0

نکات مهم انتخاب استایل رنگ قرمز

نکات مهم انتخاب استایل رنگ قرمز

نکات مهم انتخاب استایل رنگ قرمز

تا حالا دقت کرده اید که رنگ قرمز چه تنوع زیادی دارد. از صورتی بگیر تا جگری همه در محدوده تناژ قرمز هستند که می خواهیم باهم در موردشون بخوانیم. نکات مهم انتخاب استایل رنگ قرمز را از بخش مد و لباس سایت تفریحی جیران همراه ما باشید.

نکات مهم انتخاب استایل رنگ قرمز

رنگ قرمز یک رنگ پر انرژی است که تا مقدار زیادی توجه به خودش جلب می کند. معمولاً برای مسائل عشق و رمانتیک استفاده می شود.


موارد پیشنهادی


بعضی از روانشناسان بر این اعتقادند که رنگ قرمز باعث گرسنگی می شود پس اگر رژیم دارید بهتر است از این رنگ دوری کنید.

نکات مهم انتخاب استایل رنگ قرمز

معمول ترین تناژ این رنگ همان مدل از قرمز است که وقتی اسمش را از ما می پرسند، همان قرمز خالی می گوییم. این رنگ با زرد، سفید، آبی، مشکی، سبز و نارنجی ست می شود.

تناژ بعدی، قرمز جیغ هست که مثل رنگ شعله های آتش یا ماشین فراری است. به مراتب این رنگ بیشتر از همه در چشم هست که بهتر است برای یکی از اجزای تیپتان از آن رنگ استفاده کنید.

نکات مهم انتخاب استایل رنگ قرمز

قرمز تمشکی یک حالتی از قرمزه که خیلی به صورتی پررنگ شبیه است ولی از سرخابی قرمزتر است که گاهی وقتها آن را صورتی می بینیم. یک رنگ کاملاً دخترانه که نسبت به دو تای قبلی کمتر جلب توجه می کند.

زرشکی یا جگری تناژی از قرمز هستند که خیلی به سیاه نزدیک است و بر خلاف بقیه رنگ های پرشور به نظر نمی آید و تقریباً برای همه ی سن ها مناسب است و می توان بیشتر از یک جز از استایلتان را این رنگ انتخاب کنید.

نکات مهم انتخاب استایل رنگ قرمز

ماهگونی یا شرابی چند درجه از جگری تیره تر هست که خیلی به بنفش تیره یا مشکی شبیه است. این رنگ مثل مشکی با بیشتر رنگها ترکیب خوبی می سازد.

نکات مهم انتخاب استایل رنگ قرمز

دسته بعدی رنگ عنابی یا حنایی یا مسی که قرمز مایل به قهوه ای و نارنجی است. این رنگ در فصل پاییز طرفدار زیادی دارد و برای کیف و کفش چرم زیاد استفاده می شود.

نکات مهم انتخاب استایل رنگ قرمز

در آخر هم صورتی مایل به قرمز است که به این رنگ پاستلی، مرجانی یا حتی سالمونی می گویند. این رنگ در چند سال اخیر خیلی توجه پیدا کرده و تقریباً با همه چیز ست می شود اما بهترین ترکیب را با رنگ های روشن مثل سفید و کرم می سازد.


بیشتر بخوانید:


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 1 =

مشاهده بیشتر