0

نحوه ست کردن رنگ نود در استایل

نحوه ست کردن رنگ نود در استایل

نحوه ست کردن رنگ نود در استایل

اگر به رنگهای نود علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما نحوه ست کردن رنگ نود در استایل را از بخش مد و لباس سایت تفریحی و سرگرمی جیران مطالعه نمایید.

نحوه ست کردن رنگ نود در استایل

به چه رنگی نود می گوییم؟

معنای لفظی کلمه Nude، بدن برهنه است. علت این نامگذاری این است که رنگهای نود به رنگ پوست بدن در نژادهای مختلف نزدیک هستند. راحت تر بگوییم به اندازه رنگ پوست تمام افراد جهان، رنگ نود داریم.


موارد پیشنهادی


معروف ترین و پرکاربردترین رنگهای نود در دنیای مد، موارد زیر هستند: کرمی، گندمی، شیری، بژ، کاراملی، قهوه ای، صورتی خیلی روشن و..

 

با چی ست کنم؟

یکی از مزیت های استفاده از لباسهای رنگ نود این است که موقع ست کردن آن با رنگ های دیگر دستتان بسیار باز خواهد بود. رنگهای نود تقریبا با هر چیزی ست می شوند.

در استایل خود از بیش از یک رنگ نود استفاده کنید تا به استایلتان ساختار لازم را ببخشد. مثلا اگر از رنگ کرم استفاده می کنید، تونی تیره تر از آن رنگ را در استایلتان بیاورید.

نحوه ست کردن رنگ نود در استایل

قرمز و نود

ترکیب رنگ اولی که به شما معرفی می کنیم یک ترکیب رنگ معروف و پراستفاده بین سلبریتی هاست. ترکیب رنگ های نود روشن و قرمز رنگ قرمز هر جای استایلتان که دوست داشته باشید می توانید جای دهید؛ از شلوار گرفته تا عینک دودی.

سرمه ای و نود

ترکیب رنگ دومی که به شما معرفی می کنیم، ترکیبی شیک است که هر خانمی می پسندد. راحت ترین و شیک ترین راه برای استفاده از رنگ سورمه ای، استفاده از لباسهای جین تیره است. مثلا می توانید پالتوی کرم خود را با شلوار جین بپوشید.

سیاه و سفید

رنگ های سیاه و سفید بسیار مناسب ست کردن با رنگهای نود هستند و ترکیب باشکوه و ساده ای می سازند. می توانید به طور جداگانه از این رنگها استفاده کنید و یا هردو را باهم وارد استایلتان کنید.

نحوه ست کردن رنگ نود در استایل

طرح پلنگی

استفاده از اکسسوری های طرح پلنگی هنوز که هنوز است، رایج است. بهترین زمان برای استفاده از این اکسسوریها، زمانیست که لباس های رنگ نود پوشیده اید. اگر اهل ریسک هستید می توانید شومیزی پلنگی زیر پالتویتان بپوشید.


بیشتر بخوانید:


مونوکروم (کاملا نود)

استایل مونوکرومی که تماما متشکل از رنگ نود باشد نیز بسیار جذاب است. کسانی که استایل های ساده تری را می پسندند حتما یک بار هم که شده باید این ترکیب را امتحان کنند. قول می دهیم که پشیمان نشوید!

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

مشاهده بیشتر