0

تعبیر خواب فرش بافتن

تعبیر خواب فرش بافتن

تعبیر خواب فرش بافتن

تعبیر خواب فرش بافتن و فرش فروختن و فرش نو و فرش کهنه و زیلو و قالی را از بخش تعبیر خواب همراه سایت تفریحی جیران باشید.

تعبیر خواب فرش بافتن

اگر بیند قالی پهن نموده بودند و دانست ملک اوست، دلیل است عمرش دراز بود و روزی بر وی فراخ شود. اگر بیند بر قالی نشست و ندانست جای کیست، دلیل که حالش تعبیر خواب فرش تغییر شود.

اگر در خواب قالی را سبز و تعبیر خواب فرشپاکیزه بیند، دلیل بر جمعیت بود در دین و دنیا.

اگر قالی را در خانه دیگران بیند که انداخته بود، دلیل است سفری نماید و از آن سفر منفعت بسیار حاصل کند.

اگر در خواب بیند بر قالی کوچک نشسته بود، دلیل که عمرش کوتاه بود.

اگر بیند آن قالی کوچک در زیر او دراز شد، دلیل که روزی بر وی فراخ شود.

اگر بیند قالی پیچید و به کنج خانه نهاد، دلیل است اقبال خود را به دست خود کند.


موارد پیشنهادی


قالی معیشت است و هم عمر و این بستگی دارد به این که قالی را کجا و چطور ببینیم و خودمان نسبت به قالی چه وضع و موقعیتی داشته باشیم.

اگر در خواب نسبت به قالی فاصله داشته باشید معیشت و روزی شما است ولی اگر بیننده خواب به قالی مربوط و چسبیده باشد عمر است.

اگر در خواب ببینید که اتاقی متعلق به شما است اما فرش دیگری در آن گسترده است صاحب فرش هر که هست به شما سود می رساند و شما از او بهره مند می گردید. اما اگر ببینید که اتاق متعلق به دیگری است و قالی شما آن جا پهن شده صاحب اتاق هر که هست از شما بهره مند می گردد حتی روزی شما را می برد.

تعبیر خواب فرش بافتن – اما اگر در خواب ندانید صاحب قالی کیست یا آن اتاق به چه کسی تعلق دارد در هر دو حالت خود شما صاحب آن ها هستید و تعبیر به اهمیت و ارزش قالی بستگی می یابد.

اگر در خواب ببینید که قالی می بافید کارتان روال مطلوب و خوب پیدا می کند ولی اگر در قالی که می بافید مشاهده کنید نقش ها به هم ریخته در کارتان آشفتگی پدید می آید.

اگر در خواب ببینید که روی قالی محقری نشسته اید خوب نیست چه از کوتاهی عمر و تنگی معاش نشان دارد.

ابن سیرین می‌گوید: تعبیر خواب فرش، دین و ایمان مرد می‌باشد.

جابر مغربی می‌گوید: اگر در خواب ببینی فرش قرمز رنگ است، تعبیرش عشرت می‌باشد، یا اگر سیاه یا کبود باشد، تعبیرش غم و اندوه می‌باشد و اگر زرد باشد، تعبیرش بیماری است، یا چنانچه سفید باشد، تعبیرش روزی حلال می‌باشد.

اگر ببینی فرش‌ تو سوخته است، یـعـنـی رزق و روزی به روی تو بسته می‌شود و حال و روز تو بد خواهد شد.

اگر ببینی فرش کهنه و پاره می‌باشد، یـعـنـی زندگی بر تو سخت می‌گذرد.

اگر ببینی فرش تمیز و نو و بزرگی داری، یـعـنـی نعمت و مال تو زیاد می‌شود، خصوصاً اینکه آن را پهن شده ببینی.

امام صادق (ع) می‌فرمایند: تعبیرهای فرش بزرگ و نو عبارتند از: ۱- عزت و جاه و مقام ۲- بزرگی و والایی ۳- رتبه و مرتبه۴- مال ۵- عمر طولانی ۶- تعریف و تحسین و ستایش به اندازۀ بزرگی فرش. تعبیر دیدن فرش فروشی که پول می‌گیرد، بر خلاف شش حالت قبل می‌باشد.

ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی فرش را فروخته‌ای یا به کسی معنی فرِِش با قالی فرق دارد. قالی را در جای خود نوشته ام. فرش به معنی چیزی است که می گسترانند و بر آن می نشینند حتی ممکن است آجر یا موزائیک یا سنگ را هم فرش کنند کما این که زیاد ( سنگ فرش) و امثالهم را شنیده و دیده ایم. فرش در خواب حیثیت و آبرو و اعتبار بیننده خواب است. اعتباری است که نزد دیگران داریم یا تامینی است که خودمان برای روز مبادا فراهم آورده ایم. فرش معنی عام دارد و زیلو و قالی را نیز شامل می شود حتی بوریا، حصیر، موکت، تایل و خیلی چیزهای دیگر فرش هستند و کلا در رویاهای ما آبرو و اعتبارند …

از نظر قضاوت دیگران و تامین است از دیدگاه خودمان. چنان چه در خواب ببینید اتاق های مفروش و گسترده و وسیعی دارید آبرو و حیثیت و اعتبار و شخصیت شما نزد افراد جامعه تامین است و خواب شما می گوید مردم درباره شما خوب قضاوت می کنند و احترام قائلند. ضمنا تامین مالی حاصل می کنید که خیالتان از جهت فردای احتمالی آسوده می شود. حال اگر دیدید که اتاق های خانه شما مفروش نیستند.

تعبیر کاملا خلاف آن است که گفته شد. اگر در خواب ببینید که جائی از اتاق یا خانه شما مفروش است و جائی زمین دیده می شود نشان آن است که موقعیتی متزلزل و ناپایدار دارید. اگر دیدید اتاق خود را با زیلو فرش کرده و روی زیلو یک قالی گران بها گسترده اید خواب شما می گوید چهره خویش را با سیلی سرخ نگه می دارید زیرا موقعیت شما خوب نیست ولی ظاهر را حفظ می کنید. اگر فرشی گران بها را با حصیر پوشانده باشید تعبیر خلاف آن است.

خواب شما می گوید موقعیت خوبی دارید اما ظاهرتان طوری است که مردم اعتباری به شما نمی دهند. اگر در خواب ببینید فرشی را می فروشید به کسی که فرش را می خرد نیاز پیدا می کنید و اگر دیدید فرشی را می خرید سود می برید مخصوصا اگر فرش از پشم و خوش نقش و خوش رنگ باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 5 =

مشاهده بیشتر