0

معرفی کامل رمز ارز بیبی دوج BabyDoge

معرفی کامل رمز ارز بیبی دوج BabyDoge

معرفی کامل رمز ارز بیبی دوج BabyDoge

در این پست از مجله ارزهای دیجیتال جیران قصد داریم به معرفی کامل رمز ارز بیبی دوج BabyDoge بپردازیم. عزیزان حتما در پست رمزارز چیست و چگونه کار می کند با مفاهیم کامل رمزارزها یا ارزهای دیجیتال (کریپتوکارنسی) آشنا شده اید.

Baby Dogecoin (BABYDOGE) یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که در سال ۲۰۲۱ به عنوان یک منبع سرگرم کننده، حمایتی و آموزشی از ارز دیجیتال مورد علاقه Dogecoin (DOGE) ایجاد شد. این یک نسخه سبک تر از Dogecoin است که بر ارائه راهی آسان برای یادگیری در مورد بلاک چین و ارزهای دیجیتال تمرکز دارد. این پروژه برای مقرون به صرفه ساختن کریپتو برای همه و کمک به سگ های فقیری که نیاز به مراقبت دارند ایجاد شد. رمز ارز BabyDoge یک انتخاب هیجان انگیز برای هر کسی است که می خواهد بدون سرمایه گذاری زیاد با دنیای ارزهای دیجیتال آشنا شود.

شروع BABYDOGE

اعتقاد بر این است که کریستین کامپیسی، بنیانگذار Save Lands and Paws، پدر این رمزارز است. در ابتدا حدود ۴۲۰ کوادریلیون توکن در بازار عرضه شد که از این تعداد ۱۸۰ کوادریلیون سکه تمام شد. از بین بردن ماهانه سکه های BABYDOGE توسط تیم Backend به منظور حفظ تقاضا و تعادل در عرضه انجام می شود. با این حال، توجه داشته باشید که این اقدام هیچوقت بر قیمت توکن BabyDoge تأثیر نمی گذارد.

لیست شدن بیبی دوج در بایننس

با توجه به گفته های ژائو، بیبی دوج باید پس از داشتن ۱ میلیون هولدر، شایستگی فهرست شدن در بایننس را کسب می کرد. بیبی دوج در ۲۷ نوامبر ۲۰۲۱ از مرز ۱.۳ میلیون دارنده عبور کرده و هر روز نیز به این تعداد افزوده می شود ولی هنوز این اتفاق صورت نگرفته است. بنابراین لیست شدن بیبی دوج در بایننس هر لحظه ممکن است صورت بگیرد، اما تاکنون هیچ اعلام رسمی ارائه نشده است.

این در حالی است که شیبا اینو با همین تعداد دارنده در بایننس فهرست شده است اما بیبی دوج همچنان منتظر است. با توجه به گفته های ژائو، بیبی دوج تمام ویژگی های لازم برای لیست شدن در بایننس را دارد از جمله داشتن بیش از ۱ میلیون هولدر و یک جامعه قوی و پر جنب و جوش و همچنین ارائه نتایج مطلوب قیمتی.

آیا سرمایه گذاری روی BABYDOGE تضمین شده است؟

هدف از تشکیل رمزارز BABYDOGE دقیقاً همین است، یعنی کمک کردن به شما برای کسب چند دلار اضافی. برای کسب درآمد، داشتن و نگه داشتن این توکن به تنهایی نتیجه می دهد. شما می توانید تاثیر آن را دریافت کنید. این بدان معناست که شما سهمی از کارمزدهای دریافتی برای هر تراکنش دریافت خواهید کرد. توکن ها را ذخیره کنید و به افزایش موجودی کیف پول خود نگاه کنید. حتی زمانی که قیمت Babydoge کاهش می‌یابد، شما خیلی تحت تأثیر قرار نخواهید گرفت زیرا توکن کسب می‌کنید.

