0

رفع بوی بد لباس

رفع بوی بد لباس

آیا لباس های شما بلافاصله بعد از شستن آنها بو می دهند؟ آیا لباس شما از بعد از شستن در ماشین لباسشویی بوی بد می دهد؟ این همان کاری است که شما اشتباه انجام می دهید! با بخش نکات خانه داری سایت تفریحی جیران همراه ما باشید تا با راهکاری برای رفع بوی بد لباس آشنا شوید.

رفع بوی بد لباس
هیچ کس واقعاً دوست ندارد لباسشویی کند، اما این یکی از کارهایی است که باید انجام شود. بعلاوه، ما همه کارهای طاقت فرسا را ​​که بلافاصله با شستشو دوباره بیرون می آید فراموش می کنیم: هیچ چیز به اندازه لباسهای شسته شده بوی خوبی نمی دهد! حداقل، این ایده است. بسیار ناامیدکننده است که لباس یا ملافه تخت از ماشین بیرون بیاید و بوی تندی از آن بدهد …


موارد پیشنهادی


واقعاً احساس نمی کنیم لباسی بپوشیم که بوی ترش داشته باشد و انتظار داریم شما هم نخواهید. وقتی شما (به حق) انتظار دارید دستگاهتان دوباره بوی تازه و تمیز لباسشویی بگیرد، بسیار ناامیدکننده است و در عوض حتی از بوی بدتر هم می آید! هرچند که این برای همه ما اتفاق افتاده است. آسان است که فکر کنید دستگاه شما خراب است و به یک مکانیک اجازه می دهد تا مشکل را برطرف کند، اما این معمولاً بسیار گران است و همچنین بی اثر است. بنابراین، برای رفع این بو چه کاری می توانید انجام دهید؟

علل

چند مورد وجود دارد که می تواند باعث شود لباسشویی شما با بوی بدی لباس ها را از دستگاه خارج کند. اول از همه، بسیاری از ما لباس های خود را در دمای بسیار پایین می شویم. اکنون بیشتر مواد شوینده لباس در دمای پایین 30 درجه سانتیگراد قابل استفاده است. علاوه بر این، امروزه بسیاری از مردم از شوینده های مایع استفاده می کنند. این ترکیب دمای پایین و مواد شوینده مایع باعث نوعی قالب می شود. این ماده ای چرب است که پس از استفاده از دستگاه باقی مانده و شامل مو، روغن بدن و پوسته پوسته می شود.

راه حل

خوشبختانه، راهی برای خلاص شدن از شر این ماده تند و زننده و اطمینان از عدم بازگشت آن وجود دارد. این چیزی است که شما باید انجام دهید:

یک بار در ماه، فقط چند تا حوله چای در لباسشویی بندازید و بگذارید لباسشویی بشوید. اینها را در دمای 90 درجه سانتیگراد در دستگاه بشویید. هر چند از مواد شوینده استفاده نکنید، اما از یک قرص ظرفشویی استفاده کنید! این قرص در ترکیب با دمای بالا اطمینان حاصل می کند که ماشین لباسشویی شما دوباره خوب و تمیز است و لباس های شما یکبار دیگر تازه بیرون می آیند!

نکته دیگر: هر چند وقت یکبار سعی کنید از شوینده پودر استفاده کنید. تفاوت را بلافاصله متوجه خواهید شد!


بیشتر بخوانید: روش شستن لباس نوزاد


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

مشاهده بیشتر