0

رژیم غذایی برای سلامت ناخن

رژیم غذایی برای سلامت ناخن

رژیم غذایی برای سلامت ناخن

با رژیم غذایی برای سلامت ناخن از بخش رژیم و تغذیه سایت تفریحی جیران همراه باشید.

رژیم غذایی برای سلامت ناخن
شما همان چیزی هستید که می خورید ، بنابراین این حرف به قوت خود ادامه می دهد، مطمئناً نشانه هایش دیده می شود. آنچه که در بدن خود قرار می دهید می تواند تفاوت زیادی در ظاهر مو ، پوست و ناخن های شما داشته باشد.


موارد پیشنهادی


بنابراین ، برای اطمینان از داشتن ناخن های قوی و سالم ، چه غذایی باید مصرف کنید؟ لیتون دنی ، بنیانگذار نام تجاری ناخن nameake خود ، پاسخ هایی دارد.

وی گفت: “تغذیه تأثیر بسیار زیادی بر گردش خون دارد که محصولات تجزیه رژیم غذایی سالم و متعادل را به ماتریس (قسمت رو به رشد ناخن) منتقل می کند.” وی گفت: “برای ناخن های سالم ، رژیم غذایی شما باید میوه و سبزیجات تازه زیادی داشته باشد تا ویتامین ها و مواد معدنی لازم را به بدن و ناخن های شما تأمین کند.

وی گفت: “به ویژه ، شما باید از تغذیه مناسب آهن ، روی و ویتامین A برای نگه داشتن ناخن ها در بهترین حالت ممکن اطمینان حاصل کنید. سایر مواد دوست داشتنی ناخن برای افزودن به رژیم غذایی خود شامل پروتئین و اسیدهای چرب امگا 3 ضروری است. ناخن های شما در مورد سلامتی شما چیزهای زیادی می گویند ، بنابراین اگر به طور ناگهانی متوجه تغییر ظاهر آنها شدید ، مهم است که رژیم و رژیم غذایی خود را بررسی کنید. ”

اما برای اطمینان از خوردن آن دسته از مواد دوست داشتنی ناخن ، چه غذاهایی را باید به رژیم غذایی خود اضافه کنید؟

ویتامین A را می توان در روغن کبد cod ، جگر ، تخم مرغ ، هویج ، اسفناج ، کلم بروکلی و گلدان آبی یافت ، در حالی که دانه کدو تنبل ، آجیل برزیل ، استیک و صدف برای روی مفید است و سبزیجات برگ سبز ، کشمش ، بادام ، خرما ، و مرغ پر از آهن هستند.

برای افزایش مصرف پروتئین خود ، سعی کنید گوشت ، پنیر ، لبنیات ، تخم مرغ ، غلات ، حبوبات ، جو دوسر ، آجیل و دانه ها را به رژیم غذایی خود اضافه کنید و ماهی را فراموش نکنید ، زیرا مصرف این مواد غذایی چربی های اساسی امگا 3 را تأمین می کنند.

علاوه بر این ، لایتون توصیه می کند که در صورت کمبود و خشک شدن پوست ، به آرایش ناخن های خود کمک کنید. وی پیشنهاد می کند که هنگام انجام کارهای خانگی ، از دستکش های پلاستیکی استفاده کرده و کرم های دست و ناخن را در خانه و محل کار خود استفاده کنید تا مطمئن شوید که دست های خود را مرطوب نگه می دارید.


بیشتر بخوانید: چگونه دست خود را زیبا کنیم؟


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دوازده =

مشاهده بیشتر