0

معرفی برترین کتابهای 2021

معرفی برترین کتابهای 2021

معرفی برترین کتابهای 2021

امروز در مجله اینترنتی جیران قصد داریم به معرفی برترین کتابهای 2021 در جهان بپردازیم. با ما همراه باشید.

1. کتاب The Four Winds  (چهار باد)

نویسنده: کریستین هانا

برترین کتاب 2021- کتاب چهار باد

ایده آل برای طرفداران «جایی که Crawdads می خوانند» ، درام فوق العاده زیبا و دل انگیز کریستین هانا ، درگیری ها و چالش های پیش روی السا و خانواده اش ، که در جستجوی غرب به سر می برند را دنبال می کند. از یک زندگی بهتر انتخاب های انتقادی السا زندگی افراد اطراف او را برای نسل های آینده شکل می دهد.

2. چیزهایی که در آب از دست داده ایم

نویسنده: اریک نگوین

برترین کتاب 2021 -چیزهایی که در آب از دست داده ایم

چیزهایی که ما در آب از دست دادیم اولین جذابیت پیوندهای خانوادگی ، جذب و خانه است که حول یک خانواده مهاجر ویتنامی متمرکز است. هوونگ که از همسرش جدا شده است ، باید بفهمد چگونه می تواند زندگی خود و دو پسر جوانش را در نیواورلئان بسازد ، در حالی که با این واقعیت کنار می آید که زندگی او هرگز آنطور که تصور می کند نخواهد بود. خانواده به گونه ای با زندگی آمریکایی ها سازگار می شوند که گاهی اوقات باعث ایجاد اختلاف بین آنها می شود و تنها زمانی که طوفان کاترینا شهر جدید خود را ویران می کند ، راه بازگشت به یکدیگر را پیدا می کنند.

3. داروخانه گمشده

نویسنده: سارا پنر

داروخانه گمشده - برترین کتاب 2021

یک زن انتقام جویان در لباس یک داروساز آرام در این اولین اثر داستانی تاریخی محرک ، محور اصلی را به خود اختصاص می دهد. در قرن 18 در لندن ، زنان وقتی به نلا می آیند که باید در زندگی خود علیه مردان بدسرپرست اقدامی انجام دهند. به زودی ، الیزا بسیار جوان با عملی اشتباه روبرو می شود و جستجوی زن مدرن برای معنا ، در حال حاضر ، به طور برگشت ناپذیری با گذشته گره می خورد. با قصه گویی همه جانبه ، فضایی تاریک و گوتیک و شخصیت های فراموش نشدنی ، این اولین بازی خرابکارانه است که نباید از دست داد.


موارد پیشنهادی


4. پروژه سلام بر ماری

نویسنده: اندی ویر

کتاب پروژه سلام بر ماری

تنها امید برای بشریت به دکتر رایلند گریس بستگی دارد – اگر او بتواند مأموریت خود را به خاطر بسپارد. اندی ویر ، نویسنده پرفروش کتاب مریخی ، یک تریلر علمی کامل دیگر با پروژه Hail Mary ارائه می دهد ، داستان فاجعه قریب الوقوع ، بقا و ماجراجویی بین ستاره ای.

5. Madhouse در انتهای زمین: سفر بلژیکا به شب تاریک قطب جنوب

نویسنده: جولیان سانکتون

Madhouse در انتهای زمین

معرفی برترین کتابهای 2021 – مادهاوس در انتهای زمین به طور دقیق تحقیق کرد و متوجه شد ، با یک شعله ور شدن رمانی عمیق ، داستان زنده ماندن یک اکشن اعزامی اولیه به قطب جنوب را بازسازی می کند. آموندسون ، کوک و خدمه بی تجربه و بی انضباطی ، در کشتی بدشانسی ، در یخ و تاریکی قطب جنوب زندانی شده اند. این داستان ماجراجویی ، هیجان و در واقع وحشت ، کسانی را که به شهر گمشده Z ، در پادشاهی یخ و در قلب دریا کشیده شده اند ، مجذوب خود خواهد کرد. جولیان سانکتون از ابتدا تا انتها یک کتاب فوق العاده جذاب به ما هدیه کرده است.

