0

نگاهی بر استایل های روشنک گرامی

نگاهی بر استایل روشنک گرامی

نگاهی بر استایل های روشنک گرامی

چه چیزی باعث شده که استایل های ایشان در نظر اکثر مردم شلوغ و ناهماهنگ به نظر برسد؟! در ادامه از بخش مد و لباس سایت تفریحی جیران می خواهیم نگاهی بر استایل های روشنک گرامی بیاندازیم، با ما همراه باشید.

نگاهی بر استایل روشنک گرامی

این استایل با وجود سادگی کمی منسجم تر هست؟ مدل تونیک با مدل شال و کیف هماهنگی دارد و با توجه به شخصیت خانم گرامی، راحت پوشی آیتم ها به درستی و طبق وجه پوششی ایشان انتخاب شده است.


موارد پیشنهادی


استایل بازیگران

ایرادی که به این استایل وارد است این است که بهتر بود تونیک مشکی از این ست حذف شود و یک شومیز کوتاه تر به همراه کت با دامن سورمه ای رنگ ست می شد!

بررسی استایل روشنک گرامی

مانتویی به رنگ آبی که جزییات طلایی رنگ ریز و درشت زیادی از آن آویزان یا بهش دوخته شده است و سنجاق قفلی های ریز هم در سطح پارچه زیاد دیده می شود!

روشنک گرامی

در این استایل از رنگ های پاستلی استفاده شده است اما بهتر بود که رنگ شال یا آرایش چهره کمی بلدتر انتخاب می شد تا استایل روح بیشتری داشته باشه مثل رنگ نقره آبی، صورتی و سبز! و در قسمت پایین تنه، انتخاب کفش چندان مناسب نیست و بهتر بود کفش پاشنه فلت یا پاشنه دار جایگزینش می شد!

بازیگران ایرانی

بیشتر استایل هایی که از خانم گرامی می بینیم جزو آیتم های راحت و آزاد محسوب می شوند و در بررسی استایل ایشان متوجه می شویم که چین و تور دو دیتیل مورد علاقه ایشان هست!

استایل بازیگران

استایل روشنک گرامی

در اکثر استایل ها، ایشان یک مچ بند چین دار به طرح ساده یا خالخالی و با رنگی هماهنگ با استایلشان به دست می بندند که تقریبا می شود گفت امضای شخصی ایشان در پوشش محسوب می شود و مشخص است که ایشان به این مدل علاقه دارند!

تحلیل استایل روشنک گرامی

همچنین فاق شلوار زیاد از حد بلنده! مورد بعدی عدم هماهنگی بین جوراب لبه توری با کفش ورنی بندی و کیف هست که از لحاظ مدل و جنس با کل استایل در تضاد هستند؟


بیشتر بخوانید: نگاهی به صنعت فشن در کره جنوبی


بررسی استایل روشنک گرامی

در این استایل برش افقی مانتو دقیقا روی خط سینه طراحی شده که باعث شده بالاتنه افتاده و چین های نامنظمی را شاهد باشیم و بهتر بود کمی پایین تر یا بالاتر طراحی می شد!

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر