0

تاثیر آب یونیزه قلیایی بر بیماری ها

تاثیر آب یونیزه قلیایی بر بیماری ها

تاثیر آب یونیزه قلیایی بر بیماری ها

با تعریف آب یونیزه قلیایی و تاثیر آب یونیزه قلیایی بر بیماری ها را از بخش سلامت سایت تفریحی جیران همراه باشید.

تاثیر آب یونیزه قلیایی بر بیماری ها

آب یونیزه قلیایی چیست؟

در پی اعمال فرآیند فیلتراسیون توسط فیلتر های فوت حساس و عمل الکترولیز توسط صفحات پلاتینه دستگاه یونیزه بر روی آب، شکست مولکولی به وجود می آید. این آب به دلیل خاصیت به دست آورده برای بدن بسیار مفید وسلامت آن را حفظ می نماید. به همین دلیل در زبان ژاپنی کلیه kangen یا آب یونیزه قلیایی، هیدراته سرشار از انرژی و آنتی اکسیدان به دور از انواع میکروب ها، ویروس ها، باکتری ها و سموم داشته باشیم.


موارد پیشنهادی


دیابت

پروفسور kuwata keijiroo از انجمن دیابت توکیو: طی 10 سال تحقیقات در انجمن دیابت توکیو به بررسی بیماران دیابتی پرداخته، علاوه بر درمان با دارو درمان با آب یونیزه قلیایی را آزمایش نمود. در مدت یک ماه 15 بیمار دیابتی انتخاب و برای آزمایش و مشاهدات بیشتر به دانشگاه توکیو فرستاده شدند. به محض این که آب یونیزه قلیایی شده مصرفشد، میزان قند در خون و ادرار ازmg/L 70  به 2mg/L رسید در یک روز از بیماران، بین 5 تا 6 بار آزمایش خون گرفته شد و مشاهده شد که  میزان قند خون به حد طبیعی رسیده است، نتایج همچنین نشان داد که حتی یک و نیم ساعت بعد از صرف غذا میزان قند در خون و ادرار از 100mg/L افزایش پیدا نکرد و قند به طور کامل در ادرار از بین رفت.

بیماری های گوارشی “روده و معده”

پروفسور Hiromi shinya از بیمارستان Bet آمریکا متخصص دستگاه گوارشی به راحتی توسط بیماری های عمومی دیگر بهم می ریزد، بعلاوه هر گونه تنش عصبی و اضطراب اغلب باعث ناراحتی معده می شود که مواقعی که تحت فشار هستند علایم مبهمی دارند. نقش مهم آب یونیزیه شده در معده ما خنثی کردن ترشح معده و تقویت عملکرد آن است، معمولا پس از مصرف آب یونیزه قلیایی شده به مدت یک تا سه دقیقه، آب معده 1 تا ½  بار افزایش می یابد، برای کسانی که از ترشح زیاد اسید معده یا ترشح کم اسید معده رنج می برند، حضور آب یونیزه شده سلول های معده را تحت الشعاع قرار داده و به تنظیم اسید معده کمک می کند. این کار به نوبه خود هضم و جذب مواد معدنی را افزایش می دهد. در حقیقت، برای کسانی که به این بیماری ها مبتلا هستند، آب یونیزه شده نقش مهمی در خنثی نمودن اسید مازاد معده ایفا نموده، از اینرو معده دیگر هیچگونه واکنش نامطلوبی نشان نمی دهد. به گفته مدرس پزشکی دانشگاه مایبا، Ph ترشح شده در اسید معده، هنگام مصرف آب یونیزه شده نرمال باقی می ماند. این امر ثابت می کند که آب یونیزه شده همانقدر که می تواند ترشح را خنثی نماید و در شرایط عکس نیز تحریک می نماید.

بیماری های قلبی و گرفتگی عروق

پروفسور Yoshinori Ohsumi رئیس بیمارستان یوشینوری: شگفتی آب یونیزه شده، بخاطر توانایی آن در خنثی کردن سموم است با این تفاوت که مضرات دارو را ندارد. در حالی که دارو برای بیماران خاص به کار می رود در صورتی که آب یونیزه شده را می توان به صورت کلی مصرف کرد و قدرت خنثی سازی آن فوق العاده عجیب است. تحقیقات پروفسور نشانگر آن است که بیماران قلبی که به دفعات عملیات آنژیوگرافی با تزریق وینیل از سیاهرگ به قلب را انجام داده اند و از بیماری گرفتگی عروق و شریان ها رنج می برند، بعد از استفاده از آب قلیایی به مدت حداقل 3 ماه به طور کامل از حملات قلبی مکرر خلاص شده و مشکلات نشان حدود 70% کاهش و بهبود پیدا کرده است. در ایالات متحده، بیماری های قلبی عروقی بیش از نیمی از حدود 2 میلیون مرگ که هر سال اتفاق می افتد را به خود اختصاص می دهد، تخمین زده شده که بیماری های قلبی و عروقی بدلیل استفاده از آب قلیایی تا حد 15 در صد کاهش می یابد.

فشار خون، کلسترول و تری گلسیرید

بر اساس تئوری پزشکی پروفسور Yoshiaki Matsuo : آب قلیایی با وزن سبک و خوشه های کریستالی خود باعث گردش سریع تر خون در رگ ها می گردد. جذب ترکیبات آنتی اکسیدان آب برای جذب چربی های مفید و جلوگیری از بالا رفتن چربی های بد و مضر مثل LDL و تری گلیسیرید موثر است و کمک شایانی به جذب بهتر چربی خوب HDL  می کند و با توجه به قلیایی بودن و کم حجم بودن آب یونیزه قلیایی موجب دفع بهتر این چربی های مضر از بدن و جریان خون و از بین رفتن رسوباتی که عامل اصلی چربی های مضر است می شود که این فرآیند باعث کاهش میزان چربی خون، کلسترول، اسید اوریک و تری گلیسیرید خون می گردد.


بیشتر بخوانید:


اگزما و بیماری های پوستی

پروفسور Tamura Tatsuji از مرکز توانبخشی Keifuli در توکیو: اگزما برای تعریف انواع مختلفی از بیماریهای پوستی بکار می رود که ویژگی های مشترکی دارند. علت دقیق اگزما به طور دقیق مشخص نیست، در بسیاری از موارد، اگزما می تواند به محرک های خارجی مربوط شود. بیماری به مدت 10 سال از اگزما رنج می برد و حتی پس از مراجعه به متخصص، بهبود نیم یافت. این بیمار پس از جنگ هر دو پایش دچار اگزمای حاد گردیده بود که بعدها مزمن شده و بارها در بیمارستان بستری گردیده بود. پای سمت چپ به خوبی به درمان واکنش نشان داد اما پای راست اینگونه نشد. وی دچار خارش شدید شد که هنگام خارش دچار خونریزی می شد. به او توصیه شد که از آب یونیزه استفاده نماید به طوری که هر روز 8 لیوان از آب قلیایی بنوشد و با آب یونیزه اسیدی ناحیه صدمه دیده را شستشو دهد، پس از 2 هفته تاول ها خشک شدند و ناحیه آسیب دیده توسط اگزما درمان و بیماری کاملا بهبود پیدا کرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

مشاهده بیشتر