0

تشخیص جنسیت جنین از روی ناف مادر

تشخیص جنسیت جنین از روی ناف مادر

تشخیص جنسیت جنین از روی ناف مادر

از همان لحظه ای که بارداری خود را به اعلام می کنید، انواع نظرات درباره کودک را می شنوید – بسیاری از آنها پیش بینی جنسیت کودک به دنیا نیامده را می کنند. با مجله سلامت سایت تفریحی جیران همراه باشید تا با باورهایی که برای تعیین جنسیت جنین هست آشنا شوید و اینکه آیا تشخیص جنسیت جنین از روی ناف مادر امکان دارد؟

تشخیص جنسیت جنین از روی ناف مادرمادر شما ممکن است نظرش این باشد که جنین دختر است زیرا به او گفتید که اشتیاق به شکلات داشته اید. بهترین دوست شما مطمئناً می داند که این پسر است زیرا در اولین ملاقات سونوگرافی ضربان قلب کودک سریع بود. و شما نمی فهمید چرا دوستتان لیندا در ابتدا به شدت به شکم برجسته شما نگاه می کند، اون نتیجه می گیرد که شکم شما پایین است، بنابراین شما قطعاً یک پسر دارید! اما آیا اندازه شکم و سایر جنبه های بارداری شما می تواند جنسیت کودک را روشن کند؟ احتمالاً نه، اما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این افسانه بارداری، این مطلب را مطالعه نمایید.


بیشتر بخوانید: رژیم غذایی برای دختر دار شدن


آیا شکم کم در بارداری به این معنی است که شما یک پسر دارید؟

شکل شکم یکی از مشهورترین افسانه های مربوط به بارداری و پیش بینی جنسیت است. ممکن است شنیده باشید که اگر شکم شما پایین است پسری را حمل می کنید. اگر بالا باشد ، شما ظاهراً دختری را حمل می کنید.

افسانه بیشتر توضیح می دهد که پسران استقلال بیشتری دارند و بنابراین در رحم پایین تر حمل می شوند. دختران ظاهراً به محافظت بیشتری احتیاج دارند، بنابراین بالاتر می روند.

این کلیشه های جنسیتی تنها چیز حیرت انگیز در مورد این افسانه نیست. وحشتناک تر اینکه ممکن است بسته به اینکه چه کسی آن را بیان می کند ، این افسانه را برعکس شنیده باشید!

حقیقت: نحوه حاملگی – چه از نظر اندازه و چه از نظر شکم – به عوامل مختلفی مربوط می شود … هیچکدام نشانگر جنسیت کودک شما نیستند.

  • اگر این اولین بارداری شما است یا اگر عضلات شکمی قوی دارید، ممکن است کودک خود را بالاتر ببرید زیرا دیواره شکم آنقدر کشیده نیست.
  • از طرف دیگر، اگر این اولین فرزند شما نباشد، ممکن است با هر بارداری دیواره شکم شما بیشتر و بیشتر کشیده شود و برجستگی شما کمی پایین بیاید.
  • فراتر از آن، اندازه و موقعیت کودک شما نیز ممکن است در ظاهر شکم شما تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، در اواخر بارداری کودک شما ممکن است درگیر شود و به سمت پایین لگن حرکت کند، و باعث می شود برجستگی شما کم شود.
  • موقعیت کودک شما در هر زمان ممکن است به طور موقت شکل و اندازه برجستگی شما را تغییر دهد.

 

تشخیص جنسیت جنین از روی ناف مادر – افسانه های دیگر در مورد تعیین جنسیت کودک شما مردم صدها سال است که داستانهای قدیمی پیش بینی جنسیت کودک را به اشتراک می گذارند. استفاده از این ادعاها هنگامی که می خواهید کودک خود را تصور کنید وسوسه انگیز است ، اما تعداد کمی از آنها با تحقیقات رسمی درست و همسو هستند.

در اینجا برخی از افسانه های مشهور وجود دارد – اگرچه از آنجا که هیچ یک از اینها توسط علم پشتیبانی نمی شوند ، شما ممکن است بخواهید منتظر افشای جنسیت باشید تا جنسیت با سونوگرافی یا هنگام تولد تأیید شود:

افسانه ولع مصرف:

آیا می خواهید بسیاری از چیزهای شور بخورید؟ پس شما یک پسر دارید.

بیشتر در مورد چیزهای شیرین؟ در شکم شما یک دختر بچه وجود دارد!

افسانه ضربان قلب:

ضربان قلب بالاتر به معنی پسر است. ضربان قلب پایین یعنی دختران. اما ممکن است با پیش بینی مخالف نیز روبرو شوید.

افسانه بیماری صبحگاهی:

تهوع صبح کمتر به معنی پسر است – بیشتر به معنی دختر است.

