0

غذاهایی که حاوی سموم وحشتناک هستند

غذاهایی که حاوی سموم وحشتناک هستند

غذاهایی که حاوی سموم وحشتناک هستند

در این پست از مجله سلامت جیران قصد داریم به معرفی غذاهایی که حاوی سموم وحشتناک هستند بپردازیم. ما در اینجا سعی می‌کنیم تمام راه‌هایی را که دنیا برای کشتن شما تلاش می‌کند، روشن کنیم. ما مرگ توسط سیارک، خون آشام، و ویروس را بررسی کرده ایم و در نهایت با لیست مواد غذایی به مرگ رسیده ایم. عناصر سمی موجود در تمام غذاهای مورد علاقه خود را بیابید.

سیب زمینی

درست است. غذای راحتی شماره یک شما سعی دارد شما را از بین ببرد. این چیزی است که برای له کردن آن به دست می آورید. سیب زمینی حاوی مقادیر کمی از نوعی ماده شیمیایی به نام سولانین در ساقه، برگ و چشم است. این مواد شیمیایی یک قارچ کش و آفت کش طبیعی هستند که سیب زمینی به عنوان دفاع از آن استفاده می کند. با بزرگتر شدن اسپادها، سولانین جمع می شود که به رنگ سبز در می آید. هر سیب زمینی حدود 8 تا 13 میلی گرم دارد و حدود 200 میلی گرم می تواند افراد را بیمار کند. خوردن مقدار زیادی سیب زمینی کهنه یا تهیه چای برگ سیب زمینی می تواند افراد را دچار توهم، هیپوترمی، حالت تهوع و مشکلات عصبی کند. به طرز شگفت انگیزی، هنوز مواردی از مرگ بر اثر سیب زمینی وجود دارد.

بادام هندی

بادام هندی حاوی اوروشیول است. خیلی کشنده به نظر نمی رسد – بیشتر شبیه یک اورک کوچک در ارباب حلقه ها – اما در چیزی یافت می شود که کمپینگ ها در همه جا از آن می ترسند. Poison Ivy حاوی اوروشیول است و همه می دانند که چه کاری انجام می دهد. حالا تصور کنید که آن را بخورید. بادام هندی فقط زمانی برای شما مضر است که مقدار زیادی بخورید، اما واکنش های اوروشیول برای کارگران کارخانه هایی که بادام هندی در تمام روز فرآوری می شود اتفاق می افتد.

ریواس

ساقه ها یا ریواس پخته می شوند تا کمی چیزی به پای اضافه شود. برگ ها پخته شده اند تا به ارثی که در تمام این سال ها منتظرش بوده اید، برسند. ریواس حاوی اگزالات در سطوح قابل کنترل در ساقه است. در برگ ها کشنده هستند، به خصوص اگر با سودا پخته شوند تا محلول در آب شوند. همچنین اعتقاد بر این است که برگ های ریواس حاوی نوعی سم خاص و ناشناس است. این سم مورد مطالعه قرار نگرفته است، زیرا اکثر کارشناسان موافقند که یک نوع سم کشنده کافی است تا به مردم بگوید بدون بررسی بیشتر، خوردن یک غذا را متوقف کنند.


موارد پیشنهادی


سفیده تخم مرغ

اگر قرار است آن املت سفیده تخم مرغ را بخورید، (و واقعاً نباید بخورید، زیرا چه فایده ای دارد؟ آیا واقعا زندگی شما آنقدر بد است که باید خود را با آن تنبیه کنید؟ چه کردید؟ مادربزرگ خود را مسموم کنید؟ ریواس؟حتی او از شما می خواست که یک یا دو زرده را به خودتان اجازه دهید.) مطمئن شوید که پخته شده است. سفیده تخم مرغ حاوی مهارکننده های تریپسین است که مانع از هضم پروتئین می شود و منجر به مرگ آهسته و بدبختی می شود. لوبیا لیما نیز حاوی این مواد است. بنابراین اگر واقعاً آنقدر مقصر هستید، می توانید هر روز املت سفیده تخم مرغ و لوبیا لیما را درست کنید و ببینید کدام یک اول شما را می کشد. مهار کننده های تریپسین یا انوی. من حدس می زنم که این عذاب آور خواهد بود.

