0

رنگ کردن مو به روش طبیعی

رنگ کردن مو به روش طبیعی

رنگ کردن مو به روش طبیعی

اگرچه رنگ کردن مو به روش طبیعی فقط ممکن است نتایج ظریف به شما بدهند ، آنها یک گزینه عالی برای رنگ موهای دائمی هستند و موهای شما بسیار به این رنگ ها نیاز دارند.

رنگ کردن مو به روش طبیعی

1. قهوه / چای

قهوه یا چای تازه دم شده می تواند موهای روشن را به میزان قابل توجهی تیره کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که دم کرده را به عنوان شستشوی نهایی روی موهای خود بریزید و بگذارید تا در هوا خشک شود. دفعه بعد که موهایتان را با شامپو می شویید ، این رنگ شسته می شود ، اما شما فقط می توانید این روند را تکرار کنید زیرا هیچ عارضه ای ندارد. در واقع ، برخی از چای ها در واقع می توانند سلامت و بافت موهای شما را بهبود ببخشند.


موارد پیشنهادی


2. رنگ غذا

برای دستیابی به طیف وسیعی از رنگهای دیوانه می توان از رنگهای غذایی و نوشیدنی های طعم دار رنگی استفاده کرد. رنگ غذا یا کولد را با نرم کننده مخلوط کرده و آن را روی موهای خود بمالید. بگذارید چند ساعت بماند و سپس آن را با آب بشویید. استفاده از رنگ های طبیعی مانند چغندر از رنگ مصنوعی ایمن تر است.

3. آب چغندر و هویج

معمولاً از درمان آب چغندر و هویج برای افزودن ته رنگ قرمز به موهای سبزه و بلوند استفاده می شود. شما باید 3 قسمت آب چغندر را با 1 قسمت آب هویج مخلوط کنید و موهای خود را با این ترکیب اشباع کنید. بگذارید حدود یک ساعت بماند و سپس آن را با شامپو بشویید.

4. حنا

حنا یکی از محبوب ترین درمان های رنگ آمیزی طبیعی مو است. از پودر حنا و آب یک خمیر درست کنید و این را روی موهای خود بمالید. بگذارید چند ساعت بماند و سپس شامپو بزنید و موهایتان را حالت دهید.

5. لیمو و عسل

لیمو و عسل به خوبی با هم کار می کنند تا موهای شما روشن شود و برجستگی های طبیعی به شما بدهد. قسمتهای مساوی از این دو ماده را مخلوط کرده و به موهای خود بمالید. به مدت یک ساعت در آفتاب بنشینید یا با استفاده از سشوار گرم کنید. مخلوط را با شامپو بشویید و سپس حالت دهید. ممکن است مجبور شوید این روند را چند بار تکرار کنید تا به نتایج مشهودی برسید. اگرچه آزمایش با رنگ ها می تواند سرگرم کننده باشد ، اما آسیب هایی که به شکل موهای خشک و شکننده ایجاد می کنند ، می تواند لذت را کم کند. از این رو ، همیشه ایده خوبی است که به گزینه های طبیعی و ایمن روی بیاوریم.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + بیست =

مشاهده بیشتر