0

بیماری در خواب دیدن

بیماری در خواب دیدن

بیماری در خواب دیدن

با تعبیر خواب بیماری در خواب دیدن از بخش تعبیر خواب همراه سایت تفریحی جیران باشید.

بیماری در خواب دیدن

فرقی نمی کند که در بیداری یا حتی خواب بیماری و مریضی را تجربه می کنیم، به هر صورت این چیزی خوشایند نیست. همه ما تا حدودی ترس از بیماری را داریم و هیچ یک از ما دوست ندارد که روزی بیمار شود. بیماری و مریضی در خواب دارای تعبیری مثبت است اما دیدن آن ها در خواب تجربه ای ناخوشایند و آزاردهنده به شمار می رود.


موارد پیشنهادی


اگر به طور کلی خواب بیماری و مریضی ببینید، پس باید به دنبال خطراتی احتمالی در اطراف خود بگردید. احتمالاً کسی یا چیزی در تلاش است تا به شما آسیبی برساند. پس مراقب باشید و به هیچ کس بیش از اندازه اعتماد نکنید.

مشکلاتی که سر راه شما ظاهر می شوند با کار و شغل شما در ارتباط خواهند بود. سرمایه گذاری در این بازه زمانی از زندگی شما ایده ای مناسب نیست و بهتر است صبر کنید تا زمان بهتری برای این کار فرا برسد.

ابن سیرین گوید اگر کسی در خواب بیند که بیمار است دلیل که دین او به فساد است و گفتار او با مردم به نفاق است و بعضی گویند که در آن سال بمیرد و اگر بیند از بیماری تندرست شده است ودر خانه خویش نبود و با کس سخن نمی گفت دلیل که بیماری بر وی دراز شود و بر خطر بوده باشد که بمیرد اما اگر بیند که با مردمان مجالست می کرد و سخن می گفت دلیل که زود از بیماری شفا یابد.

کرمانی گوید اگر بیند از بیماری وی برهنه است دلیل که زود بمیرد و معبران گفته اند که بیماری در خواب دلیل بر فسق و فجور کند و غم و اندوه از قبل سلطان یا از قبل عیال بدو رسد.

جابر مغربی گوید که بیماری های گوناگون در خواب دلیلست بر خوار شدن فریضها و سنتها.

حضرت صادق (ع) فرماید اگر کسی بیند که بیمار است و از علت خویش می نالید، دلیل که از غم ایمن شود. اگر از بیماری قانع و راضی و شاکر بود تأویلش به نیکی و صحت است و اگر بیند بیمار و برهنه است دلیل که اجلش نزدیک آمده باشد قوله تعالی:”لقد جئنمونا فرادی کما خلقناکم اول مره”


بیشتر بخوانید: اثر غذا بر قوای جنسی


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 1 =

مشاهده بیشتر