0

قانون های همیشگی خانم های خوش استایل

قانون های همیشگی خانم های خوش استایل

قانون های همیشگی خانم های خوش استایل

با 9 عادت و قانون همیشگی خانم های خوش استایل از بخش مد و لباس سایت تفریحی جیران همراه باشید.

قانون های همیشگی خانم های خوش استایل

1. کمدی مرتب

مرتب نگه داشتن کمدتان باعث می شود بهتر همه لباس هایتان را ببینید و در نتیجه از بین آیتم های بیشتری استایل خود را انتخاب کنید.

2. قانون 80-20

شاید باورتون نشود اما حتی خیلی از فشن بلاگرها و دیزاینرها بودجه محدودتر از چیزی که فکرشان را بکنید برای خرید لباس دارند. آنها هشتاد درصد بودجه ای که برای خرید لباس کنار گذاشته اند را برای خرید آیتم های بیسیکی مانند تیشرت و جین و بیست درصد آن را برای خرید آیمتم های استیتمنت و ترند کنار می گذارند. به این شکل با هدر دادن همه بودجه خود برای خرید ترندها بعد از گذشت یک تا سه ماه پشیمان نمی شوند و کمدی دائمی برای خود می سازند.

3. الهام گرفتن

دنبا کردن کسی با استایلی الهام بخش و مطابق با سلیقه تان به شما در انتخاب آیتم ها کمک بسیاری می کند. الهام گرفتن به معنی تقلیدد کردن و کپی کردن استایل شخص نیست. شما با الهام گرفتن می فهمید چه رنگ هایی باهم خوب می شوند یا چه آیتم هایی کنار هم زیبا به نظر می آیند.

4. قانون نور افکن

خانم های خوش تیپ همانطور که مسلط به هنر هارمونی رنگ ها و ست کردن آنها هستند، از طرفی این را هم می دانند که جلب کردن توجه به یک آیتم در استایل و قرار دادن آن آیتم زیر نورافکن راه خوبی برای درست کردن یک استایل خوب است.


مطالب مرتبط: معرفی 6 عطر تلخ و گرم زنانه


5. چک کردن آب و هوای روز

خانم های خوش پوش قبل از آماده کردن لباس هایشان آب و هوا را چک می کنند و طبق آن استایلشان را انتخاب می کنند.

6. قانون فصل ها

بیشتر ما هنگامی که فصلی تمام می شود، لباس هیا مربوط به آن فصل را کاملاً جمع می کنیم و آنها را راهی انباری می کنیم. در واقع شما می توانید لباس های تابستان و بهاری خود را در زمستان با افزودن لایه ها بپوشید و استایلی نو بسازید. لایه ها را به هیچ عنوان دست کم نگیرید. آن ها به لباس های قدیمی  جلوه ای جدید می دهند.

7. اتو!

این عادت نه تنها عادت خانم های خوش پوش بلکه عادت هر کسی است که دوست دارد مرتب و شیک به نظر بیاید. هیچ چیز بیشتر از چروک جلوه یک استایل خوب را از بین نمی برد.

8. قانون ساعت

خانم های خوش پوش لباس های خود را هنگام خواب آماده می کنند تا صبح روز بعد مجبور نباشند وقت خود را به انتخاب لباس بگذرانند. هنگامی که عجله داریم با انتخاب آیتم های اشتباه می توانیم در پوشش مان مرتکب اشتباهاتی بشویم که غیر قابل جبرانند. از شب قبل با توجه به موقعیتی که می خواهید برای آن لباس بپوشید آیتم های خوب را حاضر کنید. اینگونه برای خلاقیت به خرج دادن و ست کردن آیتم ها با هم وقت بیشتری دارید.

9. یدک!

خانم خوش پوش همیشه لباسی یدک برای موقعیت های ضروری مانند وقت هایی که به نظر می رسد هیچ چیز برای پوشیدن نداشته باشید! دارند. این یدک ها اصولاً تشکیل شده از آیتم های بیسیک و ساده ای مانند جین + تیشرت + کاردیگان + لوفر / صندل/ کتانی با رنگ های خنثی هستند. استایل یدک بسیاری از فشن دوست ها سرتاپا مشکی است. استایلی شیک و بی دردسر!


بیشتر بخوانید: 


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

مشاهده بیشتر