آیا باید روی Baby Doge سرمایه گذاری کنید؟

پاسخ منفی است. بله، ارزش آن افزایش یافته است، اما هیچ چیز نمی تواند تضمین کند که یک گزینه سرمایه گذاری بلندمدت هوشمند است. برای این اقدام مشکلاتی وجود دارد:

  • فقدان مزیت رقابتی و ویژگی های منحصر به فرد آن.
  • وب سایت و سند وایت پیپر آن پر از اشتباهات گرامری و حروف بزرگ است.
  • آنها در مورد آینده BabyDoge به عنوان یک ارز دیجیتال زیاد صحبت نمی کنند. در عوض، آنها به میم و محبوبیت علاقه مند هستند.

بسیاری از دارندگانی که صاحب ارزهای دیجیتال دیگر هستند، سهمی از کارمزد تراکنش دریافت می‌کنند. بنابراین، صادقانه بگویم، هیچ چیز جدیدی وجود ندارد که ارزش جلب توجه را داشته باشد.

چگونه می توانید Baby Doge بخرید؟

رمزارز Baby Doge چندان محبوب نیست. شما نمی توانید آن را در صرافی های ارزهای دیجیتال حرفه ای پیدا کنید. با این حال، اگر مصمم به خرید این توکن هستید، می توانید مراحل زیر را انجام دهید:

  • شما می توانید ارزهای دیجیتال را در صرافی های داخلی و خارجی بخرید.
  • شما می توانید ارزهای دیجیتال خود را در کیف پول هایی مانند Metamask قرار دهید.
  • به PancakeSwap وارد شوید و کیف پول Metamask خود را به آن متصل کنید.
  • از صفحه Swap می توانید Baby Doge را انتخاب کنید.

به خودتان اجازه ندهید که با روند و هیاهویی که بیبی دوج را در بر می گیرد همسو و هم جریان شوید. بر خلاف BABYDOGE که بر روی الگوهای رفتاری بدون هیچ کاربردی رونق می گیرد، بازار همیشه به توکن هایی که دارای ارزش هستند و دارای کاربرد هستند علاقه نشان می دهد.

روش کار توکن Baby Doge

Baby Doge با در نظر گرفتن سرعت و مقیاس ساخته شده است. این رمزارز BEP-۲۰ است که بر روی زنجیره هوشمند معروف Binance (BSC) ساخته شده است. مزایای خاصی نسبت به بسیاری از بلاک چین های دیگر وجود دارد. این مزایا شامل کارایی بهتر همراه با پردازش سریعتر است. افزایش راندمان و سرعت باعث کاهش هزینه های تراکنش موسوم به GAS fee گس فی یا همان فی اتریوم می شود. پردازش نیز در کمتر از ۵ ثانیه انجام می شود. 10 درصد کارمزد تراکنش که Baby Doge در تراکنش ها می گیرد دوباره توزیع می شود. 5 درصد به همه دارندگان Baby Doge که reflection نامیده می شود، دوباره توزیع می شود. نیمی از 5 درصد باقیمانده به سکه های بایننس تبدیل می شود و مابقی نزد Baby Doge باقی می ماند.

ماموریت و ارتباطات BABYDOGE

ماموریت Baby Doge کمک به سگ هایی است که بیشتر به آن نیاز دارند. این سکه از بسیاری از سازمان‌هایی حمایت کرده است که از سگ‌های نیازمند مراقبت می‌کنند. این کمک های مالی بیش از ۳۰۰۰۰۰ دلار بوده است.

پتانسیل کسب درآمد با Baby Dogecoin چیست؟

Baby Doge گزینه خوبی برای ایجاد درآمد اضافی با آن است. در واقع، بازتاب هایی که دریافت می کنید، آن را برای درآمد غیرفعال عالی می کند. مالکیت توکن های Baby Doge تعادل شما را در بلاک چین افزایش می دهد.

نتیجه گیری

اکنون که می دانید BABYDOGE چه کاری می تواند انجام دهد و چه کاری نمی تواند انجام دهد، تصمیم با شماست. بهتر است قبل از سرمایه گذاری با یک مشاور ارزهای دیجیتال بررسی کنید که آیا باید در BABYDOGE سرمایه گذاری کنید. ما می دانیم که توکن های میم در گذشته به شدت شکست خورده اند. بنابراین، قبل از جهش فکر کنید. عضوی از جامعه بودن می‌تواند هیجان‌انگیز باشد، اما این نیازی به انتخاب‌های بدون بررسی ندارد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + پانزده =

مشاهده بیشتر