0

رژگونه در انواع چهره ها

رژگونه در انواع چهره ها

رژگونه در انواع چهره ها

با آموزش استفاده از رژگونه در انواع چهره ها از بخش زیبایی سایت تفریحی جیران همراه باشید.

لوازم آرایشی تنوع بسیار زیادی دارند و استفاده از آنها اصولی دارد که باید رعایت شود . بسیاری از افراد علاقه دارند با توجه به نوع آرایش خود از رژ گونه استفاده کنند و این ماده آرایشی این روزها به یکی از مهم ترین لوازم آرایشی تبدیل شده است.

طرز استفاده از رژگونه
چهره های افراد بسیار متفاوت است برخی صورتی گرد و برخی زاویه دار دارند . بسته به اینکه صورت شما چگونه است می توانید نوع آرایش خود را متفاوت انتخاب کنید تا هر چه زیباتر و شکیل تر به نظر آیید.

آموزش و طرز استفاده از رژگونه

  • نحوه رژگونه زدن

یافتن شیوه ای برای استعمال رژگونه به گونه ای که با صورت شما تناسب داشته باشد کار دشواری نمی باشد اما در عین حال می تواند چالش برانگیز باشد.

چهره هایی با شکل الماس :

صورت در قسمت استخوان های گونه عریض تر است و در چانه و خطمو باریک تر است. از بالای استخوان های گونه شروع کنید و به سمت بالا حرکت کنید بگونه ای که به گوش خود نزدیک شوید و سعی کنید یک حرکت دایره ای داشته باشید که توجه را به سمت استخوان های گونه و چشم جلب کند.

چهره هایی با شکل قلب :

پیشانی پهن همراه با استخوان های گونه برآمده و چانه باریک باید رنگ ترکیبی استفاده کنند و از قسمت بیرونی و بالایی گوشه ای از استخوان گونه در یک حرکت دایره ای به سمت گوش حرکت کنند.این سبب می شود که چانه شما نرم تر بنظر برسد.

چهره هایی با شکل مثلث معکوس :

استخوان های گونه بالا ، پیشانی پهن و چانه باریک دارند.با استفاده از جرکت مستقیم شوت رژگونه را بر روی گونه های خود بمالید و اگر احساس می کنید استخوانهای شما بیش از حد نمایان شده است ، رنگ را کمی به سمت گوش هایتان بمالید.

چهره های مستطیل شکل :

باریک ، صورت دراز و آرواره ای که این افراد بدون اینکه به ناحیه زیربینی نفوذ کنند استخوان های گونه خود را با شوت رژگونه بزنند و بصورت مخروطی به سمت بالا و گوشه خارجی چشم حرکت کنند.


حتماً بخوانید: طرز تهیه ماسک ضد چروک صورت در منزل


طرز استفاده از رژگونه برای انواع صورت

طرز استفاده از رژگونه برای انواع صورت چهره های بیضی شکل :

با پیشانی بلند و آرواره ای باریک تر از استخوان گونه که این خانوم ها با استفاده از شوت یا انگشتان دست خود بطور مستقیم و در حالت رفت و برگشت پودر را به استخوانهای گونه خود بمالید بصورتیکه به گوش ها نزدیک باشد.

چهره های گلابی شکل :

با پیشانی باریک و پهن و آرواره مدور که به منظور کوچک نشان دادن آرواره از یک زاویه شروع به استعمال رژگونه می کنید همچنین سعی کنید قلم مو را در یک زاویه حرکت دهید.

چهره های دایره ای شکل :

طول و عرض چهره یکسان است فقط گونه کمی عریض تر است.از ناحیه گوش شروع کنید و شوت را به سمت پایین حرکت دهید و بر روی گونه بمالید همچنین میتوانید شوت را بر روی چونه خود بمالید تا صورت شما کمتر گرد بنظر برسد.

چهره های مربعی شکل :

طول و عرض مشابه با خط مو پیشانی که شوت رژگونه را باید درحالت کمانی و به سمت بالا بر روی گونه خود حرکت دهید و به گوشه خارجی چشم شما نزدیک تراست.

چهره های مثلثی شکل :

پیشانی باریک و استخوان های گونه با آرواره ای مربع شکل که شبیه به صورتهای قلب شکل است و از گوشه بیرونی استخوان های گونه باید رژگونه را بمالید سعی کنید با حرکت دایرهای به سمت بالا حرکت کنید و به گوشه خارجی چشم نزدیک شوید.

درباره صورت مربع بیشتر بدانید

صورت‌های چهارگوش باید گردتر نشان داده شوند. یک رژگونه گرد که تا خط فک شما امتداد یابد و به سمت بیرون صورت محو شود، می‌تواند تاثیری ایجاد کند که صورت گردتر به نظر برسد. همچنین می‌توانید یک مثلث روی استخوان گونه بکشید و آن را با برس رژ گونه به سمت پایین پخش کنید و قسمتی که به سمت گوشه بیرونی صورت وخط فک است را کمی تیره‌تر کنید.

جاهایی که باید تیره‌تر شود: اطراف فک و شقیقه‌ها.

جاهایی که باید روشن‌تر شود: وسط بینی، وسط گونه ها و چانه.

رژ گونه: دو طرف استخوان‌های گونه.ا

گر موها بلندتر و روی شقیقه‌ها و اطراف صورت و فک قرار گیرد بهتر است.


بیشتر بخوانید: آموزش نحوه انتخاب کرم پودر مناسب با رنگ پوست شما


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + پانزده =

مشاهده بیشتر