0

بهترین کرم های رفع کشیدگی پوست

بهترین کرم های رفع کشیدگی پوست

بهترین کرم های رفع کشیدگی پوست

چه ترک پوست یا کشیدگی پوست را در دوران بارداری به دست آورده باشید و چه در طی رشد در نوجوانان، علائم کششی هر دو بخشی از زندگی و کاملاً طبیعی است. معرفی بهترین کرم های رفع کشیدگی پوست را از بخش زیبایی سایت تفریحی جیران همراه ما باشید.

و گرچه ممکن است برخی از خانمها اضافه وزن خود را با آغوش باز بپذیرند و برخی دیگر ترجیح می دهند ظاهر خود را لاغر کنند، اما هیچ انتخابی مشکل نیست.

برای کسانی که به دنبال جلوگیری از شکل گیری علائم کشیده شدن پوست در دوران بارداری هستند یا مواردی را که قبلاً در آنها وجود دارد به حداقل می رساند، مهم است که توجه داشته باشید که آیا شما ایجاد می کنید (یا چرا دارید) علائم کششی تا حد زیادی به ژنتیک شما بستگی دارد و شما واقعا راه خلاص شدن از آنها را نمی دانید.

دکتر مورگان رباچ، دکتر، متخصص پوست و مو، متخصص پوست، به Cosmopople گفت: “هیچ راهی برای خلاص شدن دائم و کامل از علائم کشش وجود ندارد، اما ما انواع مختلفی از درمان های مختلف را داریم که ممکن است باعث شود آنها ظاهر بهتری پیدا کنند.”


موارد پیشنهادی


و در حالی که کرم های ضد علائم کشش مطمئناً ارزانترین درمانی است که می توانید خریداری کنید، همچنین حداقل شواهد برای اثربخشی کارآیی بسیاری از کرم های کششی وجود دارد. با این حال، مواردی وجود دارند که می توانند در صورت محو شدن یا جلوگیری از شروع علائم، به شما کمک کنند.

بهترین کرم ها و روغن هایی که می توانید در استرالیا خریداری کنید در استرالیا است

 

  • بهترین راه حل برای استفاده از علائم کشش جدید: انتخاب پوست پائولا برای صاف کردن پوست با استفاده از رتینول ، 43 دلار 

بهترین کرم های رفع کشیدگی پوست

احتمالاً بهترین چیز بعدی برای کرم رتینول با استحکام تجویز، این روش درمانی صاف کننده بدن با انتخاب پائولا ممکن است به کاهش علائم کشش ظاهری که اخیراً در پوست ظاهر شده اند کمک کند.

چطور؟ کمپلکس رتینول آن به تحریک تولید کلاژن کمک می کند. با این حال، توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است: در حین بارداری یا شیردهی از هیچ نوع رتینوئید استفاده نکنید.

 

  • بهترین روغن برای حاملگی: روغن ماساژ با کشش Weleda Stretch ، 27.95 دلار 

بهترین کرم های رفع کشیدگی پوست
این اکسیر سرشار از ویتامین E و روغن بادام محکم کننده پوست است که به عنوان یک درمان ماساژ تسکین دهنده در طول و بعد از بارداری استفاده می شود تا در ارتقاء خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست هنگام مبارزه با خشکی کمک کند. در حالی که شکل گیری علائم کشش مربوط به بارداری تا حد زیادی ژنتیکی است.

  • بهترین کرم برای بارداری: کرم پیشگیری از علائم Mustela Stretch ، 27.96 دلار 

بهترین کرم های رفع کشیدگی پوست

متخصصان و زنان باردار نیز از خواص پیشگیرانه گزارش شده از این کرم ستایش می کنند. این گیاه از پپتیدهای آووکادو تغذیه می کند تا قابلیت ارتجاعی پوست را داشته باشد، در حالی که گالاکتارآبینان، یک ماده اختراع شده از درخت لارچ است که به پوست کمک می کند تا در برابر کشش مقاومت کند. موم زنبور عسل و کره شاه نیز برای حفظ ماندگاری پوست، خدمات غنی و آبرسان خود را ارائه می دهند و گرچه شواهد محسوس اندک است، یک مطالعه 26 زن که از این محصول استفاده می کردند نشان داد که 96٪ به هیچ وجه علائم کششی ایجاد نکرده اند.


جالب است بدانید: حال روحی خود را با آووکادو خوب کنید


 

  • برترین ها: لوسیون ماساژ برای فرمول کره ، کاکائو Palmer’s Marks Stretch، 16.99 دلار 

بهترین کرم های رفع کشیدگی پوست

اجازه ندهید که قیمت پایین شما را فریب دهد – این داروخانه خریداری مدت زمان طولانی یک فرق داشته است. تهیه شده با پایه کره کاکائو با امضای مارک، افزودنیهای روغن بادام مخلوط و روغنهای آرگان و همچنین ویتامین E ، Shea buter و bio c-elaste (ترکیبی از کلاژن ، الاستین و آسیاتا centall) ، همه با هم کار می کنند تا خاصیت ارتجاعی را افزایش دهند در پوست خود نگه دارید تا از ایجاد علائم کشش جلوگیری کند. در حالی که برای بارداری طراحی شده است، حتی اگر انتظار نداشته باشید، کاملاً قابل استفاده است.

  • بهترین کارگر چند کاره: BIO OIL Bio-Oil ، 14.99 دلار تا 24.99 دلار 

بهترین کرم های رفع کشیدگی پوست
وقتی صحبت از محصولات چند کاره می شود، واقعاً از روغن امضای معروف BIO OIL بهتر نمی شود. نه تنها از نظر بالینی مشخص شده است که باعث کاهش ظاهر علائم کشش می شود، بلکه نشان داده شده است که باعث بهبود ظاهر انواع زخم ها، بهبود تن پوست و ایجاد چین و چروک های ظریف نیز می شود. در مورد زمان چهار برابر صحبت کنید!

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 20 =

مشاهده بیشتر