0

تجزیه و تحلیل رنگ سبز در استایل

تجزیه و تحلیل رنگ سبز در استایل

تجزیه و تحلیل رنگ سبز در استایل

مطالبی که در مورد تحلیل رنگ باشه همیشه طرفدار داشته و امروز نوبت رنگ سبز است.  امروز با بخش مد و لباس سایت تفریحی جیران همراه باشید تا با نکات جالب درباره تجزیه و تحلیل رنگ سبز در استایل آشنا شوید.

تجزیه و تحلیل رنگ سبز در استایل

همینطور که میدانید سبز تناژ های خیلی زیادی دارد و واقعا یکی از زیبا ترین رنگ هاست و می شود گفت محبوب ترین رنگ خانم کیت میدلتون هست چون خیلی از استایل هایشان به این رنگ است. 


موارد پیشنهادی


تجزیه و تحلیل رنگ سبز در استایل

اول از همه خوب است این را بدانیم که رنگ سبز ما رو یاد طبيعت، سلامت و چیزهای دیگر می اندازد پس رنگی است که حس مثبت دارد و ما را به سمت رشد و زندگی هل می دهد!

تجزیه و تحلیل رنگ سبز در استایل

برای شروع از سبز چمنی که سبز ترین حالت این رنگ است شروع می کنیم. این رنگ با زرد، خاکی، شتری، صورتی و قهوه ای به خوبی ست می شود. فقط بهتر است که از ترکیب دو یا نهایتا سه تا رنگ برای استایلتان استفاده بکنید.

سبز لیمویی یا نئونی: آبی پررنگ، زرد و نود بهترین ترکیب رو با این سبز می سازد. این رنگ برای تابستان عالیه و حتی با یک مقدار کوچک به تیپ تان انرژی می دهد.

تجزیه و تحلیل رنگ سبز در استایل

سبز زیتونی، یشمی: این رنگ حتی توسط آقایون هم مورد استقبال قرار گرفته است. معمولا حس خوبی به این رنگ نداریم اما همین که یک بار بپوشیم متوجه کاربردی بودنش می شویم. این رنگ با پارچه جین، سیاه، سفید خیلی خوب ست می شود. فقط یادتان باشه که اصلا از رنگ های نئونی یا یه سبز دیگه با این رنگ استفاده نکنید.

سبز زمردی: محبوب ترین سبز بین دیزاینر هاست! همینطور که از اسمش پیداست این رنگ بین زیورالات هم خیلی طرفدار داره. با مشکی، بنفش، آبی کاربنی ترکیب چشمگیری می سازد و بهتر است که به عنوان اجزای اصلی استفاده شود.

تجزیه و تحلیل رنگ سبز در استایل

سبز کله غازی: این رنگ چند سالیه که خیلی دیده می شود و نسبت به بقیه تناژ با رنگ های زیادی ست می شود مثل قرمز، انواع صورتی، کاراملی، خردلی، طوسی، سفید، مشکی، کرم

سبز پسته ای و پاستلی: این رنگ بین سبز ها خیلی دوست داشتنی است حتی افرادی که بقیه سبز ها را نمی پسندند این تناژ را دوست دارند. به جز رنگ های خنثی، با انواع قرمز، زرد، آبی یعنی سه رنگ اصلی ست می شود پس می شود گفت با هر رنگی خیلی خوب دیده می شود.


بیشتر بخوانید:


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 4 =

مشاهده بیشتر