0

فرق بین دکلره و رنگ سه صفر

فرق بین دکلره و رنگ سه صفر

با فرق بین دکلره و رنگ سه صفر از بخش زیبایی سایت تفریحی جیران همراه باشید.

فرق بین دکلره و رنگ سه صفر

اصلی ترین تفاوتی که بین دکلره و رنگ موی سه صفر وجود دارد این است که دکلره می تواند موهایتان راتا پایه 11، یعنی کاملاً روشن برساند. در حالی که رنگ موی سه صفر حداکثر تأثیری که روی موهای تیره دارد این است که آن ها را به پایه 5 می رساند. بنابراین اگر می خواهید رنگ نهایی موهایتان بلوند یخی یا بلوند خیلی روشن شود، نمی توانید از رنگ موی سه صفر به جای دکلره استفاده کنید.


موارد پیشنهادی


دومین تفاوت دکلره و رنگ موهای روشن کننده یا همان سه صفر در این است که برای رسیدن به رنگ مو بلوند توسط دکلره همیشه باید از تونر استفاده کرد تا زیرتوناژهای قرمز یا نارنجی مو از بین برود. این در حالی است که پس از استفاده از رنگ موهای روشن کننده تنها گاهی نیاز است که از تونر استفاده کنید.

حتماً دیده اید که برخی از خانم ها پس از استفاده از دکلره دچار حساسیت می شوند و سوزش و زخم و التهاب را در پوست شاهد هستند. از آن جا که دکلره ماده ای بسیار قوی است چنین عوارضی بعد از استفاده از آن طبیعی است. اما این موضوع در مورد رنگ موی سه صفر صدق نمی کند. یعنی رنگ موی سه صفر موجب بروز حساسیت و التهاب در پوست نخواهد شد.

اگر می خواهید موهای رنگ شده خود را روشن کنید، بهتر است از دکلره استفاده کنید. روشن کننده های مو توان از بین بردن رنگ های قبلی را ندارند.

درست است که رنگ موی سه صفر نسبت به دکلره آسیب کمتری به موها می رساند اما دوام و ماندگاری آن نیز کمتر است و ممکن است با چند بار شستو از بین برود. در حالی که دکلره تا زمانی که موهای جدید رشد نکند، موها را روشن نگه می دارد.


بیشتر بخوانید: ۱۱ مکان بکر در زمین(سری اول)


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 5 =

مشاهده بیشتر