0

نحوه تمیز کردن مبل میکروفایبر

نحوه تمیز کردن مبل میکروفایبر

نحوه تمیز کردن مبل میکروفایبر

با نحوه تمیز کردن مبل میکروفایبر از بخش نکات خانه داری سایت تفریحی جیران همراه باشید.

نحوه تمیز کردن مبل میکروفایبر
مبل میکروفایبر برای ایجاد یک گوشه دنج برای هر اتاق است. این حق انتخاب محبوب، که به خاطر نرم و شیک بودن معروف است، خود را در هر نقطه جمع‌آوری، در خانه درست می‌کند. با این حال، یک عیب این مبلها این است که میکروفایبر می‌تواند برای تمیز کردن مشکل باشد چون انواع مختلفی از میکروفایبر وجود دارند که هر یک به روش‌ها و برس های مختلف نیاز دارند. این فرآیند را ساده و ساده کنید و با استفاده از این روش تمیز کردن آسان، راحت‌ترین صندلی را در خانه نگه دارید.


موارد پیشنهادی


ابزار و مواد : یک بطری آب – جوش‌شیرین و یا سرکه سفید (اختیاری) – مالش دادن حوله سفید نرم و یا برس نرم اسفنج

این پارچه از الیاف مصنوعی بسیار کوچکی تشکیل شده‌است تا اطمینان حاصل شود که مبل شما پایدارتر و مقاوم است. اگر نشتی وجود داشته باشد, قبل از اینکه وارد پارچه شود, باعث مایع ریختن مایعات می‌شود و به شما اجازه می‌دهد تا به سرعت یک حوله کاغذی بردارید و قبل از اینکه آسیب زیادی انجام شود آن را تمیز کنید. اما چون این فیبرها بسیار کوچک هستند, از بین بردن نم را سخت‌تر می‌کنند. هر چه سریع‌تر عمل کنید. برای رفع این مشکل می‌توان از روش‌های تمیز کردن مناسب استفاده کرد.

نیمکت‌ها با برچسب w را می‌توان با محلول آبی تمیز کرد.

صندلی‌های برچسب دار با آب رنگ‌آمیزی می‌شوند و باید با یک حلال خاص تمیز شوند.

برچسب s – w به این معنی است که شما می‌توانید با یک حلال یا آب تمیز کنید.

برچسب x به این معنی است که هیچ مایع نباید روی مبل بخورد و فقط در هوا استفاده شود.

برای مشخص کردن طبقه‌بندی مبل خود، برچسب‌هایی را که ممکن است بر روی یا زیر مبل پنهان شده‌باشند، بررسی کنید. اگر نمی‌توانید برچسب را پیدا کنید، جلو حرکت رو به جلو در نظر بگیرید، انگار که یک مدل با برچسب S باشد، فقط باید در سمت ایمن باشد. همچنین باید همیشه یک نقطه کوچک را با هر جارو برقی که برای اطمینان از این که لکه لکه است، امتحان کنید.

مرحله ۲ یک بطری اسپری تمیز برای نگه داشتن محلول خود در نظر بگیرید. اگر شما با یک مبل با برچسب W کار می‌کنید، ترکیبی از آب گرم و چند قطره مایع ظرفشویی ملایم ایجاد کنید. (برای خنثی کردن بوها، همچنین یک قاشق چای خوری جوش‌شیرین و یا سرکه سفید را اضافه کنید)، یک بطری اسپری خود را با مالیدن الکل پر کنید. توجه داشته باشید: اگر شما با یک مدل X کار می‌کنید، شما می‌خواهید همه با هم تمیز کننده، از روی اسپری تمیز کننده استفاده کنید و از تماس صندلی‌ها با اسپری خودداری کنید و در هوا فقط استفاده کنید تا هر گونه کثیفی و یا آلودگی را از روی مبل خود بردارید.

مرحله ۳ برای کاناپه‌های S و W – بر روی لکه ی علامت‌گذاری شده، اسپری کنید که امید دارید پاک شود و به نتیجه برسید و اگر می‌خواهید کل مبل را تازه کنید، روی یک منطقه کار کنید. این طور نیست که نخواهید آن را خیس کنید، شما می‌خواهید در نهایت آن را خشک کنید. اما آن را به اندازه کافی شل کنید تا کثیفی شل شود. سپس، یک حوله نرم و یا یک اسفنج را بمالید (یا باید سفید باشد، بنابراین هیچ گونه انتقال رنگ در حین کار) در یک حرکت دایره‌ای روی آن بخش‌ها که با تمیز کننده‌های نور اشباع شده‌اند، وجود ندارد. اسپری کردن و مالیدن آن ممکن است باعث شود که مبل در ابتدا تیره‌تر و یا تیره‌تر به نظر برسد، اما نگرانی وجود ندارد. این مبل به حالت طبیعی خود باز می‌گردد وقتی که کاملاً تمیز و خشک است.

مرحله ۴: وقتی پارچه کاملاً خشک شود، از یک برس نرم استفاده کنید تا به آرامی آن را بمالید. این به نرم کردن فیبرها کمک می‌کند و باعث می‌شود که مواد نرم شوند و دوباره ظاهر شوند.


بیشتر بخوانید: جنبه های روان شناختی رضایت جنسی


 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

مشاهده بیشتر