0

مزایای میکروبلیدینگ ابرو

مزایای میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ در سال گذشته به داغترین روند جدید در آرایش نیمه دائمی ابروها تبدیل شده است. زنان در سراسر کشور از این روش ایمن و جدید استفاده می کنند تا ابروهای خود را پر کنند بدون اینکه مجبور شوند هر روز صبح آرایش کنند. اگر تمایل دارید از روشی نیمه دائمی برای پرکردن ابروهایتان بهره گیرید توصیه می کنیم مزایای میکروبلیدینگ ابرو را از بخش زیبایی سایت تفریحی جیران مطالعه نمایید تا راحت تر تصمیم گیری نمایید.

مزایای میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلاک گذاری چیست؟

میکروبلیدینگ یک روش دستی برای کاشت رنگدانه در سکته های مو مانند در اپیدرم برای ایجاد جلوه کاملتر است. این شکل از خال کوبی جدیدترین روند در آرایش نیمه دائمی است. نتایج طبیعی به دست می آیند با یک تیغه تیز دستی که از 7 میکرون سوزن تشکیل شده است.

میکروبلیدینگ به جای طرح کلی و پر کردن طرح کلی از ابروهای شما، در واقع امکان قرار دادن مو مانند سکته های پوستی را فراهم می کند. در حالی که در خال کوبی سنتی از سوزن های دستگاه چرخشی / کویل برای فشار دادن جوهر به 7 لایه در عمق پوست استفاده می شود، میکروبلیدینگ از یک تیغه دستی استفاده می کند و فقط 3 لایه پوست را هدف قرار می دهد. از آنجا که این رنگدانه به صورت سطحی در پوست قرار می گیرد، سکته های مغزی تیز، ترد و تقلید شده و ظاهر موهای واقعی را تقلید می کنند! ابروهای جدید شما بسته به قرار گرفتن در معرض محیطی که در آن قرار دارد بین 1 تا 3 سال دوام می آورند.


موارد پیشنهادی


در اینجا 9 دلیل وجود دارد که چرا میکروبلادینگ ارزش هر هزینه ای را دارد:

  1. به شما کمک می کند تا پس انداز کنید.

سالانه چقدر برای محصولات پر کننده ابرو یا خدمات رنگ آمیزی ابرو هزینه می کنید؟ ریاضیات را انجام دهید! نتایج حاصل از میکروبلیدینگ بسته به چگونگی حفظ رنگدانه در پوست از 1-3 سال طول می کشد.

2. این زمان شما را ذخیره می کند

چند صبح از خواب بیدار شده اید تا فقط متوجه شوید که دوباره برای کار دیر کرده اید؟ اما صبر کن شما هنوز نمی توانید فقط بروید، هنوز ابروهای خود را ندارید! برای بسیاری از زنان، این روال روزانه است – آنها 10-15 دقیقه را برای تغییر شکل و پر کردن ابروهای خود صرف می کنند. شما خوشحال خواهید شد که بدانید با این روش ، هر روز مجاز به صرف این چند دقیقه خواهید بود زیرا دیگر مجبور نخواهید شد که برای پر کردن ابروهای خود تلاش کنید و از تلاش برای مطابقت با آنها جلوگیری کنید!

3. راه حل مناسب برای بازیابی مجدد چشم

یکی دیگر از مزایای میکروبلیداسیون این است که برای افرادی که متاسفانه ابروهای خود را به دلیل بیماری یا بدتر از آن شیمی درمانی ابروهای خود را از دست داده اند، مناسب است. با انجام میکروبلیدینگ، به راحتی و به همراه داشتن اعتماد به نفس جدید، ابروهای خود را در آن صورت زیبا بازیابی خواهید کرد.

4. لبخند نخواهیم زد یا خسته نمی شویم

ابروهای میکروبلید لکه دار نیستند. افرادی که سبک زندگی فعال دارند لازم نیست نگران از دست دادن ابرو با عرق کردن بعد از ورزش باشند.

5. در حقیقت بدون درد

هنگامی که برای جلسه خود وارد می شوید اولین کاری که ما انجام خواهیم داد استفاده از یک کرم بی حس کننده قوی است. این کرم باعث می شود این فرآیند تقریباً بدون درد باشد. تنها چیزی که مشتریان احساس می کنند احساس خراش کمی است زیرا رنگدانه در پوست وارد می شود.

6. رنگدانه رنگ را تغییر نمی دهد، فقط حالت اشباع را از دست می دهد

تا به حال تاتویی را دیده اید که از سیاه به سبز تبدیل شده باشد؟ این با میکروبلیدینگ اتفاق نخواهد افتاد. رنگدانه های مورد استفاده در میکروبلیدینگ همه ارگانیک بوده و به طور خاص ساخته شده اند تا تغییر رنگ ندهند. ما به طور خاص از رنگدانه هایی استفاده می کنیم که فاقد اکسید آهن و فلزات سنگین باشد، که می تواند پس از مدتی تغییر رنگ دهد. آنها با گذشت زمان به آرامی اشباع خود را از دست می دهند و شما را وادار می کنند که برای یک جلسه تماس بگیرید.

7. بسیار ایمن است.

یکی از مزایای میکروبلیدینگ ابرو ایمن بودن آن است. میکروبلیدینگ در دستان یک هنرمند حرفه ای میکروبلیدینگ بسیار ایمن است. این حداقل تهاجمی است و در صورت کاهش زمان بسیار کمی دارد!
ما فقط از تجهیزات استریل، یکبار مصرف و میکروبلاد استفاده می کنیم. برای اطمینان بیشتر از ایمنی، ما شما را تشویق می کنیم که ابتدا برای مشاوره وارد شوید تا مشخص شود که آیا شما کاندید مناسبی برای این روش هستید.

8. این نیمه دائمی است

میکروبلیدینگ نیمه دائمی است بنابراین مجبور نیستید برای همیشه به آنها متعهد شوید. ابروهای میکروبلید با گذشت زمان محو می شوند و شما می توانید با تغییر چهره به دلیل افزایش سن یا سبک و رنگ ترجیحی، آنها را تغییر دهید.

9. طراحی ابروها

ما به عنوان یک هنرمند Phibrows، در استفاده از نسبت طلایی آموزش دیده ایم تا تقارن ابرو را به درستی اندازه گیری کنیم. اکنون، لازم نیست که در مورد ریاضیات پیچیده چیزی بیاموزید تا بیایید و ابروهای خود را انجام دهید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به ما اعتماد کنید، بدانید که از نسبت طلایی در صورت شما استفاده می شود و در شکل و نتیجه ابروهای خود اطمینان داشته باشید که زیبا می شوند!

ما اندازه گیری را برای شما با ابزارهای خاصی که فقط برای یک هنرمند فیبروز طراحی شده انجام می دهیم و مطمئن می شویم که ابروهای شما با فرم صورت شما مطابقت داشته و تقارن ایجاد کرده و به زیبایی شما می افزاید. شما همیشه در مورد طراحی ابرو و انتخاب رنگ خود حرف آخر را می زنید.


بیشتر بخوانید: نحوه پرورش و نگهداری گل کوکب


نتیجه گیری

اکنون که اطلاعات بیشتری در مورد این سرویس شگفت انگیز کسب کرده اید، منتظر چه چیزی هستید؟ وقت آن رسیده که ابروهای کاملی داشته باشید، امروز مشاوره خود را تنظیم کنید!

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هفت =

مشاهده بیشتر