ایده در اینجا این است که سطح بالاتر هورمون با بارداری زنان ممکن است زنان را بیشتر بیمار کند.

افسانه ظاهر پوست:

درخشان شدن پوست زیبا به معنی پسر است. آکنه و سایر مشکلات پوستی به معنای دختر بودن است.

افسانه ظاهر مو:

موهای پرپشت و براق به معنای پسر است. قفل های لنگ و کسل کننده به معنای دختر است.

در اینجا یک موضوع کلی وجود دارد که دختران زیبایی مادران خود را می دزدند.

چه زمانی می توانید جنسیت جنین را بدانید؟

اگر می خواهید بدانید چه نوزادی خواهد آمد، لزوماً نیازی نیست که خیلی صبر کنید. جنسیت کودک شما از ابتدای هفته 14 آشکار می شود. منبع معتبری در بارداری شما وجود دارد و ممکن است پزشک شما بتواند دختر یا پسر را بین 14 تا 20 هفته پیش بینی کند.

همچنین آزمایشات DNA قبل از تولد بدون سلول وجود دارد که می توانید از هفته دهم بارداری خود انجام دهید، تا زمانی که موعد مقرر انجام شود. این یک آزمایش جنسیتی نیست، اما سلول های جنین را از نظر ناهنجاری های کروموزومی بررسی می کند. پس از دادن خون در آزمایشگاه ، نمونه مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد تا DNA موجود در آن جستجو شود. از آنجا ، این یک فرآیند حذف است. اگر صفحه نمایش کروموزوم Y را تشخیص دهد، ممکن است پسر داشته باشید. در غیر اینصورت ، احتمالاً دختر دارید.

اگر از طریق IVF باردار می شوید ممکن است جنسیت کودک خود را قبل از بارداری بدانید. مشابه آزمایش های غربالگری خون DNA بدون سلول، برخی از آزمایش های ژنتیکی ارائه شده از طریق کلینیک های باروری می توانند جنسیت را بر اساس وجود یک کروموزوم Y شناسایی کنند. این آزمایشات فقط درصورتی موجود است که قصد استفاده از جنین منجمد را داشته باشید.

 آیا می خواهید جنسیت کودک خود را به روشی سرگرم کننده به اشتراک بگذارید؟

  • فراتر از کیک های صورتی و آبی فکر کنید و برخی از این ایده ها را امتحان کنید:
  1. یک جعبه را با بالن های آبی یا صورتی پر کنید، سپس بادکنک ها را در مقابل دوستان و خانواده رها کنید.
  2. یک پیناتا را با آب نبات های صورتی یا تمام آبی پر کنید و سر و صدا کنید.
  3. در جایی که شما و همسرتان تی شرت های سفید می پوشید و روی یکدیگر با رنگ آبی یا صورتی رنگ می کنید ، یک عکسبرداری را انجام دهید. برخی از عکس ها را به صورت سیاه و سفید به اشتراک بگذارید و سپس عکس را بزرگ نشان دهید.
  4. چند ظرف رشته تفریحی را برای مهمانان خود تهیه کنید و سپس از همه آنها بخواهید همزمان به آن شلیک کنند تا پسر یا دختر را نشان دهد.
  5. یک لباس صورتی یا آبی یا یک جفت کفش بخرید و آن را به عنوان عکس آشکار خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
  6. برخی از توپ های شیرینی صورتی یا آبی را بگیرید و دوستان و خانواده آنها را همزمان آزاد کنید.

بیشتر بخوانید: علت ناف قرمز نوزاد


آیا باید جنسیت را فاش کنید یا آن را برای خود نگه دارید؟

اگر هنوز نمی خواهید جنسیت کودک خود را با مردم در میان بگذارید، مجبور نیستید. والدین که تصمیم می گیرند اطلاعات را برای خود نگه دارند، انتظار دارند دوستان و اقوام خود نیز به این تصمیم آنها احترام بگذارند و در مورد جنسیت بچه کنجکاوی نکنند و والدین را تحت فشار نگذارند که در صدد تعیین جنسیت باشند.

می توانید برای خرید سیسمونی و لباس های نوزاد از رنگ اسپرت یا خنثی استفاده کنید تا بعد از به دنیا آمدن درگیر رنگ لباس و رنگ وسایل کودک نباشید.

به جای کنجکاوی درباره جنسیب کودک می توانید از روشهای سرگرم کننده استفاده کنید و بدون اینکه بدانید قرار است دختردار شوید یا پسردار روزهای خوبی را بگذرانید تا زمان زایمان فرا برسد و به همه خانواده اعلام کنید و لذت ببرید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + شش =

مشاهده بیشتر