید تا از آن در برابر عناصر محافظت شود. از آنجا که مبلمان برگ موز حاوی الیاف طبیعی است ، هوا می تواند مبلمان را خراب کند. قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید باعث خراب شدن رشته های برگ موز می شود و باعث کم رنگ شدن و خشک و شکننده شدن آنها می شود. رطوبت بیش از حد باران، برف و شبنم باعث ضعیف شدن الیاف بافته شده و رشد کپک یا کپک زدن روی مبلمان می شود. از قرار دادن مبلمان برگ موز در نزدیکی شومینه ، رادیاتور یا منبع گرمایی دیگر خودداری کنید تا از خشک شدن و شکاف الیاف جلوگیری شود. با یک مرطوب کننده رطوبت را به یک محیط داخلی خشک بازگردانید. با رطوبت گیر رطوبت بیش از حد را از فضای داخلی خانه خود حذف کنید.


موارد پیشنهادی


از بین بردن گرد و غبار

برای پاکسازی گرد و غبار و سایر ذرات سست، مبلمان برگ موز خود را به طور مرتب وکیوم کنید. برای جلوگیری از آسیب دیدن الیاف منفرد، از اتصال برس و خلا در جهت بافت استفاده کنید. با مسواک یا مسواک خشک، فازهای سرسخت ، موی حیوانات و آلودگی های موجود در شکاف های کوچک تکه های حصیری خود را از بین ببرید. همچنین می توانید از موچین برای بیرون آوردن بقایای جاسازی شده یا یک شی باریک و نوک تیز، مانند میخ بلند یا یخ، برای حرکت دادن تکه های کوچک مواد غذایی بین رشته های بافته شده ، بیرون بیاورید.

تمیز کردن

تکه های برگ موز خود را در صورت لزوم با یک اسفنج مرطوب یا برس نرم آغشته به محلول آب و مواد شوینده مخصوص ظرف تمیز کنید تا درخشش طبیعی آنها برگردد. هر بار روی قسمت کوچکی کار کرده و آنها را با یک پارچه تمیز و نرم خشک کنید. برای از بین بردن کپک ، با مخلوط کردن یک چهارم آب با 1/4 فنجان سفید کننده، یک محلول تمیز کننده درست کنید. ناحیه آسیب دیده را با پارچه تمیز مرطوب با محلول تمیز کننده پاک کنید. مبلمان خود را با پارچه مرطوب اشباع شده از آب تمیز بشویید. هنگام استفاده از محلول سفید کننده از عینک محافظ ، دستکش و لباس قدیمی استفاده کنید و مبلمان را برای شستن در فضای باز ببرید.

ترمیم

برای حفظ ظاهر تازه آن و ایجاد پوشش محافظ ، هر چند سال یک بار از لاک نیمه براق یا لاک براق استفاده کنید. برای قطعات حصیری رنگ شده ، روی یک لایه جدید رنگ اسپری کنید تا جلوه ای بکر به قطعات قدیمی و استفاده شده برگردد. صندلی برگ موز، عثمانی ، میز نیمکت یا میز جدا را با رنگی متفاوت از رنگ موجود بپوشانید تا مبلمان “قطعه جدید” را با هزینه کمی ایجاد کنید. برای جلوگیری از فرسودگی و فرسودگی قابها ، از بالشتک های صندلی پرشده در جای نشستن برگ موز استفاده کنید و عمر مفید آنها را افزایش دهید.


مطلب مرتبط: راهنمای خرید مبل راحتی


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

مشاهده بیشتر