0

نشانه های بلغمی بودن مزاج

نشانه های بلغمی بودن مزاج

نشانه های بلغمی بودن مزاج

در این پست از مجله اینترنتی جیران قصد داریم به بررسی نشانه های بلغمی بودن مزاج بپردازیم.

آیا تیپ شخصیتی بلغمی دارید و علائم بلغمی بودن چیست؟

انواع مزاج یکی از قدیمی ترین روش های تعیین شخصیت شماست. چهار نوع مزاج وجود دارد: سانگوئنی، بلغمی، وبا و مالیخولیایی. نوع خلق و خوی شما بر ظاهر و شخصیت شما تأثیر می گذارد. اما قبل از اینکه به تیپ شخصیتی بلغمی با جزئیات بیشتری نگاه کنیم، اجازه دهید خلاصه ای سریع از هر چهار نوع خلق و خو داشته باشیم.

انواع مزاج

مزاج‌های اصلی چهارگانه عبارت‌اند از مزاج صفراوی (یا همان گرم و خشک)، مزاج دموی (یا همان گرم و‌تر)، مزاج سوداوی (یا همان سرد و خشک) و مزاج بلغمی (یا همان سرد و‌تر).

اکنون ما یک عکس فوری از هر نوع مزاج داریم، بیایید تیپ شخصیتی بلغمی را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.

تیپ شخصیتی بلغمی

در این پست می خواهیم به معرفی نشانه های تیپ شخصیتی بلغمی یا Phlegmatic بپردازیم:

۱. شخص بلغمی می تواند خجالتی به نظر برسد

شما نمی توانید تیپ شخصیتی بلغمی را پیدا کنید که با میل خود جلوی جمع برقصد. در واقع، اولین باری که یکی را ملاقات می کنید، احتمالاً فکر می کنید که آنها کاملاً خجالتی و بی ادعا هستند. این به این دلیل است که آنها اغلب اوقات آرام هستند. آنها دوست ندارند قایق را تکان دهند یا قدرت را به چالش بکشند.

۲. آنها تنها هستند

انواع بلغمی به معنای غم انگیز کلمه تنها نیستند. آنها می خواهند و اغلب خانواده های فوق العاده و روابط خوب دارند. اما آنها به زمان تنهایی برای خود نیاز دارند. آنها یک مهمانی سورپرایز بزرگ در تولد ۴۰ سالگی خود را دوست ندارند. با این حال، یک شب بیرون رفتن با چند دوست خوب برای آنها عالی است.

۳. بیشتر از کمک کردن خوشحال هستند

اگر می خواهید کاری با لبخند انجام شود، از یک تیپ شخصیتی بلغمی بپرسید. آنها همکاری و کمک کننده هستند و می خواهند به شادی دیگران کمک کنند. اینها انواعی هستند که فکر می کنند نیازهای خیلی ها بیشتر از خواسته های عده کمی است. این یکی از نشانه های بلغمی بودن مزاج افراد می باشد.

۴. افراد بلغمی همیشه احساس وظیفه دارند

تیپ های شخصیتی بلغمی نسبت به انجام کار درست احساس وظیفه می کنند. این امر به روش های مختلفی آشکار می شود. مثلاً از داوطلب شدن در یک خیریه گرفته تا کمک مالی به بی خانمان ها. آنها به جهانی عادلانه تر برای همه اعتقاد دارند و نمی توانند درک کنند که چرا بی عدالتی رخ می دهد.

۵- همدل هستند

افراد بلغمی فقط احساس همدلی نمی کنند، بلکه می خواهند عمیق ترین و تاریک ترین افکار شما را بدانند. این به این دلیل است که آنها بتوانند آنچه را که شما از آن رنج می‌برید بیشتر تجربه کنند. آنها تلاش خواهند کرد تا تجربیات شما را درک کنند تا بتوانند در موقعیت بهتری برای کمک باشند.

۶. آنها تمایل دارند زمانی که کارها اشتباه می شود، خود را سرزنش کنند

از آنجایی که آنها بسیار همدل هستند، درد دیگران را شدیدتر احساس می کنند و به همین دلیل احساس سرزنش دارند زیرا نمی توانند این درد را کاهش دهند. به هر حال آنها افراد مسئولیت پذیری هستند، اما احساس وظیفه، همدلی و این واقعیت را که می خواهند کمک کنند به این ترکیب اضافه می کنند و در نهایت این امر اجتناب ناپذیر است که خودشان را سرزنش کنند.

۷. آنها می توانند تصویر بزرگتر را ببینند

شما هرگز این انواع را روی جزئیات کوچک گیر نخواهید کرد. در واقع، آنها روش عجیبی برای دیدن کل تصویر با جزئیات شگفت انگیز دارند. آنها تخیلی هستند و می توانند راه حل های خلاقانه ای ارائه دهند. این به این دلیل است که خواندن بین خطوط و دیدن راه حل ها برای آنها آسان است.

۸. از قوانین پیروی می کنند

بعید است که یک نوع بلغمی را بیابید که رهبری یک یاغی یا فریاد زدن در صف اعتصاب کند. آنها به اقتدار و آنچه که آن را نشان می دهد اعتقاد دارند. نه تنها این، بلکه شکستن قوانین برای آنها بسیار سخت است. این گونه ها افراد در دوران جوانی خود سراغ دود نخواهند رفت یا به مواد مخدر مشغول نیستند.

۹. قابل اعتماد و وفادار

دوست یا شریکی وفادارتر یا قابل اعتمادتر از نوع بلغمی پیدا نخواهید کرد. این تا حدی به این دلیل است که اگر آنها قولی بدهند همیشه به آن عمل خواهند کرد.

۱۰. دیگران را بر نیازهای خود مقدم می دارند

مادری که بهترین غذا را به بچه هایش می دهد، برادری که به خواهر کوچکش اجازه می دهد کنار شیشه ماشین بنشیند. همه این چیزهای کوچک به تیپ شخصیتی بلغمی مربوط می شود. آنها نیازهای خود را در آخر می گذارند زیرا خواهان دنیایی شاد و آرام هستند.

۱۱. آنها درگیر هیچ درگیری نمی شوند

از آنجایی که آنها این دنیای صلح آمیز را می خواهند، شما آنها را در میانه یک بحث و جدل بزرگ پیدا نخواهید کرد. در واقع، این یک دروغ است. شما ممکن است، اما آنها کسانی هستند که سعی در میانجیگری و شکستن آن دارند. مطمئناً آنها در وهله اول عامل ایجاد درگیری نخواهند بود.

۱۲. آنها به دنبال یکی هستند

تیپ شخصیتی بلغمی ساعت‌ها و ساعت‌ها را در سایت‌های دوستیابی آنلاین صرف نمی‌کند. آنها به دنبال آن همنوع خاص هستند که بتوانند بقیه عمر خود را با آنها بگذرانند. آنها یک پیوند خاص می خواهند و در رابطه خود کار خواهند کرد. این تیپ یک رمانتیک ناامید است.

۱۳. آنها می توانند بلاتکلیف باشند

کسانی که ترجیح می دهند بدون سوال از شخصیت های اقتدار پیروی کنند، اغلب دوست دارند تصمیمات مهم را به دیگران واگذار کنند. تیپ شخصیتی بلغمی فقط یکی از این افراد است. این به دلایل مختلفی است؛ آنها نمی خواهند در صورت ناراحتی کسی تصمیم اشتباه بگیرند، بلکه به این دلیل که نقاط قوت آنها در رفاه عاطفی دیگران است. و این همان چیزی است که آنها می خواهند روی آن تمرکز کنند.

به طور خلاصه، تیپ شخصیتی بلغمی فردی آرام، دلسوز و ساکت است که به دیگران اهمیت می دهد. آنها خوشحال هستند که به دیگران کمک می کنند، حتی اگر به این معنی باشد که باید آینده خود را به خطر بیندازند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

مشاهده بیشتر