0

نکات مهم صاف کردن مو

نکات مهم صاف کردن مو

نکات مهم صاف کردن مو

اگر موهای شما ضخیم، موج دار یا موخور است و یا آنقدرها هم در بافت خود نیستید، شاید تصور کرده باشید که موهایتان از نظر شیمیایی صاف شود. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید بخاطر بسپارید. با بخش زیبایی سایت تفریحی و سرگرمی جیران همراه باشید تا با نکات مهم صاف کردن مو آشنا شوید.

نکات مهم صاف کردن مو

1. صاف کننده های شیمیایی به تغییر ساختار موهای شما کار می کنند. هر مو از زنجیره های گروهی کراتین، یک پروتئین طبیعی تشکیل شده است. درمان های شیمیایی بر روی نحوه جمع شدن این زنجیره ها تأثیر می گذارد تا به طور مؤثر از هر رشته سیم پیچ شود.


موارد پیشنهادی


انواع مختلفی از درمان های صاف کننده شیمیایی داخل سالن وجود دارد که ژاپنی و برزیلی رایج ترین آنها هستند. هر دو فرآیند شامل پوشاندن هر رشته با یک ماده شیمیایی قوی و سپس گرم کردن آن برای فعال سازی فرمول است.

پرم مستقیم ژاپن یک راه حل ثابت کننده دائمی است که فقط به رشد ریشه های شما در هر شش ماه نیاز دارد. این هزینه برای هر دوره درمانی بین 400 تا 850 دلار هزینه دارد. سه مارک معروف ژاپنی حرارتی Perm در ایالات متحده Yuko ، Milbon Liscio و Innosys iStraight System هستند.

سپس درمانهای کراتینه (صاف یا صاف کردن موهای برزیلی) وجود دارد. این روش نیمه دائمی می تواند بین دو تا چهار ماه طول بکشد و در ازای هر درمان حدود 200 تا 350 دلار برای شما هزینه می کند. این به شما موهای صافی نمی دهد، اما به طور قابل توجهی موهای فر، مو و حالت دادن را با نتایج مقاوم در برابر رطوبت کاهش می دهد.

2. این فرآیند کمتر از دو ساعت طول می کشد – اما شما با بهترین دمش از سالن بیرون نخواهید رفت. در آرایشگاه، آرایشگر موهای شما را شامپو می کند، سپس مواد شیمیایی را قسمت به قسمت روی موهای خشک یا مرطوب قرار می دهد. فرمول های مختلف برای پردازش به زمان متفاوتی نیاز دارند، بنابراین شما کمی محکم می نشینید. سپس آرایشگر شما موهای شما را خشک می کند و با حرارت بسیار زیاد آن را اتو می کند.

3. پس از صاف شدن شیمیایی، نمی توانید 1-2 ساعت بعد از درمان خود را بشویید. این زمان خشک شدن، که بسته به توصیه آرایشگر شما می تواند تا چند روز طول بکشد، به محصول اجازه می دهد تا تثبیت شود.


بیشتر بخوانید: نحوه سنجش کیفیت لباس


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − شش =

مشاهده بیشتر