0

دانلود فیلم رانندگی بدون حد و مرز 2024

دانلود فیلم رانندگی بدون حد و مرز 2024
بررسی و دانلود فیلم رانندگی بدون حد و مرز 2024 و نقد فیلم X-Treme Riders: Heist Beyond the Mile واناب فاست که هنوز از ساحل رویاهایش دور است.

وقت آن رسیده است که یک فیلم تایلندی که یکی از پروژه های اصلی پرایم ویدیو در تایلند است، یک فیلم دیگر را منتشر کند. فیلم اکشن درام X-Treme Riders Heist Through the Miles که جنبه تاریک جامعه را در بر می گیرد و آن را از طریق مسابقات و ورزش های چالش برانگیز به نمایش می گذارد، خواه مسابقه اتومبیل رانی باشد یا ورزش های میدانی یا هنرهای رزمی که با تیمی از بازیگران همراه است که می‌توان آنها را سردمداران این صنعت دانست.

The X-Treme Riders داستان Fun و Kla، دو برادر مبارز است که با یک گروه مافیایی بین المللی درگیر می شوند که منجر به خیانت جو و کریت در یک مسابقه بوکس MMA می شود که به عنوان جبهه ای برای قاچاق مقادیر زیادی از مواد مخدر رویا داشته باشید و جرات کنید با یک نقشه پیچیده ترور تبدیل به ابزار مافیا شوید. در میان تعقیب و گریز، هر دو باید با تمام قدرت بجنگند. هم شجاع هستند و هم می خواهند انتقام دوستانشان را بگیرند. آرزو کنید که بخواهید خودتان را ثابت کنید و مهمتر از همه این نبرد جان اعضای خانواده را به خطر خواهد انداخت و این فرصت فقط یک بار پیش می آید. بنابراین هر دوی آنها نمی توانند آن را از دست بدهند.

پس از دیدن The X-Treme Riders، این داستان منطقی است که بفهمیم چرا اصلاً درباره فیلم صحبت نمی شود. چون معلوم می شود این فیلم که تنها کمی بیش از یک ساعت است، فیلمی است که سعی دارد جدی باشد. ایجاد گره و شکایت از شدت در جهتی شبیه به یک فیلم پرسرعت هالیوود یا چیزی شبیه به آن است.

احتمالاً فقط صحنه آغازین داستان وجود خواهد داشت. این صحنه‌ای است که کامیون‌های حامل سبزیجات از کوه به دوش می‌روند. این احتمالا بهترین صحنه فیلم است. به دلیل ساعت باقیمانده فیلم نتوانست توجه مخاطب را به خود جلب کند. چیدمان داستان فاقد جذابیت است. هر عنصر شبیه یک اجرا به نظر می رسد. فیلمنامه نیازی به صحبت ندارد. تفاوت چندانی با درام اخلاقی ندارد و اصلاً هیچ یک از شخصیت های مختلف را تبلیغ نکرده است که جدی گرفته شود

این فیلم با همکاری Prof Sangchai که به عنوان کارگردان خلاق فیلم و یک استودیوی پرشور فیلم تولید می کند، انجام شده است و او در صنعت فیلم تایلند فعال است. این فیلم با در نظر گرفتن هیچگونه سرگرمی و غیره ساخته شده است و آهنگ The Along یک موسیقی متن عجیب برای کل داستان می باشد.

اولین چیزی که بیننده را آزار می دهد احتمالا ناهماهنگی بین محتوای فیلم و عنوان آن است. X-Treme Riders، دزدی در طول مایل ها که ربطی به فیلم ندارد. به نظر می رسد فیلمی است که به تعقیب و گریز بسیار شدید برای سرقت نیاز دارد، اما به نظر می رسد که محتوا پر از درام است، علاوه بر این، به نظر می رسد عنوان مسابقه شدید را برجسته می کند. اما کجا معلوم شده است که فیلمی که بیشتر روی مبارزه در رینگ MMA تمرکز دارد؟

این فصل نسبتاً ضعیف است. کائو جیرایو و واواوا نیچا که نمی‌توانستند همه بازیگران این داستان اصلاً خوب به نظر برسند، به هیچ وجه نتوانستند از فیلم حمایت کنند و همچنین گای راچانون یا مرد پاتانافون برای کمک به افزایش خشونت وارد شد. اما در عوض، آن‌ها شخصیت‌هایی هستند که نسبتاً ملایم، بدون حقه و بدون هیچ جذابیتی هستند.

در پایان اولین نمایش تهاجمی، اما همچنان ادامه می‌دهد که در کل داستان هیچ نکته‌ای پیدا نمی‌کنم. بعد از تقریباً ۳۰ دقیقه تماشا، سؤالاتی در ذهن ایجاد می شود: «جایگاه این فیلم کجاست؟» سؤالی است که از صداقت ناشی می شود. چون در نیمه راه، من هنوز واقعاً نمی توانم هیچ سرگرمی در این فیلم پیدا کنم.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پنج =

مشاهده بیشتر