0

تحلیل استایل پریناز ایزدیار

تحلیل استایل پریناز ایزدیار

شیرین سریال شهرزاد، ۳۶ ساله شد؛ ما در مجله اینترنتی قصد داریم به تحلیل استایل پریناز ایزدیار بپردازیم. با ما همراه باشید.

خانم پریناز ایزدیار، جزو دسته  بازیگران و هنرمندانی است که ریسک کمی در پوشش دارند اما این بدان معنا نیست که شیک پوش نباشند!

استایل بازیگران - پریناز ایزدیار

از پالت رنگی مورد علاقه پریناز، می توانیم به رنگهای تیره و رنگ هایی که فام خاکستری و طوسی دارند، اشاره کنیم.

آیتم پر تکرار در استایل ایشان، شال ساده مشکی است که در اکثر استایل ها به سادگی ست شده.

استایل پریناز ایزدیار

نقد و بررسی استایل تولدی پریناز ایزدیار

اکثر لباس هایش هم برش آزاد دارد و در نهایت راحتی کار شده است.

پریناز ایزدیار، به کیف هایی با برش هندسی مثل دایره و مربع علاقه زیادی دارند و در اکثر استایل ها از آن استفاده می کنند.

پوشش ایشان در جشنواره ها به نسبت سال های قبل، پیشرفت خوبی داشته که این را مدیون طراحان و استایلیست هایی هستند که با آنها همکاری دارند.

بازیگران ایرانی - پریناز ایزدیار

او بازیگر زن ایرانی است و یکی از با استعدادترین و مشهورترین چهره های مشهور در بین ستاره های نسل جدید سینمای ایران است.  وی متولد سال 1985 در ایران ، بابل (استان مازندران) پس از پذیرش در دانشگاه ، رشته هنرهای گرافیکی ، به تهران نقل مکان کرد.

هنگام تحصیل در دانشگاه ، به او پیشنهاد کار داده شد که منجر به اولین حضور او در فیلمی به نام “یک مرد و یک شهر” (2007) شد. این فیلم در گیشه (در واقع به طور کلی ارائه نشد) و از نظر منتقدان موفق نبود. او با حضور در مجموعه های تلویزیونی “پنج کیلومتر تا بهشت” (2011) و مجموعه تلویزیونی زمانه (2012) در کنار چند فیلم تلویزیونی موفق مانند “استخر” (استخر ، 2014).

بررسی استایل - پریناز ایزدیار

سپس وی در سریال شبکه تصویری خانگی “شهرزاد” (2015- 16) که در آن نقش اصلی را بازی کرد  . او این بار در فیلم سینمایی «زندگی به اضافه یک روز» (2015) سعید روستایی کارگردان فیلم موفق شد که در آن نقش اصلی را نامزد کرد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به دست آورد.

او همچنین درگیر کارهای خیریه و حقوق حیوانات است. در سال 2013 او در نمایشنامه خوانی شرکت کرد و تمام پول به دست آمده را به محک ، که سازمانی برای حمایت از کودکان سرطانی است ، واگذار کرد.

تحلیل استایل پریناز ایزدیار

او همچنین گاه به گاه به پناهگاه حیوانات کمک می کند.

در انتخاب اسکریپت ها ، شخصیت ها و کارگردانان به ترتیب حالت های چهره (بازی در چهره) بسیار گزینشی است. از بازی در شخصیت های تکراری متنفر است روان و دقیق با وجود ریتم دیالوگ سریع و بیان کامل .

او سگی به نام “ادری” دارد. مصمم است روزی فیلمسازی (مستند) را آغاز کند. به گفته او ، در میان شاعرانی که “فروغ فرخزاد” را می پسندد.


جالب است بدانید: عکسهای جذاب بازیگران ایرانی


بررسی استایل پریناز ایزدیار

به درخواست پدرش ، او در مقطع دبیرستان علوم طبیعی خواند ، اما به رشته هنر در پیش دانشگاهی تغییر رشته داد. او می گوید موفقیتش را مدیون مادرش است که همیشه حامی او بوده است.

پدرش وکیل است و با ادامه بازیگری او موافق نیست. هر زمان که او یک حیوان خانگی مجروح یا بی سرپناه پیدا می کند ، آنها را به پناهگاه می برد. زمانی که او در اتومبیلش منتظر بود تا دوستش به مراسم عروسی برود ، او را مورد سرقت و حمله قرار دادند. هنگام فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی زمانه .2012 بود. برخلاف مردم بومی استان مازندران ، او به طرز شگفت انگیزی غذای دریایی نمی خورد.

فالوورهای او در اینستاگرام تقریباً روزانه توسط 1000 نفر افزایش می یابد. او طرفدار نگهداری ماهی قرمز در کاسه بر اساس سنت نوروز ایرانی نیست و استدلال می کند که نگه داشتن یک موجود زنده برای مدت کوتاهی تا زمان مرگ آن ممکن است ایده خوبی نباشد.

پریناز ایزدیار

شیطان پشت همه قضاوت های ما در مورد دیگران است
او در پاسخ به کسانی که فکر می کنند حمایت از حقوق حیوانات با خیرخواهی منافات دارد ، می گوید: “من مخالف حقوق بشر نیستم. من شرایط فاجعه بار مردم جهان را انکار نمی کنم و از آن لذت نمی برم ، اینطور نیست! ما همه مخلوقات خدا و ما باید با همه مخلوقات خدا مهربان باشیم و این دقیقاً بشریت است ”

فقر برای من معلم بهتری نسبت به رفاه بوده است. من بارها فقر را تجربه کرده ام ، اگرچه ، اگر از من خواسته می شد کمک مالی دریافت نکنم و روی پای خود بایستم ، خانواده ام به من کمک می کردند. این چیزی است که باعث می شود فرد به خودکفایی برسد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

مشاهده بیشتر