0

دانلود رمان ازدواج اجباری

دانلود رمان ازدواج اجباری

دانلود رمان ازدواج اجباری

هم اکنون همراه ما از بخش دانلود کتاب سایت تفریحی جیران دانلود رمان ازدواج اجباری را با بهترین کیفیت باشید.

  • موضوع: رمان
  • ۲۵۴ صفحه
  • فرمت: PDF
  • زبان: فارسی
معرفی کتاب رمان ازدواج اجباری

کتاب رمان ازدواج اجباری داستان انتقام پسری است که به خاطر اهدای قلب مادرش به مادر دختری، تصمیم به ازدواجی از روی کینه می‌گیرد.

در بخشی از کتاب رمان ازدواج اجباری می‌خوانیم:

یهو احساس حالت تهوع بهم دست داد بدو دوییدم سمت در اتاق و بازش کردم دوییدم سمت دستشویی کامران که تو سالن نشسته بود با تعجب بهم نگاه می‌کرد با شدت عق می‌زدم تمام محتویات معدم خالی شده بود کامران در و باز کرد و با نگرانی پرسید چی شده بهار؟ کنارش زدم و رفتم بیرون

دنبالم راه افتاد و از پشت شونم گرفت برگشتم و با داد گفتم – به من دست نزن ازت بدم میاد خوب بابا حالا چرا هار می‌شی تقصیر منه که خواستم ببینم چه مرگته اصلا برو بمیر بعدم رفت رو کاناپه لم داد دیگه حوصله این و نداشتم -اره می‌خوام برم بمیرم دست از سرم برداررررررررررررررر بعدم رفتم تو اتاق شققققققق درو کوبوندم به هم آروم رفتم طرف تختم و روش دراز کشیدم خیلی حالم بد بود همش حالت تهوع داشتم عکس کامران و که روی میز کنار تختم بود برداشتم و نگاش کردم اولین باری بود که با دقت نگاش می‌کردم پووستی سفید و چشای سبز رنگ با مژه‌های کشیده و دماغی صاف و متوسط که به صورتش میومد، با لبایی نه بزرگ و نه کوچیک همیشم رو صورتش ته ریش کمی داشت درکل خیلی جذاب بود از هیکلشم معلوم بود که ورزشکاره از خودم حرصم گرفت که نشسته بودمو ارزیابیش می‌کردم با عصبانیت روی تخت نشستم و عکسش و کوبوندم به دیوار که با صدای وحشتناکی خورد شد و ریخت رو زمین یهو در اتاق باز شد و کامران با عصبانیت اومد داخل چته؟ چه مرگته؟ این ادا اطوارا رو واسه من درنیار تو زن منی نیاوردمت اینجا خاله بازی کنی باید وظیفه زن و شوهریت خوب انجام بدی فهمیدی خوشم نمیاد یه ماهه اعتصاب کردی شیرفهم شد؟

لینک دانلود

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

مشاهده بیشتر