0

روش تمیز کردن مبلمان ورق طلا

روش تمیز کردن مبلمان ورق طلا

روش تمیز کردن مبلمان ورق طلا

در مواقع خانه تکانی آخر سال یکی از دغدغه های افرادی که مبلمان ورق طلا دارند این است که چگونه مبلمان را تمیز کنیم که رویه چوب مبلمان کدر نشود و کنده و خراب نشود. پیشنهاد می کنیم روش تمیز کردن مبلمان ورق طلا را از سایت تفریحی جیران همراه ما باشید.

روش تمیز کردن مبلمان ورق طلا

مبلمان ورق طلا که به آن مبلمان طلاکاری شده نیز گفته می شود، دارای لایه ای بسیار نازک از طلا است که روی سطح آن اعمال می شود و به این قطعه تکه های طلایی می چسبانند. ورق طلا آنقدر نازک است که می توانید به راحتی به آن آسیب برسانید، بنابراین هنگام تمیز کردن مبلمان تزئین شده با این ماده بسیار مراقب باشید. گرد و غبار سبک با برس نرم ، ایمن ترین راه برای تمیز کردن ورق طلا بدون آسیب رساندن است.

یک لمس آرام

مبلمان ورق طلا را به همان روشی که مبلمان مشابه آن بدون ورق طلا است تمیز نکنید. رطوبت، مانند پاک کردن آن با پارچه مرطوب، ممکن است باعث کنده شدن ورق طلا از مبلمان شود و در عوض روی پارچه قرار گیرد. یک برس آرایش نرم یا برس دیگری با موهای بسیار نرم ، گرد و غبار شیارها و جزئیات را از بین می برد بدون اینکه برگ طلا را از بین ببرد. جاروبرقی ملایم همچنین به زدودن گرد و غبار کمک می کند ، لوله جاروبرقی را کمی از مبلمان دور نگه دارید تا از خراشیدن آن جلوگیری شود.

استفاده از شوینده ممنوع

امکان دارد بخواهید از شوینده ای برای تمیز کردن مبلمانتان استفاده کنید که به شدت ممنوع است حتی اگر ورق طلا جدا نشود احتمال کدر شدن و سیاه شدن آن خیلی زیاد است. حتی برای تمیز کردن روی میز های ورق طلا از شیشه پاککن هم به هیچ وجه استفاده نکنید که لکه می اندازد.


موارد پیشنهادی


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − یک =

مشاهده بیشتر