0

رفع افتادگی سنیه با روشهای طبیعی و خانگی

رفع افتادگی سنیه با داروهای طبیعی

رفع افتادگی سنیه با روشهای طبیعی و خانگی

پستان ها برای هر فرد متفاوت است. اندازه، شکل و رنگ صفاتی هستند که از ژن ها به ارث می برند. اما در طول زندگی یک زن، سینه های او نیز به طور مداوم تغییر می کند و رشد می کند. بافت سینه بیشتر از سلولهای چربی، بافت غده و رباطهایی ساخته شده است که از کربن به زیر بغل و در وسط مرکز قفسه سینه امتداد دارد. غده هایی به نام لوبول ها شیر تولید می کنند که زنان از آنها برای تغذیه کودکان تازه متولد شده استفاده می کنند. رفع افتادگی سنیه با روشهای طبیعی و خانگی را از بخش سلامت سایت تفریحی جیران همراه باشید.

رفع افتادگی سنیه با داروهای طبیعی

با گذشت زمان، طبیعی است که شکل اولیه سینه ها از بین برود و دچارافتادگی شود. این امر بسیار رایج است اما می تواند باعث اضطراب برخی از خانمها شود.


موارد پیشنهادی


در حقیقت، “پتوز” پستان – اصطلاح پزشکی برای انجام عمل خنج – یکی از شایع ترین شرایطی است که توسط جراحان پلاستیک درمان می شود.

همه افراد تمایل به تغییر جراحی ظاهر خود را ندارند، اما لازم نیست برای بهبود شرایط حتما عمل جراحی انجام دهید.

انواع مختلفی از درمان های طبیعی و تغییر شیوه زندگی شما می توانید برای پیشگیری یا به حداقل رساندن اثرات ضربان زدا استفاده کنید.

 

چه عواملی باعث افتادگی سینه ها می شوند؟

شایع ترین علت افتادگی سینه ها صرفاً گذر زمان است. صرف نظر از اینکه چه کسی هستید یا چه چیزی را می پوشید، زمان و گرانش باعث می شود پوست شما ضعیف تر و الاستیک شود.

با این حال، زنان جوان نیز ممکن است سینه های افتاده را تجربه کنند. گذشته از گذشت زمان، تعدادی از دلایل اضافی وجود دارد که می تواند باعث افتادگی شود:

  • حاملگی های متعدد باعث می شود که رباط هایی که از سینه های شما حمایت می کنند کشش و افتادگی داشته باشند زیرا در حمایت از کودک سنگین تر می شوند.
  • سیگار کشیدن باعث می شود پوست انعطاف پذیری و استحکام خود را از دست بدهد.
  • سینه های بزرگتر، سنگین تر به احتمال زیاد به مرور زمان دچار پارگی می شوند.
  • کاهش وزن شدید می تواند شکل سینه و ظاهر پستان را به شدت تغییر دهد.
  • اضافه وزن داشتن باعث کشش و افتادگی پوست و بافت سینه می شود.
  • قرار گرفتن در معرض پرتوهای UV خورشید باعث کلاژن و الاستین می شود.
  • یائسگی باعث ایجاد تغییرات هورمونی می شود که روی خاصیت ارتجاعی پوست تأثیر می گذارد.
  • ورزش شدید با شدت زیاد می تواند باعث تجزیه بافت همبند شود.
  • برخی بیماری های خاص مانند سرطان پستان و سل می تواند باعث تضعیف بافت و پستان شود.

داروهای طبیعی

شما هرگز نمی توانید اندازه و شکل اصلی سینه های خود را به طور کامل بازیابی کنید، اما می توانید اقدامات خاصی را برای بهبود افتادگی و استحکام سینه خود انجام دهید.

این اقدامات شامل موارد زیر است:

  1. ورزش
  2. رژیم غذایی و تغذیه
  3. وضعیت
  4. حمایت کردن

 

ورزش

از آنجایی که پستان ها ماهیچه ندارند، نمی توانید با ورزش، بافت سینه را محکم کنید. با این وجود، در زیر سینه ها، بافت پیوندی فیبر و عضلات وجود دارد که می تواند برای بهبود ظاهر کلی سینه شما انجام شود.

برای بهبود نه تنها قدرت عضلات، بلكه وضع حمل نیز توصیه می شود تمرینات مختلف سینه انجام شود. برخی از تمرینات متداول برای امتحان کردن عبارتند از:

تمرین فشاری

شنا كردن

پرس نیمکت

فرهای بازو

رژیم و تغذیه

برای تغذیه پوست خود سعی کنید یک رژیم غذایی متعادل و سالم بخورید تا سالهای متمادی سالم، نیرومند و مقاوم بماند.

حفظ وزن مطلوب برای نوع بدن نیز حائز اهمیت است. اضافه وزن بودن فشار زیادی به بافت پوست شما وارد می کند و وزن اضافی ممکن است وزن بیشتری را به سینه شما وارد کند که این امر می تواند منجر به ضربان شود.

علاوه بر رژیم غذایی سالم، تصمیم گیری در مورد شیوه زندگی سالم ضروری است. استعمال دخانیات برای پوست و همچنین سلامت کلی شما مضر است. این ممکن است یک عامل مؤثر در افتادگی سینه ها باشد.

مهمتر از همه، حتماً در طول روز به اندازه کافی آب بنوشید و در معرض آبرسانی قرار بگیرید. آب همه چیز را در بدن شما نیرو می بخشد و نوشیدن به اندازه کافی پوست شما را محکم نگه می دارد و استحکام و استحکام کلی بافت سینه را بهبود می بخشد.

وضعیت بدن

وضع بد بدن مانند داربست یا خم شدن پشت می تواند باعث شود که سینه ها با وزن خود آویزان شوند، فشار و تنش بیشتری به بافت سینه وارد کرده و ضربان را تشدید کند.

از طرف دیگر، وضعیت خوب شامل آموزش بدن در حین حرکت است که حداقل فشار در حمایت از لیگامان و عضلات وجود داشته باشد.

با نگه داشتن پشت و شانه های خود به عقب، وضعیت خوبی برای توزیع یکنواخت وزن در بدن و کمک به محافظت در برابر ضربات بدن انجام می شود.

حمایت کردن

یک سینه بند مناسب، پشتیبانی بیشتری را ارائه می دهد که فشار و استرس روی بافت ها و ماهیچه های سینه شما را کاهش می دهد. در صورت افزایش وزن یا کاهش وزن، اطمینان حاصل کنید که مجدداً جا به جا شده اید.


بیشتر بخوانید: نکات شیک پوشی در سنین بالا


چشم انداز

کاملاً طبیعی است که احساس افتادگی در سینه های خود کنید. این بیماری می تواند به دلایل مختلفی ایجاد شود که از ژنتیک گرفته تا رژیم غذایی تا سبک زندگی متغیر است.

با مراقبت بهتر از بدن، می توانید حالت ارتجاعی و استحکام پوست را بهبود بخشید، که می تواند اثر پیری و افتادگی را به حداقل برساند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

مشاهده بیشتر