6. غروب ، شب ، سپیده دم: در احیا و شجاعت (نسخه اختصاصی B&N)

نویسنده: آن لاموت

کتاب غروب ، شب ، سپیده دم

آن لاموت با مجموعه مقالات زیبا نوشته شده است. هدف او در اینجا این است که نشان دهد چگونه می توانیم علی رغم همه سختی ها ادامه دهیم. صدای او تند ، طنز آمیز و مملو از خرد است. تعداد نقل قول هایی را که دور خودم جمع کرده بودم از دست دادم. این کتابی است که از صدایی که دوستش داریم نیاز داریم.

7. گریه در H Mart

نویسنده: میشل زاونر

کتاب گریه در H Mart

اگر با نام میشل زاونر آشنا نیستید ، ممکن است گروه او ، صبحانه ژاپنی را بشناسید. زائونر ترانه سرای شگفت انگیزی است و قطعات نوشتاری او در این خاطرات غم انگیز اغلب به نمایش گذاشته شده است که زندگی را به عنوان جوانی سرکش توصیف می کند که سعی می کند میراث آسیایی خود را در یوجین بسیار سفید ، اورگان ، آشتی دهد.

8. پس لرزه ها: یک خاطره

نویسنده: نادیا اووسو

برترین کتاب 2021- کتاب پس لرزه ها

اولین اثر جذاب و فوق العاده ؛ خاطره ای که سخت به خطوط گسلی که اندوه و ضربه در ما و کسانی که دوستشان داریم نقش می بندد خیره می شود. همچنین مدیتیشن در مورد معنی خانه و فوریت خام خانواده است. اووسو در دنیایی که عاشق یک توضیح ساده است ، اما به دلیل تبعیض جنسیتی ، نژادپرستی ، ملی گرایی و آسیب دیده است ، واقعیت پیچیدگی و توانایی در آغوش گرفتن و خلق داستان های خود را ارائه می دهد. پس لرزه ها کتابی است که مدت ها بعد از آخرین صفحه در ذهن باقی می ماند.


بیشتر بخوانید: دانلود کتاب رمان ارباب زاده مغرور من


9. دختر آتش نشان

نویسنده: آنجلین بوللی

کتاب دختر آتش نشان

آنجلین بوللی ، نویسنده تازه کار ، یک فیلم هیجان انگیز و مهیج را ایجاد کرده است که از طریق چشم داونیس 18 ساله ، عضو دو نژادی و ثبت نام نشده از قبیله اوجیبو روایت می شود. با افزایش سوء استفاده از مت کریستال در جامعه خود ، داونیس از دانش خود در زمینه علم و پزشکی بومی استفاده می کند تا به عنوان یک محرمانه مخفی در FBI به عنوان مخفی عمل کند ، اما آنچه او کشف می کند باعث می شود که همه چیز را که تاکنون شناخته شده زیر سال ببرد. به تصویر کشیدن معتبر بولی از پیچیدگی های جوامع بومی و آسیب و قدرت زنان بومی ، این کتاب را به طور کامل برای YA و خوانندگان بزرگسال برجسته می کند.

10. عماری و برادران شب

نویسنده: B. B. Alston

کتاب عماری و برادران شب

غالباً اولین کتابی منتشر نمی شود که قلب و ذهن ما را به اندازه عماری و برادران شب مجذوب کند. این کتاب مملو از تخیل ، قلب و سرگرم کننده جادویی ، در بهترین حالت فانتزی درجه متوسط است. جهان سازی خارق العاده بی.ب.آلستون یخچال روی کیک این داستان حماسی شجاعت ، دوستی و عزم است که شایسته آن است در سالهای آینده در قفسه های کتاب خوانندگان جوان جایی پیدا کند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + دوازده =

مشاهده بیشتر