0

تعبیر خواب پستان بند (سینه بند)

تعبیر خواب پستان بند (سینه بند)

تعبیر خواب پستان بند (سینه بند) و تعبیر اگر زن، جدیدش را داشته باشد و اگر مرد داشته باشد را  از بخش تعبیر خواب همراه سایت تفریحی جیران باشید.

تعبیر خواب پستان بند (سینه بند)

سینه‌بند، پستان‌بند یا سوتین گونه‌ای زیرپوش مختص زنان است که برای پوشانیدن و بالا نگه‌داشتن پستان استفاده می‌شود.امروزه استفاده از سینه بند برای زنان بسیار رواج یافته و کاربردهایی مثل برانگیختگی جنسی در سکس به همراه دارد. برخی آن را «پوششی واجب» و برخی از فمنیست‌ها آن را «تبعیض علیه زنان» تعبیر می‌کنند و با بستن آن مخالفند.

ه‌طور کلی سوتین از چند بخش تشکیل شده، کاپ یا کاسه‌ای که سینه‌ها درون آن قرار می‌گیرند، بندهایی که از روی شانه رد شده و تا پشت کمر ادامه دارند، نواری که معمولاً از کش است و قسمت کاپ سوتین را به پشت متصل می‌کند، دو یا سه غزن که در پشت کمر به هم می‌رسند و باعث بسته شدن سوتین می‌شوند.

ابن سیرین گوید که پستان بند دیدن در خواب زن را عز و مرتبت و کامروایی بود و مردان را زخم تازیانه و غم و اندیشه بود و اگر زنی بیند که پستان بند نو و تازه داشت دلیل بود که عز و مزتبت یابد و به کام رسد و اگر زنی بیند که پستان بند داشت دلیل بود که مال و نعمت یابد و شادمان گردد و اگر مردی بیند دلیل بر خذلان و نامرادی از همگان است.


موارد پیشنهادی


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 8 =

مشاهده بیشتر