0

تعبیر خواب میوه

تعبیر خواب میوه

تعبیر خواب میوه

با تعبیر خواب میوه ، نارس، میوه بد، میوه ترش از بخش تعبیر خواب همراه سایت تفریحی جیران باشید.

تعبیر خواب میوه

در گیاه‌شناسی به نهنج و تخمدان رسیده یک گیاه گلدار، میوه یا بَر می‌گویند. میوه‌ها خود معمولاً تخم گونه خود را نیز در دل دارند.

هنگامی که در آشپزی بحث از میوه به‌عنوان غذا می‌شود، این واژه معمولاً فقط به میوه گیاهانی گفته می‌شود که شیرین و گوشتدار هستند مانند آلو، سیب، پرتقال و… درحالیکه گروه بسیار زیادی از سبزیجات معمولی، مغزها و غلات، میوه گیاهان خود محسوب می‌شوند. میوه‌هایی که معمولاً در آشپزی جزو میوه‌ها به حساب نمی‌آیند عبارت‌اند از کدوها (مثل کدو و کدو حلوایی)، ذرت، سیب زمینی و فلفل سبز. اینها از نظر یک گیاه‌شناس میوه هستند اما عموماً در آشپزی جزو سبزیجات در نظر گرفته می‌شوند. گاهی نیز میوه‌های مربوط به آشپزی، از نظر گیاه‌شناسی جزو میوه‌ها به‌شمار نمی‌آیند؛ مانند ریواس که در آن فقط برگ شیرین دمبرگ قابل خوردن است. همچنین بعضی از ادویه‌ها مانند فلفل شیرین و جوز هندی، میوه هستند.

دانیال گوید هر میوه در باغ به وقت خورد دلیل که به قدر آن مال جمع کند اگر بی وقت میوه خورد دلیل که مالش تلف شود و بدان هر میوه که به خواب بیند تأویل آن به درخت آب میوه باز گردد یعنی اگر درخت به تأویل نیک بود دلیل نیکی است اگر بد بود تأويل بد است.

دیدن میوه های ترش به خواب دلیل غم و اندوه است و دیدن میوه های نارسیده دلیل بر مال حرام است اگر بیند که میوه های تابستان به زمین می خورد دلیل بیماری بود.

ابن سیرین گوید هر میوه در خواب تر و شیرین بود دیدن آن به خواب دلیل منفعت بود وقتی که بخورد اگر بیند از درختی میوه چید دلیل که به قدر میوه مال یابد اگر بیند میوه از درخت پیش او افتاد دلیل که مال بی رنج حاصل کند.

حضرت صادق (ع) فرماید دیدن میوه فروش در خواب چون میوه خوش طعم بود و فروشد دلیل مضرت است.


موارد پیشنهادی


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 10 =

مشاهده بیشتر