نان گندم کامل و چاودار

اگر از این املت ها خسته شدید، می توانید رژیم غذایی خود را با گندم کامل یا چاودار تکمیل کنید. اینها حاوی اسید فیتیک هستند که آنقدر وحشتناک است که به آن “ضد مغذی” می گویند. از دریافت کلسیم، آهن، منیزیم و روی جلوگیری می کند. اسید حاوی نمک نامحلول است که به این مواد مغذی متصل می شود و هضم آنها را برای شما غیرممکن می کند.

لوبیا چشم بلبلی

فیتوهاماگلوتینین یک عدد ناچیز است که می‌تواند غشای سلولی را بیش از حد نفوذپذیر کند و به همه عناصر نامطلوب اجازه ورود داده و باعث شود فرد کنترل بدن و عملکردهای بدن خود را از دست بدهد. به همین دلیل است که اولین علائم چنین مسمومیتی استفراغ و اسهال است. این ماده شیمیایی همچنین باعث میتوز سلولی می شود. این علائم ممکن است پس از مصرف چند لوبیا ظاهر شود. پختن در دمای بیش از 100 درجه باعث از بین رفتن سم می شود، اما لوبیا چشم بلبلی آنقدر مشکوک است که توصیه می شود حداقل پنج ساعت قبل از پختن آن را خیس کنید و آبی که در آن خیس شده است دور بریزید.

بادام، گیلاس، سیب، زردآلو، و بسیاری از دانه های دیگر

میوه ذکر شده خطرناک نیست، اما خطری را در خود جای داده است. دانه‌های همه این‌ها، وقتی آسیاب یا حتی کبود می‌شوند، هیدروژن سیانید تولید می‌کنند. بله، قرصی که به جاسوسان دادند تا در صورت اسیر شدن، خود را بکشند، ممکن است از بادام زمینی ساخته شده باشد. کلمه دیگر برای هیدروژن سیانید اسید پروسیک است. علاقه مندان به تاریخ آن را به عنوان سمی می شناسند که لیزی بوردن از یک شیمیدان خواسته بود، احتمالاً برای کشتن والدینش. او را رد کردند، زیرا دوره ای که هروئین را بدون نسخه می فروخت، فکر می کرد اسید پروسیک بسیار خطرناک است که نمی توان آن را منتشر کرد. برای همین رو به تبر کرد. او ممکن است سعی کرده باشد برای آنها یک کیک بادام بپزد.

قارچ

و نه فقط به شکلی که شما فکر می کنید. قارچ شیتاکه و سفید دکمه ای وقتی خام هستند حاوی مقادیر زیادی ترکیبات سرطان زا هستند. اگر موش ها از قارچ تغذیه شده باشند، تومورها را بیشتر رشد می دهند.

هر چیز سبزی که تا به حال خورده اید

کلم، کلم پیچ، کلم بروکلی، کلم بروکسل، اسفناج همه قاتل هستند. همچنین هلو، توت فرنگی و گلابی. گل کلم. شاخه های بامبو. همه اینها حاوی گواتروژن هستند که تیروئید شما را از بین می برد و از جذب ید جلوگیری می کند. آنها به مرور زمان باعث بزرگ شدن تیروئید می شوند. سویا نیز آن را دارد. به طور خلاصه – هیچ چیز خوبی برای شما نخورید.

لوبیا کرچک

ممکن است فکر کنید اینها را نمی خورید، اما می خورید. آنها بیشتر به خاطر داشتن روغن کرچک معروف هستند، اما در بسیاری از شیرینی ها مانند شکلات و آب نبات های فرآوری شده نیز وجود دارند. پس چی؟ بنابراین آنها حاوی ریسین هستند. ریسین یک سم کشنده است. آنقدر کشنده است که در طول جنگ سرد به قاتلان داده شد. آنها چترهایی داشتند که وقتی به پای کسی ضربه می خورد، گلوله های ریسین شلیک می شد. حدود 0.2 میلی گرم برای کشتن یک نفر در عرض چهار روز کافی است. این به طور کامل حل می شود – زمانی که به درستی تجویز شود، و هیچ اثری از خود باقی نمی گذارد. بنابراین دفعه بعد که کسی به شما جعبه شکلات می‌دهد، ممکن است در روزی که خیلی آفتابی نیست شما را بکشد.


موارد پیشنهادی


 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

مشاهده بیشتر